Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi | test / opinie

Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi | test / opinie

Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi opinie / test | Henry […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi | test / opinie

Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi | test / opinie

Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi opinie / test | Henry […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi | test / opinie

Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi | test / opinie

Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi opinie / test | Henry […]

Sebastian Mądrachowski

Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi opinie / test |

Henry Ford poprosił kiedyś fachowca w dziedzinie wydajności pracy o ocenę swojej firmy. Przez kilka tygodni ekspert wszystko sprawdzał, wszędzie zaglądał, aż w końcu wydał opinię.

Fabryka Forda działała jak należy z jednym tylko, małym, wyjątkiem:

  • „To tamten człowiek w hali” – pokazał ekspert – „Kiedy przechodzę obok jego gabinetu, widzę, że leży wyciągnięty z nogami na biurku i zażywa drzemki. On marnuje pańskie pieniądze, panie Ford”.
  • „Ten człowiek?” – zapytał Ford – „Kiedyś wpadł na pomysł, dzięki któremu oszczędziliśmy miliony dolarów, a jego nogi znajdowały się wtedy dokładnie w tym samym miejscu, co teraz”.

Ta anegdota pokazuje, jak ważna dla Forda była kreatywność. Testując nowe Mondeo, miałem okazję zobaczyć ile z takiego nastawienia wciąż pozostało w samochodach tej marki.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Auta projektowane za oceanem nie zawsze trafiają w gust europejskiego kierowcy. Gabaryty wydają się niedopasowane do naszych ulic, nie podobają się proste wnętrza, a już na pewno wszyscy narzekamy na wysokie spalanie i słabe prowadzenie. Ciekawe, że żadnej z tych rzeczy nie powiedziałbym o poprzednich modelach Forda Mondeo. Były ładne, ładnie się starzały, miały wygodne wnętrza i genialne prowadzenie. Poprzeczka dla nowego modelu była ustawiona całkiem wysoko.

ford mondeo mk5 2.0 tdci red

Ford Mondeo Mk5 opinie | 2.0 Tdci

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi test – pierwszy kontakt

Wszyscy, których pytałem, mówili, że wygląda świetnie. Część widziała w nim przód z Aston Martina, linię BMW 5 GT (!) i tył z Jaguara. Każdy miał chyba trochę racji, ale wynika to raczej z faktu, że samochód u nas pojawia się z lekkim opóźnieniem. Ford Mondeo Mk5 debiutował w 2012 roku w Detroit i praktycznie od razu wszedł do sprzedaży na amerykańskim rynku pod nazwą Fusion. Europa musiała czekać 3 lata, a przez ten czas mieliśmy okazję oswoić się z wyglądem Astona, BMW i Jaguara.

Swoją drogą ciekawe, że samochód klasy średniej wyższej na pierwszy rzut oka przywołuje skojarzenia z autami klasy premium.

ford mondeo mk5 2.0 tdci red

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi test – wnętrze

Wnętrze wygodne, ale nie spodziewałem się niczego innego. Zaskakuje za to, że miejsca w środku jest aż tak dużo. Samochody rosną. Modele, które jeszcze 10 lat temu były średnich rozmiarów, teraz dają tyle przestrzeni, ile dekadę temu zarezerwowane było dla flagowych limuzyn segmentu premium. Aż strach pomyśleć, jak wielkie byłoby dziś Scorpio.

Wykończenie świetne, chociaż Ford Mondeo Mk5 w porównaniu z poprzednią, 4 generacją Mondeo, ma nieco bardziej stonowane wnętrze i nie robi już takiego wrażenia. Postęp widać w wytłumieniu kabiny. W poprzednim Mondeo jazda z wysokimi prędkościami oznaczała spory szum w środku. Na Fordzie Mondeo Mk5 prędkości 200+ nie robią w ogóle wrażenia.

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi – spalanie

Zrobiony jest do jeżdżenia w trasie i to widać choćby po zestrojeniu skrzyni. Ford Mondeo 2.0 TDCi praktycznie nie ma jedynki, za to szóstka jest naprawdę użyteczna. Ze świateł ruszamy powoli, ale już 120 km/h trzymamy, mając niecałe 2000 obrotów i wciąż moment obrotowy pod pedałem. Spalanie z komputera: 5.7 l/100 km w trasie, w mieście ok. 8.

Auto jechane „na poważnie” pali 9-10l/100km i do takiej jazdy polecałbym raczej 240 konną benzynę.

ford mondeo mk5 2.0 tdci red

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi tył

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi – prowadzenie

150 KM w dieslu, 240 KM w benzynie, geometria zawieszenia ta sama – ten samochód trzyma się drogi jak wszystkie Fordy, które pracowały na renomę zawieszeń tej marki. Możemy jechać w zakręcie szybciej, niż pozwalają nam hamulce w głowie.

Po dwugodzinnej trasie samochód zauważył, że zaczynam szarpać kierownicą (omijałem doły) i wyświetlił na zegarach sugestię, że „powinienem odpocząć, bo wydaję się zmęczony”. Zignorowałem. Po kilku minutach wyświetlił większy komunikat, że teraz już na pewno muszę stanąć, bo coś ze mną jest nie halo. Chciałem zignorować, ale komunikatu już nie dało się skasować. Łatwiej było zrobić przerwę na papierosa, niż kłócić się z samochodem. Śmieszne, ale nie znamy dnia i godziny, kiedy takie głupstwo może okazać się przydatne.

ford mondeo mk5 2.0 tdci red

Ford Mondeo Mk5 opinie | 2.0 Tdci 150 / 180

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi – cena

Najwyższy czas porozmawiać o pieniądzach. Egzemplarz, którym jeździłem (w pełni wyposażony Ford Mondeo 2.0 TDCi) kosztuje ok. 117 tys. zł. Mam za mało miejsca, żeby wymieniać elementy wyposażenia, więc prościej będzie napisać, że jest wszystko, a nawet kilka drobiazgów (start&stop), których bez straty dla auta mogłoby nie być. Na szczęście da się je wyłączyć.

Przeglądałem cenniki samochodów tej klasy i za podobnie doposażone auto niemieckiego producenta trzeba liczyć się z wydatkiem kilkanaście tysięcy wyższym.

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi – test / opinie / podsumowanie

Każdy samochód ma plusy dodatnie i plusy ujemne. Ford Mondeo Mk5 największe wrażenie robi komfortem i prowadzeniem, a najmniej przekonuje nawigacją, której nikt nie nauczył mówić po polsku.

Rozwiązanie jest proste – nie kupować fabrycznej navi i cieszyć się jazdą.

Słowo Mondeo pochodzi od słowa mundus, które oznacza po łacinie „świat” i dobrze, że Ford wypuścił ten samochód. Świat naprawdę jest lepszy, kiedy ktoś wciąż robi pojemne, dobrze wyglądające i świetnie jeżdżące sedany.

ford mondeo mk5 2.0 tdci red

Mondeo MK5 | opinie

Tags: carrara, ford, ford mondeo 2015, ford mondeo mk5 opinie, ford monedo mk5, lublin, mondeo, mondeo mk5 test, nowy ford mondeo, sebastian mądrachowski, test

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Ford Mondeo Mk5 2.0 TDCi opinie / test |

Henry Ford poprosił kiedyś fachowca w dziedzinie wydajności pracy o ocenę swojej firmy. Przez kilka tygodni ekspert wszystko sprawdzał, wszędzie zaglądał, aż w końcu wydał opinię.

Fabryka Forda działała jak należy z jednym tylko, małym, wyjątkiem:

  • „To tamten człowiek w hali” – pokazał ekspert – „Kiedy przechodzę obok jego gabinetu, widzę, że leży wyciągnięty z nogami na biurku i zażywa drzemki. On marnuje pańskie pieniądze, panie Ford”.
  • „Ten człowiek?” – zapytał Ford – „Kiedyś wpadł na pomysł, dzięki któremu oszczędziliśmy miliony dolarów, a jego nogi znajdowały się wtedy dokładnie w tym samym miejscu, co teraz”.

Ta anegdota pokazuje, jak ważna dla Forda była kreatywność. Testując nowe Mondeo, miałem okazję zobaczyć ile z takiego nastawienia wciąż pozostało w samochodach tej marki.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Auta projektowane za oceanem nie zawsze trafiają w gust europejskiego kierowcy. Gabaryty wydają się niedopasowane do naszych ulic, nie podobają się proste wnętrza, a już na pewno wszyscy narzekamy na wysokie spalanie i słabe prowadzenie. Ciekawe, że żadnej z tych rzeczy nie powiedziałbym o poprzednich modelach Forda Mondeo. Były ładne, ładnie się starzały, miały wygodne wnętrza i genialne prowadzenie. Poprzeczka dla nowego modelu była ustawiona całkiem wysoko.

ford mondeo mk5 2.0 tdci red

Ford Mondeo Mk5 opinie | 2.0 Tdci

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi test – pierwszy kontakt

Wszyscy, których pytałem, mówili, że wygląda świetnie. Część widziała w nim przód z Aston Martina, linię BMW 5 GT (!) i tył z Jaguara. Każdy miał chyba trochę racji, ale wynika to raczej z faktu, że samochód u nas pojawia się z lekkim opóźnieniem. Ford Mondeo Mk5 debiutował w 2012 roku w Detroit i praktycznie od razu wszedł do sprzedaży na amerykańskim rynku pod nazwą Fusion. Europa musiała czekać 3 lata, a przez ten czas mieliśmy okazję oswoić się z wyglądem Astona, BMW i Jaguara.

Swoją drogą ciekawe, że samochód klasy średniej wyższej na pierwszy rzut oka przywołuje skojarzenia z autami klasy premium.

ford mondeo mk5 2.0 tdci red

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi test – wnętrze

Wnętrze wygodne, ale nie spodziewałem się niczego innego. Zaskakuje za to, że miejsca w środku jest aż tak dużo. Samochody rosną. Modele, które jeszcze 10 lat temu były średnich rozmiarów, teraz dają tyle przestrzeni, ile dekadę temu zarezerwowane było dla flagowych limuzyn segmentu premium. Aż strach pomyśleć, jak wielkie byłoby dziś Scorpio.

Wykończenie świetne, chociaż Ford Mondeo Mk5 w porównaniu z poprzednią, 4 generacją Mondeo, ma nieco bardziej stonowane wnętrze i nie robi już takiego wrażenia. Postęp widać w wytłumieniu kabiny. W poprzednim Mondeo jazda z wysokimi prędkościami oznaczała spory szum w środku. Na Fordzie Mondeo Mk5 prędkości 200+ nie robią w ogóle wrażenia.

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi – spalanie

Zrobiony jest do jeżdżenia w trasie i to widać choćby po zestrojeniu skrzyni. Ford Mondeo 2.0 TDCi praktycznie nie ma jedynki, za to szóstka jest naprawdę użyteczna. Ze świateł ruszamy powoli, ale już 120 km/h trzymamy, mając niecałe 2000 obrotów i wciąż moment obrotowy pod pedałem. Spalanie z komputera: 5.7 l/100 km w trasie, w mieście ok. 8.

Auto jechane „na poważnie” pali 9-10l/100km i do takiej jazdy polecałbym raczej 240 konną benzynę.

ford mondeo mk5 2.0 tdci red

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi tył

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi – prowadzenie

150 KM w dieslu, 240 KM w benzynie, geometria zawieszenia ta sama – ten samochód trzyma się drogi jak wszystkie Fordy, które pracowały na renomę zawieszeń tej marki. Możemy jechać w zakręcie szybciej, niż pozwalają nam hamulce w głowie.

Po dwugodzinnej trasie samochód zauważył, że zaczynam szarpać kierownicą (omijałem doły) i wyświetlił na zegarach sugestię, że „powinienem odpocząć, bo wydaję się zmęczony”. Zignorowałem. Po kilku minutach wyświetlił większy komunikat, że teraz już na pewno muszę stanąć, bo coś ze mną jest nie halo. Chciałem zignorować, ale komunikatu już nie dało się skasować. Łatwiej było zrobić przerwę na papierosa, niż kłócić się z samochodem. Śmieszne, ale nie znamy dnia i godziny, kiedy takie głupstwo może okazać się przydatne.

ford mondeo mk5 2.0 tdci red

Ford Mondeo Mk5 opinie | 2.0 Tdci 150 / 180

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi – cena

Najwyższy czas porozmawiać o pieniądzach. Egzemplarz, którym jeździłem (w pełni wyposażony Ford Mondeo 2.0 TDCi) kosztuje ok. 117 tys. zł. Mam za mało miejsca, żeby wymieniać elementy wyposażenia, więc prościej będzie napisać, że jest wszystko, a nawet kilka drobiazgów (start&stop), których bez straty dla auta mogłoby nie być. Na szczęście da się je wyłączyć.

Przeglądałem cenniki samochodów tej klasy i za podobnie doposażone auto niemieckiego producenta trzeba liczyć się z wydatkiem kilkanaście tysięcy wyższym.

Ford Mondeo Mk5 2.0TDCi – test / opinie / podsumowanie

Każdy samochód ma plusy dodatnie i plusy ujemne. Ford Mondeo Mk5 największe wrażenie robi komfortem i prowadzeniem, a najmniej przekonuje nawigacją, której nikt nie nauczył mówić po polsku.

Rozwiązanie jest proste – nie kupować fabrycznej navi i cieszyć się jazdą.

Słowo Mondeo pochodzi od słowa mundus, które oznacza po łacinie „świat” i dobrze, że Ford wypuścił ten samochód. Świat naprawdę jest lepszy, kiedy ktoś wciąż robi pojemne, dobrze wyglądające i świetnie jeżdżące sedany.

ford mondeo mk5 2.0 tdci red

Mondeo MK5 | opinie

Tags: carrara, ford, ford mondeo 2015, ford mondeo mk5 opinie, ford monedo mk5, lublin, mondeo, mondeo mk5 test, nowy ford mondeo, sebastian mądrachowski, test
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry