Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA opinie |  250 4matic 211KM – test, dane […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA opinie |  250 4matic 211KM – test, dane […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA 250 opinie | Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes

Mercedes CLA opinie |  250 4matic 211KM – test, dane […]

Sebastian Mądrachowski

Mercedes CLA opinie |  250 4matic 211KM – test, dane techniczne, cena

„Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes… i nic się na to nie poradzi. A poza tym to jest piękne.” To słowa Krystyny Jandy w książce Różowe tabletki na uspokojenie.

Do niedawna słowa „Mercedes to Mercedes” miały sens. Teraz Mercedes definiuje siebie na nowo. Zobaczcie co z tego wynika.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

O Jandzie napisano kiedyś tak: „Podziwiam tę niezwykłą żywotność, to jak ogarnia swoją pracę, dom, grę w teatrze, kierowanie nim – to jest kobieta z turbodoładowaniem. Wielka gwiazda, a jednocześnie taka zwyczajna, trochę zwariowana Matka Polka”. Słowa, które łatwo przekuć na naszą, motoryzacyjną, modłę:

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250  opinie | Detale

„Podziwiam tę niezwykłą elastyczność, to jak radzi sobie w ruchu miejskim, na trasie i jak łatwo manewrować nim na parkingu.

Wielka gwiazda z przodu, dużo komfortu, a jednocześnie zwyczajny samochód, trochę zwariowany, kiedy potrzebujemy”. Naprawdę pasuje. Zobaczcie, jaki jeszcze jest nowy Mercedes CLA.

Jedni w Mercedesach szukają samochodów wytrzymałych, inni docenią ergonomię i prowadzenie. Kolejnych przyciągnie prestiż, a wszyscy będą oczekiwali praktycznego auta, które potrafi dawać sporo radości na co dzień. Wiceprezes Mercedesa Joachim Schmidt powiedział, że „wraz z CLA chcą dotrzeć do nowych grup klientów włącznie z tymi, którzy nigdy nie zamierzali jeździć Mercedesem”.

Chyba się uda – za CLA 250 podczas testu, oglądał się każdy, niezależnie od płci i wieku. Co więcej, CLA przyciągało spojrzenia właścicieli nowych BMW i Audi. I chyba trochę zazdrościli. W starszym bracie – Mercedesie CLS, okazało się, że patent 4 osoby/4 drzwi się sprawdza, więc Mercedes CLA 250 też poszedł w tę stronę.

Sportowa limuzyna postawiona na podwozu nowej A-klasy nie tylko wygląda świetnie, ale wciąż jest w pełni funkcjonalnym samochodem. W środku mieszczą się spokojnie cztery osoby. Dwie z przodu czują się jak w normalnym kompakcie, a dwie z tyłu, no wiecie… jak to w sportowym coupe bywa.

Mercedes CLA 250 opinie | 4matic – cena

Auta klasy premium mają ciężko, kiedy przychodzi do opisywania ich wnętrza. Za duże pieniądze (Mercedes CLA 250 to 118 000zł+) użytkownik nie godzi się na kompromisy i wymaga, żeby każdy detal pokazywał, że jest zrobiony najlepiej jak się aktualnie, technologicznie, dało.

Mercedes CLA zrobiony jest dobrze. Każdy element w skórze, wszystko w zasięgu ręki i umieszczone w intuicyjnych miejscach. Może poza lewarkiem zmiany biegów, ale o tym później. Ważne, że znalezienie przycisku wyłączania trybu eko zajmuje dosłownie sekundę.

Pisanie komuś kto ma oczy „jak” coś wygląda jest głupie. Kiedy w ręku trzyma się kluczyki do auta są ważniejsze rzeczy niż wystrój wnętrza

Mercedes CLA 250 4matic – dane techniczne

Liczba 250 w nazwie modelu oznacza 2 litrowy silnik benzynowy i turbodoładowane 211KM pod maską. Kontrolę nad wszystkim daje 7 biegowy automat i… przy skrzyni zatrzymamy się nieco dłużej. Testowy egzemplarz wyposażony był w dwusprzęgłową skrzynię 7G-DCT i to właśnie ta skrzynia sprawia, że tych 211KM w Mercedesie radzi sobie aż tak dobrze.

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 4matic | Przód

Kiedy sami nie wiemy co przyjdzie nam do głowy, skrzynia już zaczyna przygotowywać się na najbardziej prawdopodobny wariant. Skrzynia biegów wyposażona jest w dwie przekładnie, z których każda ma własne sprzęgło. W przekładni w danym momencie nieużywanej skrzynia wstępnie wybiera najbliższy, być może potrzebny nam, bieg. Efekt?

W trybie sport biegi przełączają się tak szybko, że obrotomierz nie nadąża za prędkościomierzem, w trybie eko biegi przełączają się niezauważalnie, dając wrażenie skrzyni bezstopniowej, a w manualu… No właśnie – całością można sterować umieszczonymi przy kierownicy łopatkami. Pełna kontrola nad ponad 200konnym silnikiem w sposób który nam odpowiada. Bardzo mocny punkt tego auta.

Mercedes CLA 250 4matic – powrót do ergonomii i intuicyjnego sterowania, o których pisałem wcześniej.

Ten model skrzyni w pakiecie niesie ze sobą wyposażenie samochodu w tempomat i dźwignię zmiany biegów umieszczoną na kolumnie kierownicy, a nie, jak to zwykle bywa, na kanale środkowym. Początkowo nieco mylące, ale później doceniamy fakt, że podczas jazdy w ogóle nie musimy odrywać rąk od kierownicy. Po kilku minutach nie zamienilibyście tego rozwiązania na nic innego.

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 opinie | Front

211KM w jednoosiowych samochodach to dużo, nawet jeżeli do przeniesienia napędu angażuje się elektronikę. 211KM w aucie czteronapędowym to kompromis, dający poczucie bezpieczeństwa niezależnie od tego, jak mocno wciskamy gaz.

Nasza testówka miała 4matic, czyli mercedesowy napęd na cztery koła i tylko dzięki temu rozwiązaniu Mercedes CLA klasycznym Mercedesem… bywa. Po A-klasie samochód odziedziczył napęd na przednią oś.

To poważny minus. Rozdzielenie napędu i sterowania zawsze daje większą precyzję kierowania i w efekcie samochodem jeździ się pewniej. 4matic to, według

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 4matic | Opinie

mnie, wyposażenie obowiązkowe w Mercedesie CLA 250 – jak się nie ma, co się lubi, to niech będzie chociaż tak dobrze, jak się da. Co ciekawe, producent deklaruje średnie spalanie w cyklu mieszanym dla Mercedesa CLA 250 4matic na poziomie 6.6l/100km. Mało. I wydaje się całkiem osiągalne, podobnie jak spalanie w okolicach 15l/100km, jeżeli spodoba nam się jazda 200 konnym autem po zakrętach.

Mercedes CLA 250 4matic – podsumowanie

Mercedes CLA 250 to rzeczywiście samochód na który mogą się zdecydować osoby dotychczas niezainteresowane Mercedesem. Wygląd na długie lata będzie wyznaczał trendy, środek wykończony jest świetnie, a samochód mimo sportowej linii nadwozia jest bardzo praktyczny w codziennym użytkowaniu. Żeby i od święta sprawiał radość, pod uwagę warto brać modele z 2 litrowym silnikiem i systemem 4matic. Zimą jak znalazł, a i kolegom z czystym sumieniem można powiedzieć, że jeździmy Mercedesem. Jak zapytają: jakim? Odpowiedzieć: No takim jak Janda… z turbodoładowaniem.




Mercedes CLA 250 4matic | Poniżej znajdziesz 5 najlepszych sportowych Mercedesów, które na rynek trafiły w XX-wieku:


Mercedes s63 AMG Coupe | Zapraszamy do zapoznania się z naszymi wrażeniami:

mercedes s63 AMG Coupe

Test | Mercedes s63 AMG Coupe

Tags: 7g-dct, benz, cla, lenartowicz, mercedes, Mercedes CLA 250 4matic, mercedes cla 250 opinie, nowego, samochodu, sebastian mądrachowski, test

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Mercedes CLA opinie |  250 4matic 211KM – test, dane techniczne, cena

„Kobieta to kobieta, a Mercedes to Mercedes… i nic się na to nie poradzi. A poza tym to jest piękne.” To słowa Krystyny Jandy w książce Różowe tabletki na uspokojenie.

Do niedawna słowa „Mercedes to Mercedes” miały sens. Teraz Mercedes definiuje siebie na nowo. Zobaczcie co z tego wynika.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

O Jandzie napisano kiedyś tak: „Podziwiam tę niezwykłą żywotność, to jak ogarnia swoją pracę, dom, grę w teatrze, kierowanie nim – to jest kobieta z turbodoładowaniem. Wielka gwiazda, a jednocześnie taka zwyczajna, trochę zwariowana Matka Polka”. Słowa, które łatwo przekuć na naszą, motoryzacyjną, modłę:

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250  opinie | Detale

„Podziwiam tę niezwykłą elastyczność, to jak radzi sobie w ruchu miejskim, na trasie i jak łatwo manewrować nim na parkingu.

Wielka gwiazda z przodu, dużo komfortu, a jednocześnie zwyczajny samochód, trochę zwariowany, kiedy potrzebujemy”. Naprawdę pasuje. Zobaczcie, jaki jeszcze jest nowy Mercedes CLA.

Jedni w Mercedesach szukają samochodów wytrzymałych, inni docenią ergonomię i prowadzenie. Kolejnych przyciągnie prestiż, a wszyscy będą oczekiwali praktycznego auta, które potrafi dawać sporo radości na co dzień. Wiceprezes Mercedesa Joachim Schmidt powiedział, że „wraz z CLA chcą dotrzeć do nowych grup klientów włącznie z tymi, którzy nigdy nie zamierzali jeździć Mercedesem”.

Chyba się uda – za CLA 250 podczas testu, oglądał się każdy, niezależnie od płci i wieku. Co więcej, CLA przyciągało spojrzenia właścicieli nowych BMW i Audi. I chyba trochę zazdrościli. W starszym bracie – Mercedesie CLS, okazało się, że patent 4 osoby/4 drzwi się sprawdza, więc Mercedes CLA 250 też poszedł w tę stronę.

Sportowa limuzyna postawiona na podwozu nowej A-klasy nie tylko wygląda świetnie, ale wciąż jest w pełni funkcjonalnym samochodem. W środku mieszczą się spokojnie cztery osoby. Dwie z przodu czują się jak w normalnym kompakcie, a dwie z tyłu, no wiecie… jak to w sportowym coupe bywa.

Mercedes CLA 250 opinie | 4matic – cena

Auta klasy premium mają ciężko, kiedy przychodzi do opisywania ich wnętrza. Za duże pieniądze (Mercedes CLA 250 to 118 000zł+) użytkownik nie godzi się na kompromisy i wymaga, żeby każdy detal pokazywał, że jest zrobiony najlepiej jak się aktualnie, technologicznie, dało.

Mercedes CLA zrobiony jest dobrze. Każdy element w skórze, wszystko w zasięgu ręki i umieszczone w intuicyjnych miejscach. Może poza lewarkiem zmiany biegów, ale o tym później. Ważne, że znalezienie przycisku wyłączania trybu eko zajmuje dosłownie sekundę.

Pisanie komuś kto ma oczy „jak” coś wygląda jest głupie. Kiedy w ręku trzyma się kluczyki do auta są ważniejsze rzeczy niż wystrój wnętrza

Mercedes CLA 250 4matic – dane techniczne

Liczba 250 w nazwie modelu oznacza 2 litrowy silnik benzynowy i turbodoładowane 211KM pod maską. Kontrolę nad wszystkim daje 7 biegowy automat i… przy skrzyni zatrzymamy się nieco dłużej. Testowy egzemplarz wyposażony był w dwusprzęgłową skrzynię 7G-DCT i to właśnie ta skrzynia sprawia, że tych 211KM w Mercedesie radzi sobie aż tak dobrze.

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 4matic | Przód

Kiedy sami nie wiemy co przyjdzie nam do głowy, skrzynia już zaczyna przygotowywać się na najbardziej prawdopodobny wariant. Skrzynia biegów wyposażona jest w dwie przekładnie, z których każda ma własne sprzęgło. W przekładni w danym momencie nieużywanej skrzynia wstępnie wybiera najbliższy, być może potrzebny nam, bieg. Efekt?

W trybie sport biegi przełączają się tak szybko, że obrotomierz nie nadąża za prędkościomierzem, w trybie eko biegi przełączają się niezauważalnie, dając wrażenie skrzyni bezstopniowej, a w manualu… No właśnie – całością można sterować umieszczonymi przy kierownicy łopatkami. Pełna kontrola nad ponad 200konnym silnikiem w sposób który nam odpowiada. Bardzo mocny punkt tego auta.

Mercedes CLA 250 4matic – powrót do ergonomii i intuicyjnego sterowania, o których pisałem wcześniej.

Ten model skrzyni w pakiecie niesie ze sobą wyposażenie samochodu w tempomat i dźwignię zmiany biegów umieszczoną na kolumnie kierownicy, a nie, jak to zwykle bywa, na kanale środkowym. Początkowo nieco mylące, ale później doceniamy fakt, że podczas jazdy w ogóle nie musimy odrywać rąk od kierownicy. Po kilku minutach nie zamienilibyście tego rozwiązania na nic innego.

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 opinie | Front

211KM w jednoosiowych samochodach to dużo, nawet jeżeli do przeniesienia napędu angażuje się elektronikę. 211KM w aucie czteronapędowym to kompromis, dający poczucie bezpieczeństwa niezależnie od tego, jak mocno wciskamy gaz.

Nasza testówka miała 4matic, czyli mercedesowy napęd na cztery koła i tylko dzięki temu rozwiązaniu Mercedes CLA klasycznym Mercedesem… bywa. Po A-klasie samochód odziedziczył napęd na przednią oś.

To poważny minus. Rozdzielenie napędu i sterowania zawsze daje większą precyzję kierowania i w efekcie samochodem jeździ się pewniej. 4matic to, według

Mercedes CLA 250 4matic lenartowicz lublin black

Mercedes CLA 250 4matic | Opinie

mnie, wyposażenie obowiązkowe w Mercedesie CLA 250 – jak się nie ma, co się lubi, to niech będzie chociaż tak dobrze, jak się da. Co ciekawe, producent deklaruje średnie spalanie w cyklu mieszanym dla Mercedesa CLA 250 4matic na poziomie 6.6l/100km. Mało. I wydaje się całkiem osiągalne, podobnie jak spalanie w okolicach 15l/100km, jeżeli spodoba nam się jazda 200 konnym autem po zakrętach.

Mercedes CLA 250 4matic – podsumowanie

Mercedes CLA 250 to rzeczywiście samochód na który mogą się zdecydować osoby dotychczas niezainteresowane Mercedesem. Wygląd na długie lata będzie wyznaczał trendy, środek wykończony jest świetnie, a samochód mimo sportowej linii nadwozia jest bardzo praktyczny w codziennym użytkowaniu. Żeby i od święta sprawiał radość, pod uwagę warto brać modele z 2 litrowym silnikiem i systemem 4matic. Zimą jak znalazł, a i kolegom z czystym sumieniem można powiedzieć, że jeździmy Mercedesem. Jak zapytają: jakim? Odpowiedzieć: No takim jak Janda… z turbodoładowaniem.




Mercedes CLA 250 4matic | Poniżej znajdziesz 5 najlepszych sportowych Mercedesów, które na rynek trafiły w XX-wieku:


Mercedes s63 AMG Coupe | Zapraszamy do zapoznania się z naszymi wrażeniami:

mercedes s63 AMG Coupe

Test | Mercedes s63 AMG Coupe

Tags: 7g-dct, benz, cla, lenartowicz, mercedes, Mercedes CLA 250 4matic, mercedes cla 250 opinie, nowego, samochodu, sebastian mądrachowski, test
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry