Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA opinie |  250 4matic 211KM – test, dane […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA opinie |  250 4matic 211KM – test, dane […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA opinie |  250 4matic 211KM – test, dane […]

Sebastian Mądrachowski

Mercedes CLA opinie |  250 4matic 211KM – test, dane techniczne, cena

„Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes… i nic się na to nie poradzi. A poza tym to jest piękne.” To słowa Krystyny Jandy w książce Różowe tabletki na uspokojenie.

Do niedawna słowa „Mercedes to Mercedes” miały sens. Teraz Mercedes definiuje siebie na nowo. Zobaczcie co z tego wynika.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

O Jandzie napisano kiedyś tak: “Podziwiam tę niezwykłą żywotność, to jak ogarnia swoją pracę, dom, grę w teatrze, kierowanie nim – to jest kobieta z turbodoładowaniem. Wielka gwiazda, a jednocześnie taka zwyczajna, trochę zwariowana Matka Polka”. Słowa, które łatwo przekuć na naszą, motoryzacyjną, modłę:

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250  opinie | Detale

“Podziwiam tę niezwykłą elastyczność, to jak radzi sobie w ruchu miejskim, na trasie i jak łatwo manewrować nim na parkingu.

Wielka gwiazda z przodu, dużo komfortu, a jednocześnie zwyczajny samochód, trochę zwariowany, kiedy potrzebujemy”. Naprawdę pasuje. Zobaczcie, jaki jeszcze jest nowy Mercedes CLA.

Jedni w Mercedesach szukają samochodów wytrzymałych, inni docenią ergonomię i prowadzenie. Kolejnych przyciągnie prestiż, a wszyscy będą oczekiwali praktycznego auta, które potrafi dawać sporo radości na co dzień. Wiceprezes Mercedesa Joachim Schmidt powiedział, że “wraz z CLA chcą dotrzeć do nowych grup klientów włącznie z tymi, którzy nigdy nie zamierzali jeździć Mercedesem”.

Chyba się uda – za CLA 250 podczas testu, oglądał się każdy, niezależnie od płci i wieku. Co więcej, CLA przyciągało spojrzenia właścicieli nowych BMW i Audi. I chyba trochę zazdrościli. W starszym bracie – Mercedesie CLS, okazało się, że patent 4 osoby/4 drzwi się sprawdza, więc Mercedes CLA 250 też poszedł w tę stronę.

Sportowa limuzyna postawiona na podwozu nowej A-klasy nie tylko wygląda świetnie, ale wciąż jest w pełni funkcjonalnym samochodem. W środku mieszczą się spokojnie cztery osoby. Dwie z przodu czują się jak w normalnym kompakcie, a dwie z tyłu, no wiecie… jak to w sportowym coupe bywa.

Mercedes CLA 250 opinie | 4matic – cena

Auta klasy premium mają ciężko, kiedy przychodzi do opisywania ich wnętrza. Za duże pieniądze (Mercedes CLA 250 to 118 000zł+) użytkownik nie godzi się na kompromisy i wymaga, żeby każdy detal pokazywał, że jest zrobiony najlepiej jak się aktualnie, technologicznie, dało.

Mercedes CLA zrobiony jest dobrze. Każdy element w skórze, wszystko w zasięgu ręki i umieszczone w intuicyjnych miejscach. Może poza lewarkiem zmiany biegów, ale o tym później. Ważne, że znalezienie przycisku wyłączania trybu eko zajmuje dosłownie sekundę.

Pisanie komuś kto ma oczy “jak” coś wygląda jest głupie. Kiedy w ręku trzyma się kluczyki do auta są ważniejsze rzeczy niż wystrój wnętrza

Mercedes CLA 250 4matic – dane techniczne

Liczba 250 w nazwie modelu oznacza 2 litrowy silnik benzynowy i turbodoładowane 211KM pod maską. Kontrolę nad wszystkim daje 7 biegowy automat i… przy skrzyni zatrzymamy się nieco dłużej. Testowy egzemplarz wyposażony był w dwusprzęgłową skrzynię 7G-DCT i to właśnie ta skrzynia sprawia, że tych 211KM w Mercedesie radzi sobie aż tak dobrze.

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 4matic | Przód

Kiedy sami nie wiemy co przyjdzie nam do głowy, skrzynia już zaczyna przygotowywać się na najbardziej prawdopodobny wariant. Skrzynia biegów wyposażona jest w dwie przekładnie, z których każda ma własne sprzęgło. W przekładni w danym momencie nieużywanej skrzynia wstępnie wybiera najbliższy, być może potrzebny nam, bieg. Efekt?

W trybie sport biegi przełączają się tak szybko, że obrotomierz nie nadąża za prędkościomierzem, w trybie eko biegi przełączają się niezauważalnie, dając wrażenie skrzyni bezstopniowej, a w manualu… No właśnie – całością można sterować umieszczonymi przy kierownicy łopatkami. Pełna kontrola nad ponad 200konnym silnikiem w sposób który nam odpowiada. Bardzo mocny punkt tego auta.

Mercedes CLA 250 4matic – powrót do ergonomii i intuicyjnego sterowania, o których pisałem wcześniej.

Ten model skrzyni w pakiecie niesie ze sobą wyposażenie samochodu w tempomat i dźwignię zmiany biegów umieszczoną na kolumnie kierownicy, a nie, jak to zwykle bywa, na kanale środkowym. Początkowo nieco mylące, ale później doceniamy fakt, że podczas jazdy w ogóle nie musimy odrywać rąk od kierownicy. Po kilku minutach nie zamienilibyście tego rozwiązania na nic innego.

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 opinie | Front

211KM w jednoosiowych samochodach to dużo, nawet jeżeli do przeniesienia napędu angażuje się elektronikę. 211KM w aucie czteronapędowym to kompromis, dający poczucie bezpieczeństwa niezależnie od tego, jak mocno wciskamy gaz.

Nasza testówka miała 4matic, czyli mercedesowy napęd na cztery koła i tylko dzięki temu rozwiązaniu Mercedes CLA klasycznym Mercedesem… bywa. Po A-klasie samochód odziedziczył napęd na przednią oś.

To poważny minus. Rozdzielenie napędu i sterowania zawsze daje większą precyzję kierowania i w efekcie samochodem jeździ się pewniej. 4matic to, według

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 4matic | Opinie

mnie, wyposażenie obowiązkowe w Mercedesie CLA 250 – jak się nie ma, co się lubi, to niech będzie chociaż tak dobrze, jak się da. Co ciekawe, producent deklaruje średnie spalanie w cyklu mieszanym dla Mercedesa CLA 250 4matic na poziomie 6.6l/100km. Mało. I wydaje się całkiem osiągalne, podobnie jak spalanie w okolicach 15l/100km, jeżeli spodoba nam się jazda 200 konnym autem po zakrętach.

Mercedes CLA 250 4matic – podsumowanie

Mercedes CLA 250 to rzeczywiście samochód na który mogą się zdecydować osoby dotychczas niezainteresowane Mercedesem. Wygląd na długie lata będzie wyznaczał trendy, środek wykończony jest świetnie, a samochód mimo sportowej linii nadwozia jest bardzo praktyczny w codziennym użytkowaniu. Żeby i od święta sprawiał radość, pod uwagę warto brać modele z 2 litrowym silnikiem i systemem 4matic. Zimą jak znalazł, a i kolegom z czystym sumieniem można powiedzieć, że jeździmy Mercedesem. Jak zapytają: jakim? Odpowiedzieć: No takim jak Janda… z turbodoładowaniem.




Mercedes CLA 250 4matic | Poniżej znajdziesz 5 najlepszych sportowych Mercedesów, które na rynek trafiły w XX-wieku:


Mercedes s63 AMG Coupe | Zapraszamy do zapoznania się z naszymi wrażeniami:

mercedes s63 AMG Coupe

Test | Mercedes s63 AMG Coupe

Tags: 7g-dct, benz, cla, lenartowicz, mercedes, Mercedes CLA 250 4matic, mercedes cla 250 opinie, nowego, samochodu, sebastian mądrachowski, test

POPRZEDNI

NASTĘPNY

To koniec Magazynu Motór… ale początek czegoś NOWEGO. Bardzo mi zależy, żebyś to przeczytał(a)

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Mercedes CLA opinie |  250 4matic 211KM – test, dane techniczne, cena

„Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes… i nic się na to nie poradzi. A poza tym to jest piękne.” To słowa Krystyny Jandy w książce Różowe tabletki na uspokojenie.

Do niedawna słowa „Mercedes to Mercedes” miały sens. Teraz Mercedes definiuje siebie na nowo. Zobaczcie co z tego wynika.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

O Jandzie napisano kiedyś tak: “Podziwiam tę niezwykłą żywotność, to jak ogarnia swoją pracę, dom, grę w teatrze, kierowanie nim – to jest kobieta z turbodoładowaniem. Wielka gwiazda, a jednocześnie taka zwyczajna, trochę zwariowana Matka Polka”. Słowa, które łatwo przekuć na naszą, motoryzacyjną, modłę:

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250  opinie | Detale

“Podziwiam tę niezwykłą elastyczność, to jak radzi sobie w ruchu miejskim, na trasie i jak łatwo manewrować nim na parkingu.

Wielka gwiazda z przodu, dużo komfortu, a jednocześnie zwyczajny samochód, trochę zwariowany, kiedy potrzebujemy”. Naprawdę pasuje. Zobaczcie, jaki jeszcze jest nowy Mercedes CLA.

Jedni w Mercedesach szukają samochodów wytrzymałych, inni docenią ergonomię i prowadzenie. Kolejnych przyciągnie prestiż, a wszyscy będą oczekiwali praktycznego auta, które potrafi dawać sporo radości na co dzień. Wiceprezes Mercedesa Joachim Schmidt powiedział, że “wraz z CLA chcą dotrzeć do nowych grup klientów włącznie z tymi, którzy nigdy nie zamierzali jeździć Mercedesem”.

Chyba się uda – za CLA 250 podczas testu, oglądał się każdy, niezależnie od płci i wieku. Co więcej, CLA przyciągało spojrzenia właścicieli nowych BMW i Audi. I chyba trochę zazdrościli. W starszym bracie – Mercedesie CLS, okazało się, że patent 4 osoby/4 drzwi się sprawdza, więc Mercedes CLA 250 też poszedł w tę stronę.

Sportowa limuzyna postawiona na podwozu nowej A-klasy nie tylko wygląda świetnie, ale wciąż jest w pełni funkcjonalnym samochodem. W środku mieszczą się spokojnie cztery osoby. Dwie z przodu czują się jak w normalnym kompakcie, a dwie z tyłu, no wiecie… jak to w sportowym coupe bywa.

Mercedes CLA 250 opinie | 4matic – cena

Auta klasy premium mają ciężko, kiedy przychodzi do opisywania ich wnętrza. Za duże pieniądze (Mercedes CLA 250 to 118 000zł+) użytkownik nie godzi się na kompromisy i wymaga, żeby każdy detal pokazywał, że jest zrobiony najlepiej jak się aktualnie, technologicznie, dało.

Mercedes CLA zrobiony jest dobrze. Każdy element w skórze, wszystko w zasięgu ręki i umieszczone w intuicyjnych miejscach. Może poza lewarkiem zmiany biegów, ale o tym później. Ważne, że znalezienie przycisku wyłączania trybu eko zajmuje dosłownie sekundę.

Pisanie komuś kto ma oczy “jak” coś wygląda jest głupie. Kiedy w ręku trzyma się kluczyki do auta są ważniejsze rzeczy niż wystrój wnętrza

Mercedes CLA 250 4matic – dane techniczne

Liczba 250 w nazwie modelu oznacza 2 litrowy silnik benzynowy i turbodoładowane 211KM pod maską. Kontrolę nad wszystkim daje 7 biegowy automat i… przy skrzyni zatrzymamy się nieco dłużej. Testowy egzemplarz wyposażony był w dwusprzęgłową skrzynię 7G-DCT i to właśnie ta skrzynia sprawia, że tych 211KM w Mercedesie radzi sobie aż tak dobrze.

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 4matic | Przód

Kiedy sami nie wiemy co przyjdzie nam do głowy, skrzynia już zaczyna przygotowywać się na najbardziej prawdopodobny wariant. Skrzynia biegów wyposażona jest w dwie przekładnie, z których każda ma własne sprzęgło. W przekładni w danym momencie nieużywanej skrzynia wstępnie wybiera najbliższy, być może potrzebny nam, bieg. Efekt?

W trybie sport biegi przełączają się tak szybko, że obrotomierz nie nadąża za prędkościomierzem, w trybie eko biegi przełączają się niezauważalnie, dając wrażenie skrzyni bezstopniowej, a w manualu… No właśnie – całością można sterować umieszczonymi przy kierownicy łopatkami. Pełna kontrola nad ponad 200konnym silnikiem w sposób który nam odpowiada. Bardzo mocny punkt tego auta.

Mercedes CLA 250 4matic – powrót do ergonomii i intuicyjnego sterowania, o których pisałem wcześniej.

Ten model skrzyni w pakiecie niesie ze sobą wyposażenie samochodu w tempomat i dźwignię zmiany biegów umieszczoną na kolumnie kierownicy, a nie, jak to zwykle bywa, na kanale środkowym. Początkowo nieco mylące, ale później doceniamy fakt, że podczas jazdy w ogóle nie musimy odrywać rąk od kierownicy. Po kilku minutach nie zamienilibyście tego rozwiązania na nic innego.

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 opinie | Front

211KM w jednoosiowych samochodach to dużo, nawet jeżeli do przeniesienia napędu angażuje się elektronikę. 211KM w aucie czteronapędowym to kompromis, dający poczucie bezpieczeństwa niezależnie od tego, jak mocno wciskamy gaz.

Nasza testówka miała 4matic, czyli mercedesowy napęd na cztery koła i tylko dzięki temu rozwiązaniu Mercedes CLA klasycznym Mercedesem… bywa. Po A-klasie samochód odziedziczył napęd na przednią oś.

To poważny minus. Rozdzielenie napędu i sterowania zawsze daje większą precyzję kierowania i w efekcie samochodem jeździ się pewniej. 4matic to, według

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 4matic | Opinie

mnie, wyposażenie obowiązkowe w Mercedesie CLA 250 – jak się nie ma, co się lubi, to niech będzie chociaż tak dobrze, jak się da. Co ciekawe, producent deklaruje średnie spalanie w cyklu mieszanym dla Mercedesa CLA 250 4matic na poziomie 6.6l/100km. Mało. I wydaje się całkiem osiągalne, podobnie jak spalanie w okolicach 15l/100km, jeżeli spodoba nam się jazda 200 konnym autem po zakrętach.

Mercedes CLA 250 4matic – podsumowanie

Mercedes CLA 250 to rzeczywiście samochód na który mogą się zdecydować osoby dotychczas niezainteresowane Mercedesem. Wygląd na długie lata będzie wyznaczał trendy, środek wykończony jest świetnie, a samochód mimo sportowej linii nadwozia jest bardzo praktyczny w codziennym użytkowaniu. Żeby i od święta sprawiał radość, pod uwagę warto brać modele z 2 litrowym silnikiem i systemem 4matic. Zimą jak znalazł, a i kolegom z czystym sumieniem można powiedzieć, że jeździmy Mercedesem. Jak zapytają: jakim? Odpowiedzieć: No takim jak Janda… z turbodoładowaniem.




Mercedes CLA 250 4matic | Poniżej znajdziesz 5 najlepszych sportowych Mercedesów, które na rynek trafiły w XX-wieku:


Mercedes s63 AMG Coupe | Zapraszamy do zapoznania się z naszymi wrażeniami:

mercedes s63 AMG Coupe

Test | Mercedes s63 AMG Coupe

Tags: 7g-dct, benz, cla, lenartowicz, mercedes, Mercedes CLA 250 4matic, mercedes cla 250 opinie, nowego, samochodu, sebastian mądrachowski, test

To koniec Magazynu Motór… ale początek czegoś NOWEGO. Bardzo mi zależy, żebyś to przeczytał(a)

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry