Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

Jeep Renegade opinie, test – 2.0 Multijet | Jeep to […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

Jeep Renegade opinie, test – 2.0 Multijet | Jeep to […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

Jeep Renegade opinie, test – 2.0 Multijet | Jeep to […]

Sebastian Mądrachowski

Jeep Renegade opinie, test – 2.0 Multijet |

Jeep to amerykański cud techniki zaprojektowany do wygrania II Wojny Światowej. Stworzony – bo przecież ktoś musiał wymyślić SUV-y, a nie wypadało zostawić tego Rosjanom. Teraz świat ostrożnie czeka na pierwsze opinie o nowych produktach Jeepa. Sprawdziliśmy jak jeździ Jeep Renegade z lubianym, 2-litrowym, dieslem Multijet.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Jeep Renegade opinie, test | Jak to się zaczęło?

Jeep to marka, która pokazuje amerykańską umiejętność osiągania celów za cudzą kasę. Po wojnie w Europie zostało dużo jeżdżących reklam USA z napisem Jeep na masce. Jeździły całkiem długo, aż w pewnym momencie Amerykanie zauważyli, że chyba zjadła je rdza, bo z Europy nie przychodzą już zamówienia na części. Wtedy sprzedali Jeepa Francuzom z Renault. Ci Ameryki nie zwojowali – utopili pieniądze i po chwili Chrysler markę odzyskał. Znalezienie kolejnego, tym razem niemieckiego, naiwniaka zajęło aż 10 lat.

jeep renegade opinie test

Jeep Renegade opinie, test

W 1998 Jeepa kupił Mercedes. Jeździłem kilkoma egzemplarzami i ciężko jednoznacznie powiedzieć na ile Jeepowi ta współpraca wyszła na dobre. Właściwości terenowe super, ale wykonanie wnętrza takie, że każdy kto chciał mieć dobrze wyposażony samochód, wolał dołożyć i kupić Mercedesa G-klasę. Później przyszedł kryzys z 2008 roku i Niemcy zauważyli, że piramidy egipskie to nic w porównaniu z amerykańskimi piramidami finansowymi. Żeby uniknąć wirusa kreatywnej księgowości sprzedali Jeepa za garść dolarów i szybko ewakuowali każdego niemieckojęzycznego pracownika za ocean.

jeep renegade opinie test

Jeep Renegade opinie, test | tył

Jeep znów był amerykański, w rękach chwiejącego się pokryzysowo Chryslera. Kupiony tanio, tym razem był zdecydowanie łatwiejszy do sprzedaży i praktycznie z marszu pojawił się Fiat z miliardami zarobionymi na Pandzie. Tutaj w tej historii pojawia się testowany Jeep Renegade.

Jeep Renegade opinie, test | Pierwsze wrażenia.

Wiecie jak podchodzi się do samochodu, który wygląda dobrze, ale jest Fiatem? Podchodzi się do niego z wykrywaczem haczyków, bdzieś jakiś haczyk być musi.

Jeep Renegade jest bardziej jeepowy niż pokazany wcześniej model Cherokee. Na żywo jest uroczy jak stary Wrangler czy Willys, a do tego ma kolory.

Stare Jeepy były zawsze zgniłozielone – najpierw zielone, a później gniły.

Klasyczny grill, tradycyjne lampy, całość sprawia wrażenie zgrabnej, jednolitej bryły. Z zewnątrz wydaje się niewielki jak choćby Fiat 500. Aha… jego bratem bliźniakiem jest Fiat 500X i oba zbudowano na tej samej płycie podłogowej. Więcej haczyków nie ma.

jeep renegade test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Przód


Jeep Renegade opinie, test | Wnętrze.

Środek zaskakuje. Miejsca jest tak dużo, że od razu zastanawiamy się nad powiększeniem rodziny. Z przodu pełen komfort, z tyłu wysocy mogą nieco narzekać, ale ujmę to tak: jeżeli z tyłu częściej wozicie siatki niż siatkarzy, to miejsca jest aż nadto. Duży skok względem Jeepów sprzed lat – wnętrze oprócz tego, że funkcjonalne, to jeszcze dobrze wygląda i ma smaczki dla miłośników marki. Na brzegu szyby czołowej jedzie namalowany mały Willys, za lusterkiem wstecznym wycięcie w kształcie jeepowego grilla, a na obrotomierzu plama z farby w kolorze nadwozia. Sympatyczne drobiazgi sprawiają, że samochód łatwo polubić. Zawsze będzie mnie już zastanawiać jeden szczegół: dlaczego do pomarańczowego samochodu dobrano elementy wykończenia wnętrza w kolorze... czerwonym? Włosi.

Jeep Renegade opinie, test | Szyba
Jeep Renegade opinie, test | Lusterko wew.

W portfelu Fiata znajduje się m.in. Maserati, czy Alfa Romeo. Wyposażenie samochodów tych marek robi wrażenie i widać to we wnętrzu Jeep'a Renegade. Pierwszy raz jechałem tak dobrze doposażoną terenówką – ten samochód ma wszystko. Kiedy zmarzniętymi rękami chwyta się kierownicę i myśli: „dobrze, gdyby była ciepła”, a kierownica po chwili robi się ciepła, to nie da się nie uśmiechać. Podgrzewane fotele? Proszę bardzo. Nawigacja? W standardzie. Sporą ilością elementów sterujemy z poziomu kierownicy multifunkcyjnej, włącznie z wyborem informacji wyświetlanych przez ciekłokrystaliczny ekran na konsoli środkowej i w zegarach. Nawigacja w zegarach to już całkiem popularny drobiazg, ale w Jeepie sprawdza się wyjątkowo dobrze – jak się jedzie na azymut przez czyjeś pole, to lepiej patrzeć przed siebie, a nie na ekran.

Ogólnie samochody 4x4 służą do orania pól i tutaj Jeep Renegade się sprawdza.

jeep renegade 2.0 jtd test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Bok



Jeep Renegade opinie, test | Właściwości jezdne, Trailhawk

Na ulicy jest sztywny, a w terenie radzi sobie nad wyraz dobrze. W przeznaczonej do off-roadu wersji Trailhawk, oprócz napędu 4x4 dostajemy:

  • zawieszenie podwyższone do 220mm (+20mm względem serii)
  • zestaw płyt osłonowych podwozia
  • zaczepy holownicze.

Brzmi nieźle, zwłaszcza, że mówimy tu o samochodzie, który ma 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP, 6 poduszek powietrznych i potrafi w trasie spalić 5l ropy na 100km.

Jeep Renegade opinie, test | Spalanie

Spalanie to mocny punkt tego Jeepa. Podczas testu Jeep Renegade 2.0 Multijet palił nam 7.5l/100km. Spora poprawa względem testowanego kiedyś Wranglera, który nawet z wyłączonym silnikiem palił dychę.


Jeep Renegade opinie, test | Cena

Polubiłem tego Jeepa bardziej niż mercedesowego Rubikona, który miał nad drzwiami chińskie trzymadełka. Polubiłem go bardziej niż Jeepa Compassa 2.2 CRD, którego mam w rodzinie i który, w porównaniu do Renegade’a, w ogóle się nie prowadzi. Jeżeli przyjrzeć się cenom to Fiat pozytywnie zaskoczył. Jeep za 69 900zł? Całkiem OK, biorąc pod uwagę, że dostajemy nie tyle plastikowego SUV-a, co udany crossover, który dobrze radzi sobie na ulicy i przy okazji ominie polem rolniczą blokadę.

Jeep Renegade opinie, test | Opinie użytkowników

Podsumowując: Jeep Renegade to udane dziecko Włoszki i Amerykanina. Jeszcze nie spasione pizzą i hamburgerami, eleganckie jakby mama podglądała kiecki rodzimych projektantów i twarde, bo przecież czasem trzeba pomóc tacie na farmie. Napędy reagują szybko, krótkie zwisy pomagają, a na ulicy prowadzi się naprawdę dobrze. Jak na Jeepa jest bardzo wygodny i co najważniejsze: sprawia, że naprawdę dobrze się w nim czujemy. Co starym Jeepom nie zawsze się udawało.

jeep renegade opinie orange test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Lampa tył

Tags: 2.0 multijet, 500x, dolce, fiat, gabbana, jeep, jeep renegade 2.0 multijet, jeep renegade opinie, renegade, samochodu, sebastian mądrachowski, test, test jeep renegade

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Jeep Renegade opinie, test – 2.0 Multijet |

Jeep to amerykański cud techniki zaprojektowany do wygrania II Wojny Światowej. Stworzony – bo przecież ktoś musiał wymyślić SUV-y, a nie wypadało zostawić tego Rosjanom. Teraz świat ostrożnie czeka na pierwsze opinie o nowych produktach Jeepa. Sprawdziliśmy jak jeździ Jeep Renegade z lubianym, 2-litrowym, dieslem Multijet.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Jeep Renegade opinie, test | Jak to się zaczęło?

Jeep to marka, która pokazuje amerykańską umiejętność osiągania celów za cudzą kasę. Po wojnie w Europie zostało dużo jeżdżących reklam USA z napisem Jeep na masce. Jeździły całkiem długo, aż w pewnym momencie Amerykanie zauważyli, że chyba zjadła je rdza, bo z Europy nie przychodzą już zamówienia na części. Wtedy sprzedali Jeepa Francuzom z Renault. Ci Ameryki nie zwojowali – utopili pieniądze i po chwili Chrysler markę odzyskał. Znalezienie kolejnego, tym razem niemieckiego, naiwniaka zajęło aż 10 lat.

jeep renegade opinie test

Jeep Renegade opinie, test

W 1998 Jeepa kupił Mercedes. Jeździłem kilkoma egzemplarzami i ciężko jednoznacznie powiedzieć na ile Jeepowi ta współpraca wyszła na dobre. Właściwości terenowe super, ale wykonanie wnętrza takie, że każdy kto chciał mieć dobrze wyposażony samochód, wolał dołożyć i kupić Mercedesa G-klasę. Później przyszedł kryzys z 2008 roku i Niemcy zauważyli, że piramidy egipskie to nic w porównaniu z amerykańskimi piramidami finansowymi. Żeby uniknąć wirusa kreatywnej księgowości sprzedali Jeepa za garść dolarów i szybko ewakuowali każdego niemieckojęzycznego pracownika za ocean.

jeep renegade opinie test

Jeep Renegade opinie, test | tył

Jeep znów był amerykański, w rękach chwiejącego się pokryzysowo Chryslera. Kupiony tanio, tym razem był zdecydowanie łatwiejszy do sprzedaży i praktycznie z marszu pojawił się Fiat z miliardami zarobionymi na Pandzie. Tutaj w tej historii pojawia się testowany Jeep Renegade.

Jeep Renegade opinie, test | Pierwsze wrażenia.

Wiecie jak podchodzi się do samochodu, który wygląda dobrze, ale jest Fiatem? Podchodzi się do niego z wykrywaczem haczyków, bdzieś jakiś haczyk być musi.

Jeep Renegade jest bardziej jeepowy niż pokazany wcześniej model Cherokee. Na żywo jest uroczy jak stary Wrangler czy Willys, a do tego ma kolory.

Stare Jeepy były zawsze zgniłozielone – najpierw zielone, a później gniły.

Klasyczny grill, tradycyjne lampy, całość sprawia wrażenie zgrabnej, jednolitej bryły. Z zewnątrz wydaje się niewielki jak choćby Fiat 500. Aha… jego bratem bliźniakiem jest Fiat 500X i oba zbudowano na tej samej płycie podłogowej. Więcej haczyków nie ma.

jeep renegade test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Przód


Jeep Renegade opinie, test | Wnętrze.

Środek zaskakuje. Miejsca jest tak dużo, że od razu zastanawiamy się nad powiększeniem rodziny. Z przodu pełen komfort, z tyłu wysocy mogą nieco narzekać, ale ujmę to tak: jeżeli z tyłu częściej wozicie siatki niż siatkarzy, to miejsca jest aż nadto. Duży skok względem Jeepów sprzed lat – wnętrze oprócz tego, że funkcjonalne, to jeszcze dobrze wygląda i ma smaczki dla miłośników marki. Na brzegu szyby czołowej jedzie namalowany mały Willys, za lusterkiem wstecznym wycięcie w kształcie jeepowego grilla, a na obrotomierzu plama z farby w kolorze nadwozia. Sympatyczne drobiazgi sprawiają, że samochód łatwo polubić. Zawsze będzie mnie już zastanawiać jeden szczegół: dlaczego do pomarańczowego samochodu dobrano elementy wykończenia wnętrza w kolorze... czerwonym? Włosi.

Jeep Renegade opinie, test | Szyba
Jeep Renegade opinie, test | Lusterko wew.

W portfelu Fiata znajduje się m.in. Maserati, czy Alfa Romeo. Wyposażenie samochodów tych marek robi wrażenie i widać to we wnętrzu Jeep'a Renegade. Pierwszy raz jechałem tak dobrze doposażoną terenówką – ten samochód ma wszystko. Kiedy zmarzniętymi rękami chwyta się kierownicę i myśli: „dobrze, gdyby była ciepła”, a kierownica po chwili robi się ciepła, to nie da się nie uśmiechać. Podgrzewane fotele? Proszę bardzo. Nawigacja? W standardzie. Sporą ilością elementów sterujemy z poziomu kierownicy multifunkcyjnej, włącznie z wyborem informacji wyświetlanych przez ciekłokrystaliczny ekran na konsoli środkowej i w zegarach. Nawigacja w zegarach to już całkiem popularny drobiazg, ale w Jeepie sprawdza się wyjątkowo dobrze – jak się jedzie na azymut przez czyjeś pole, to lepiej patrzeć przed siebie, a nie na ekran.

Ogólnie samochody 4x4 służą do orania pól i tutaj Jeep Renegade się sprawdza.

jeep renegade 2.0 jtd test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Bok



Jeep Renegade opinie, test | Właściwości jezdne, Trailhawk

Na ulicy jest sztywny, a w terenie radzi sobie nad wyraz dobrze. W przeznaczonej do off-roadu wersji Trailhawk, oprócz napędu 4x4 dostajemy:

  • zawieszenie podwyższone do 220mm (+20mm względem serii)
  • zestaw płyt osłonowych podwozia
  • zaczepy holownicze.

Brzmi nieźle, zwłaszcza, że mówimy tu o samochodzie, który ma 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP, 6 poduszek powietrznych i potrafi w trasie spalić 5l ropy na 100km.

Jeep Renegade opinie, test | Spalanie

Spalanie to mocny punkt tego Jeepa. Podczas testu Jeep Renegade 2.0 Multijet palił nam 7.5l/100km. Spora poprawa względem testowanego kiedyś Wranglera, który nawet z wyłączonym silnikiem palił dychę.


Jeep Renegade opinie, test | Cena

Polubiłem tego Jeepa bardziej niż mercedesowego Rubikona, który miał nad drzwiami chińskie trzymadełka. Polubiłem go bardziej niż Jeepa Compassa 2.2 CRD, którego mam w rodzinie i który, w porównaniu do Renegade’a, w ogóle się nie prowadzi. Jeżeli przyjrzeć się cenom to Fiat pozytywnie zaskoczył. Jeep za 69 900zł? Całkiem OK, biorąc pod uwagę, że dostajemy nie tyle plastikowego SUV-a, co udany crossover, który dobrze radzi sobie na ulicy i przy okazji ominie polem rolniczą blokadę.

Jeep Renegade opinie, test | Opinie użytkowników

Podsumowując: Jeep Renegade to udane dziecko Włoszki i Amerykanina. Jeszcze nie spasione pizzą i hamburgerami, eleganckie jakby mama podglądała kiecki rodzimych projektantów i twarde, bo przecież czasem trzeba pomóc tacie na farmie. Napędy reagują szybko, krótkie zwisy pomagają, a na ulicy prowadzi się naprawdę dobrze. Jak na Jeepa jest bardzo wygodny i co najważniejsze: sprawia, że naprawdę dobrze się w nim czujemy. Co starym Jeepom nie zawsze się udawało.

jeep renegade opinie orange test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Lampa tył

Tags: 2.0 multijet, 500x, dolce, fiat, gabbana, jeep, jeep renegade 2.0 multijet, jeep renegade opinie, renegade, samochodu, sebastian mądrachowski, test, test jeep renegade
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry