Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Renault Espace 5 1.6 DCi w akcji
Strona główna » Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Test Renault Espace 5 1.6 DCi zaczniemy nietypowo. Niewiele osób […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Test Renault Espace 5 1.6 DCi zaczniemy nietypowo. Niewiele osób […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Test Renault Espace 5 1.6 DCi zaczniemy nietypowo. Niewiele osób […]

Sebastian Mądrachowski

Test Renault Espace 5 1.6 DCi zaczniemy nietypowo. Niewiele osób wie, że pierwsze czołgi w Wojsku Polskim zawdzięczamy Renault.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Czołg Renault FT-17 duży nie był, ale 120 egzemplarzy, które wróciły do nas po I Wojnie Światowej z armią gen. Hallera sprawiło, że staliśmy się wówczas czwartą co do wielkości potęgą pancerną świata. Później było już tylko gorzej.Renault Espace 5 1.6 DCi side

Z Espace’ami jest nieco podobnie. Dostaliśmy w ręce piątą, najnowszą generację tego samochodu i okazało się, że jak na ciągłość linii modelowej, następca coraz mniej przypomina poprzedników. Ustalmy, jak było: wybierając Espace’a dostawaliśmy mnóstwo przestrzeni i możliwość swobodnej aranżacji wnętrza (przestawianie, obracanie, wyjmowanie foteli itd.). To wszystko napędzane paletą całkiem sprawnych silników.

Renault Espace 5 1.6 DCi | Opinia zależy od punktu siedzenia

Osobiście przejechałem z przyjaciółmi tym samochodem całą Europę i nikt nie skarżył się na brak miejsca. Nawet wtedy, kiedy oprócz bagaży do środka trzeba było zmieścić kupiony po drodze motocykl. Możliwość obracania foteli, w podróży na dystansie kilku tysięcy kilometrów, to błogosławieństwo. A na co dzień? Wymontowanie siedzeń i korzystanie z samochodu jak z taksówki bagażowej bywało przydatne w najmniej oczekiwanych momentach. Podobnie jak opcja zaproszenia do środka siedmiu dorosłych osób i komfort jaki daje jazda dużą grupą jednym samochodem, zamiast angażowania dwóch aut i dwóch kierowców.Renault Espace 5 1.6 DCi przód

„Nigdy nie będzie takiego lata, nigdy policja nie będzie taka uprzejma…”**
Tak było, ale świat się zmienia, a downsizing galopuje. Ktoś musiał powiedzieć o tym Francuzom, a ci wzięli to sobie mocno do serca. Nie dość, że z pojemnego, komfortowego vana zrobili średnich gabarytów crossover, to jeszcze dołożyli do niego paletę silników, które 10 lat temu dedykowane byłyby modelowi Clio.

Espace 5 w deszczu

Renault Espace 5 opinie | 1.6 DCi w deszczu

1.6 dCi i 160 KM wolne nie jest, ale się męczy i bywa głośne. 320 Nm przyspiesza, ale o swobodzie przy wyprzedzaniu ciężarówki na wąskiej drodze można zapomnieć. No i wreszcie spalanie: Renault deklaruje 4.6 l ropy/100 km w cyklu mieszanym. Nam podczas testu, według wskazań komputera, Espas palił nieco ponad siedem. Nie wiem, gdzie tkwi haczyk, bo szczególnie ciężko nie miał. Raz, że nie był deptany, dwa, że jeździły nim trzy osoby, a nie siedem.

Renault Espace 5 opinie 1.6 DCi | Wyposażenie

Z tymi siedmioma ogólnie jest problem. W standardzie nowy Espace jest samochodem pięcioosobowym. Dokupienie dwóch siedzeń w trzecim rzędzie kosztuje 4000 zł i jest tam niewiele miejsca. Musimy przestać traktować Renault Espace jak vana do podróży, a zacząć na niego patrzeć jak na pojemne, nieco podniesione kombi do codziennego użytku. Wtedy jest super. Auto w standardzie wyposażone jest we wszystko, co jesteśmy w stanie wymyślić. Dopłaty wymagają dopiero elementy dopasowujące samochód do potrzeb konkretnych kierowców.

Renault Espace 5 1.6 DCi wnętrze

Renault Espace 5 1.6 DCi | Wnętrze

Samochód nie będzie garażowany? Może „Pakiet zimowy”, czyli podgrzewana przednia szyba i fotele? Proszę bardzo, 2000 zł. Samochód będzie jeździł w szybkie trasy? Pakiet 4 control: cztery koła skrętne, amortyzatory o zmiennej charakterystyce, felgi alu 19”. Przyjemność za 7000 zł, czyli znowu nie dużo jak za adaptacyjne zawieszenie ze skrętną tylną osią. Dlaczego warto? Bo w szybkim łuku tylna oś odchyla się o 3,5 stopnia razem z osią przednią, co mocno podnosi stabilność samochodu. Przy małych prędkościach tył skręca natomiast przeciwnie do osi przedniej, co skraca promień skrętu do 11,1 m. To raptem 0,3 m więcej niż w małym Clio. Wow.

Świadomie nie poruszam kwestii wyglądu tego auta, bo to jesteście w stanie ocenić po zdjęciach, ale moje odczucie jest takie: wygląd zewnętrzny i środek są dedykowane bardziej konkretnemu odbiorcy niż do tej pory. Ono ma się podobać tym, którzy mają dużo na głowie i czasem muszą z tym wszystkim wsiąść do samochodu. Nie chodzi o fryzurę, tylko o, na przykład, dzieciaki, które dobrze jest wozić wygodnie. Zakupy nóg nie mają, więc zmieszczą się wtedy na dwóch dołożonych fotelach w trzecim rzędzie, prawda? Bo wózek do 614-litrowego bagażnika wskakuje bez problemu.panel sterowania

Renault Espace 5 1.6 DCi | Opinie / Podsumowanie

Auto się zmniejszyło, bo i chyba potrzeby się zmieniły. W miastach coraz ciaśniej, ruch wbrew pozorom zwolnił, a model rodziny 2+4, który wymagał istnienia dużego Espace’a, oglądamy już tylko na filmach. Uzasadnia to zastosowanie małych silników, które na autostradzie dadzą sobie radę, a w miejskich korkach większego motoru i tak przecież nie wykorzystamy. Dla czystego sumienia polecam przed zakupem przejechać się wersją z benzynowym, 200-konnym silnikiem 1.6 turbo i 7-biegową skrzynią automatyczną.Renault Espace 5 1.6 DCi | Fot. Artur Woszak




Testowany Renault Espace 5 1.6 dCi 160 KM z pełnym wyposażeniem kosztuje 163 tys. złotych. Benzyna będzie tańsza o ok. 6 tys. zł, co oznacza, że Renault zostawi nam w kieszeni 6 tys., da 40 KM, a później, wg. danych producenta, będzie zjadał o 1,6 l/100 km więcej. Brzmi uczciwie.

  • Plusy: jeżeli wszyscy kupimy nowego Espace’a, to wzrośnie przyrost demograficzny, nie padnie ZUS i będziemy mieli takie emerytury, że będzie z czego samochód tankować.
  • Minusy: jeżeli wybierzemy właśnie Espace’a 5, to w ogóle nie będzie sprzedawał się model Kadjar i Bogusław Linda, który go promuje, może się zdenerwować. Zdenerwowany Boguś to ostatnia rzecz, która jest nam w tej chwili potrzebna.

* Moulin Rouge to oczywiście kabaret położony w paryskiej dzielnicy czerwonych latarni, słynący z tańczonego tam kankana. Nie byłem, ale po tym jak wygląda wnętrze Espace’a podświetlone LED-ami na różowo, już wyobrażam sobie oryginał…
** Fragment utworu Świetlików i Bogusława Lindy – Filandia – aktualny jak zawsze.

pod salonem

Renault Espace 5 opinie | 1.6 DCi w całej okazałości

Tags: 1.6dci, espace, espace 2015, nazaruk renault, renault, Renault Espace 5 1.6 DCi, renault espace opinie, sebastian mądrachowski, test, test renault espace

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Test Renault Espace 5 1.6 DCi zaczniemy nietypowo. Niewiele osób wie, że pierwsze czołgi w Wojsku Polskim zawdzięczamy Renault.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Czołg Renault FT-17 duży nie był, ale 120 egzemplarzy, które wróciły do nas po I Wojnie Światowej z armią gen. Hallera sprawiło, że staliśmy się wówczas czwartą co do wielkości potęgą pancerną świata. Później było już tylko gorzej.Renault Espace 5 1.6 DCi side

Z Espace’ami jest nieco podobnie. Dostaliśmy w ręce piątą, najnowszą generację tego samochodu i okazało się, że jak na ciągłość linii modelowej, następca coraz mniej przypomina poprzedników. Ustalmy, jak było: wybierając Espace’a dostawaliśmy mnóstwo przestrzeni i możliwość swobodnej aranżacji wnętrza (przestawianie, obracanie, wyjmowanie foteli itd.). To wszystko napędzane paletą całkiem sprawnych silników.

Renault Espace 5 1.6 DCi | Opinia zależy od punktu siedzenia

Osobiście przejechałem z przyjaciółmi tym samochodem całą Europę i nikt nie skarżył się na brak miejsca. Nawet wtedy, kiedy oprócz bagaży do środka trzeba było zmieścić kupiony po drodze motocykl. Możliwość obracania foteli, w podróży na dystansie kilku tysięcy kilometrów, to błogosławieństwo. A na co dzień? Wymontowanie siedzeń i korzystanie z samochodu jak z taksówki bagażowej bywało przydatne w najmniej oczekiwanych momentach. Podobnie jak opcja zaproszenia do środka siedmiu dorosłych osób i komfort jaki daje jazda dużą grupą jednym samochodem, zamiast angażowania dwóch aut i dwóch kierowców.Renault Espace 5 1.6 DCi przód

„Nigdy nie będzie takiego lata, nigdy policja nie będzie taka uprzejma…”**
Tak było, ale świat się zmienia, a downsizing galopuje. Ktoś musiał powiedzieć o tym Francuzom, a ci wzięli to sobie mocno do serca. Nie dość, że z pojemnego, komfortowego vana zrobili średnich gabarytów crossover, to jeszcze dołożyli do niego paletę silników, które 10 lat temu dedykowane byłyby modelowi Clio.

Espace 5 w deszczu

Renault Espace 5 opinie | 1.6 DCi w deszczu

1.6 dCi i 160 KM wolne nie jest, ale się męczy i bywa głośne. 320 Nm przyspiesza, ale o swobodzie przy wyprzedzaniu ciężarówki na wąskiej drodze można zapomnieć. No i wreszcie spalanie: Renault deklaruje 4.6 l ropy/100 km w cyklu mieszanym. Nam podczas testu, według wskazań komputera, Espas palił nieco ponad siedem. Nie wiem, gdzie tkwi haczyk, bo szczególnie ciężko nie miał. Raz, że nie był deptany, dwa, że jeździły nim trzy osoby, a nie siedem.

Renault Espace 5 opinie 1.6 DCi | Wyposażenie

Z tymi siedmioma ogólnie jest problem. W standardzie nowy Espace jest samochodem pięcioosobowym. Dokupienie dwóch siedzeń w trzecim rzędzie kosztuje 4000 zł i jest tam niewiele miejsca. Musimy przestać traktować Renault Espace jak vana do podróży, a zacząć na niego patrzeć jak na pojemne, nieco podniesione kombi do codziennego użytku. Wtedy jest super. Auto w standardzie wyposażone jest we wszystko, co jesteśmy w stanie wymyślić. Dopłaty wymagają dopiero elementy dopasowujące samochód do potrzeb konkretnych kierowców.

Renault Espace 5 1.6 DCi wnętrze

Renault Espace 5 1.6 DCi | Wnętrze

Samochód nie będzie garażowany? Może „Pakiet zimowy”, czyli podgrzewana przednia szyba i fotele? Proszę bardzo, 2000 zł. Samochód będzie jeździł w szybkie trasy? Pakiet 4 control: cztery koła skrętne, amortyzatory o zmiennej charakterystyce, felgi alu 19”. Przyjemność za 7000 zł, czyli znowu nie dużo jak za adaptacyjne zawieszenie ze skrętną tylną osią. Dlaczego warto? Bo w szybkim łuku tylna oś odchyla się o 3,5 stopnia razem z osią przednią, co mocno podnosi stabilność samochodu. Przy małych prędkościach tył skręca natomiast przeciwnie do osi przedniej, co skraca promień skrętu do 11,1 m. To raptem 0,3 m więcej niż w małym Clio. Wow.

Świadomie nie poruszam kwestii wyglądu tego auta, bo to jesteście w stanie ocenić po zdjęciach, ale moje odczucie jest takie: wygląd zewnętrzny i środek są dedykowane bardziej konkretnemu odbiorcy niż do tej pory. Ono ma się podobać tym, którzy mają dużo na głowie i czasem muszą z tym wszystkim wsiąść do samochodu. Nie chodzi o fryzurę, tylko o, na przykład, dzieciaki, które dobrze jest wozić wygodnie. Zakupy nóg nie mają, więc zmieszczą się wtedy na dwóch dołożonych fotelach w trzecim rzędzie, prawda? Bo wózek do 614-litrowego bagażnika wskakuje bez problemu.panel sterowania

Renault Espace 5 1.6 DCi | Opinie / Podsumowanie

Auto się zmniejszyło, bo i chyba potrzeby się zmieniły. W miastach coraz ciaśniej, ruch wbrew pozorom zwolnił, a model rodziny 2+4, który wymagał istnienia dużego Espace’a, oglądamy już tylko na filmach. Uzasadnia to zastosowanie małych silników, które na autostradzie dadzą sobie radę, a w miejskich korkach większego motoru i tak przecież nie wykorzystamy. Dla czystego sumienia polecam przed zakupem przejechać się wersją z benzynowym, 200-konnym silnikiem 1.6 turbo i 7-biegową skrzynią automatyczną.Renault Espace 5 1.6 DCi | Fot. Artur Woszak




Testowany Renault Espace 5 1.6 dCi 160 KM z pełnym wyposażeniem kosztuje 163 tys. złotych. Benzyna będzie tańsza o ok. 6 tys. zł, co oznacza, że Renault zostawi nam w kieszeni 6 tys., da 40 KM, a później, wg. danych producenta, będzie zjadał o 1,6 l/100 km więcej. Brzmi uczciwie.

  • Plusy: jeżeli wszyscy kupimy nowego Espace’a, to wzrośnie przyrost demograficzny, nie padnie ZUS i będziemy mieli takie emerytury, że będzie z czego samochód tankować.
  • Minusy: jeżeli wybierzemy właśnie Espace’a 5, to w ogóle nie będzie sprzedawał się model Kadjar i Bogusław Linda, który go promuje, może się zdenerwować. Zdenerwowany Boguś to ostatnia rzecz, która jest nam w tej chwili potrzebna.

* Moulin Rouge to oczywiście kabaret położony w paryskiej dzielnicy czerwonych latarni, słynący z tańczonego tam kankana. Nie byłem, ale po tym jak wygląda wnętrze Espace’a podświetlone LED-ami na różowo, już wyobrażam sobie oryginał…
** Fragment utworu Świetlików i Bogusława Lindy – Filandia – aktualny jak zawsze.

pod salonem

Renault Espace 5 opinie | 1.6 DCi w całej okazałości

Tags: 1.6dci, espace, espace 2015, nazaruk renault, renault, Renault Espace 5 1.6 DCi, renault espace opinie, sebastian mądrachowski, test, test renault espace

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 934 Vaillant

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry