Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Renault Espace 5 1.6 DCi w akcji
Strona główna » Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Test Renault Espace 5 1.6 DCi zaczniemy nietypowo. Niewiele osób […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Test Renault Espace 5 1.6 DCi zaczniemy nietypowo. Niewiele osób […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Renault Espace 5 1.6 DCi Mulę Róż 160KM | opinie

Test Renault Espace 5 1.6 DCi zaczniemy nietypowo. Niewiele osób […]

Sebastian Mądrachowski

Test Renault Espace 5 1.6 DCi zaczniemy nietypowo. Niewiele osób wie, że pierwsze czołgi w Wojsku Polskim zawdzięczamy Renault.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Czołg Renault FT-17 duży nie był, ale 120 egzemplarzy, które wróciły do nas po I Wojnie Światowej z armią gen. Hallera sprawiło, że staliśmy się wówczas czwartą co do wielkości potęgą pancerną świata. Później było już tylko gorzej.Renault Espace 5 1.6 DCi side

Z Espace’ami jest nieco podobnie. Dostaliśmy w ręce piątą, najnowszą generację tego samochodu i okazało się, że jak na ciągłość linii modelowej, następca coraz mniej przypomina poprzedników. Ustalmy, jak było: wybierając Espace’a dostawaliśmy mnóstwo przestrzeni i możliwość swobodnej aranżacji wnętrza (przestawianie, obracanie, wyjmowanie foteli itd.). To wszystko napędzane paletą całkiem sprawnych silników.

Renault Espace 5 1.6 DCi | Opinia zależy od punktu siedzenia

Osobiście przejechałem z przyjaciółmi tym samochodem całą Europę i nikt nie skarżył się na brak miejsca. Nawet wtedy, kiedy oprócz bagaży do środka trzeba było zmieścić kupiony po drodze motocykl. Możliwość obracania foteli, w podróży na dystansie kilku tysięcy kilometrów, to błogosławieństwo. A na co dzień? Wymontowanie siedzeń i korzystanie z samochodu jak z taksówki bagażowej bywało przydatne w najmniej oczekiwanych momentach. Podobnie jak opcja zaproszenia do środka siedmiu dorosłych osób i komfort jaki daje jazda dużą grupą jednym samochodem, zamiast angażowania dwóch aut i dwóch kierowców.Renault Espace 5 1.6 DCi przód

„Nigdy nie będzie takiego lata, nigdy policja nie będzie taka uprzejma…”**
Tak było, ale świat się zmienia, a downsizing galopuje. Ktoś musiał powiedzieć o tym Francuzom, a ci wzięli to sobie mocno do serca. Nie dość, że z pojemnego, komfortowego vana zrobili średnich gabarytów crossover, to jeszcze dołożyli do niego paletę silników, które 10 lat temu dedykowane byłyby modelowi Clio.

Espace 5 w deszczu

Renault Espace 5 opinie | 1.6 DCi w deszczu

1.6 dCi i 160 KM wolne nie jest, ale się męczy i bywa głośne. 320 Nm przyspiesza, ale o swobodzie przy wyprzedzaniu ciężarówki na wąskiej drodze można zapomnieć. No i wreszcie spalanie: Renault deklaruje 4.6 l ropy/100 km w cyklu mieszanym. Nam podczas testu, według wskazań komputera, Espas palił nieco ponad siedem. Nie wiem, gdzie tkwi haczyk, bo szczególnie ciężko nie miał. Raz, że nie był deptany, dwa, że jeździły nim trzy osoby, a nie siedem.

Renault Espace 5 opinie 1.6 DCi | Wyposażenie

Z tymi siedmioma ogólnie jest problem. W standardzie nowy Espace jest samochodem pięcioosobowym. Dokupienie dwóch siedzeń w trzecim rzędzie kosztuje 4000 zł i jest tam niewiele miejsca. Musimy przestać traktować Renault Espace jak vana do podróży, a zacząć na niego patrzeć jak na pojemne, nieco podniesione kombi do codziennego użytku. Wtedy jest super. Auto w standardzie wyposażone jest we wszystko, co jesteśmy w stanie wymyślić. Dopłaty wymagają dopiero elementy dopasowujące samochód do potrzeb konkretnych kierowców.

Renault Espace 5 1.6 DCi wnętrze

Renault Espace 5 1.6 DCi | Wnętrze

Samochód nie będzie garażowany? Może „Pakiet zimowy”, czyli podgrzewana przednia szyba i fotele? Proszę bardzo, 2000 zł. Samochód będzie jeździł w szybkie trasy? Pakiet 4 control: cztery koła skrętne, amortyzatory o zmiennej charakterystyce, felgi alu 19”. Przyjemność za 7000 zł, czyli znowu nie dużo jak za adaptacyjne zawieszenie ze skrętną tylną osią. Dlaczego warto? Bo w szybkim łuku tylna oś odchyla się o 3,5 stopnia razem z osią przednią, co mocno podnosi stabilność samochodu. Przy małych prędkościach tył skręca natomiast przeciwnie do osi przedniej, co skraca promień skrętu do 11,1 m. To raptem 0,3 m więcej niż w małym Clio. Wow.

Świadomie nie poruszam kwestii wyglądu tego auta, bo to jesteście w stanie ocenić po zdjęciach, ale moje odczucie jest takie: wygląd zewnętrzny i środek są dedykowane bardziej konkretnemu odbiorcy niż do tej pory. Ono ma się podobać tym, którzy mają dużo na głowie i czasem muszą z tym wszystkim wsiąść do samochodu. Nie chodzi o fryzurę, tylko o, na przykład, dzieciaki, które dobrze jest wozić wygodnie. Zakupy nóg nie mają, więc zmieszczą się wtedy na dwóch dołożonych fotelach w trzecim rzędzie, prawda? Bo wózek do 614-litrowego bagażnika wskakuje bez problemu.panel sterowania

Renault Espace 5 1.6 DCi | Opinie / Podsumowanie

Auto się zmniejszyło, bo i chyba potrzeby się zmieniły. W miastach coraz ciaśniej, ruch wbrew pozorom zwolnił, a model rodziny 2+4, który wymagał istnienia dużego Espace’a, oglądamy już tylko na filmach. Uzasadnia to zastosowanie małych silników, które na autostradzie dadzą sobie radę, a w miejskich korkach większego motoru i tak przecież nie wykorzystamy. Dla czystego sumienia polecam przed zakupem przejechać się wersją z benzynowym, 200-konnym silnikiem 1.6 turbo i 7-biegową skrzynią automatyczną.Renault Espace 5 1.6 DCi | Fot. Artur Woszak




Testowany Renault Espace 5 1.6 dCi 160 KM z pełnym wyposażeniem kosztuje 163 tys. złotych. Benzyna będzie tańsza o ok. 6 tys. zł, co oznacza, że Renault zostawi nam w kieszeni 6 tys., da 40 KM, a później, wg. danych producenta, będzie zjadał o 1,6 l/100 km więcej. Brzmi uczciwie.

  • Plusy: jeżeli wszyscy kupimy nowego Espace’a, to wzrośnie przyrost demograficzny, nie padnie ZUS i będziemy mieli takie emerytury, że będzie z czego samochód tankować.
  • Minusy: jeżeli wybierzemy właśnie Espace’a 5, to w ogóle nie będzie sprzedawał się model Kadjar i Bogusław Linda, który go promuje, może się zdenerwować. Zdenerwowany Boguś to ostatnia rzecz, która jest nam w tej chwili potrzebna.

* Moulin Rouge to oczywiście kabaret położony w paryskiej dzielnicy czerwonych latarni, słynący z tańczonego tam kankana. Nie byłem, ale po tym jak wygląda wnętrze Espace’a podświetlone LED-ami na różowo, już wyobrażam sobie oryginał…
** Fragment utworu Świetlików i Bogusława Lindy – Filandia – aktualny jak zawsze.

pod salonem

Renault Espace 5 opinie | 1.6 DCi w całej okazałości

Tags: 1.6dci, espace, espace 2015, nazaruk renault, renault, Renault Espace 5 1.6 DCi, renault espace opinie, sebastian mądrachowski, test, test renault espace

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Test Renault Espace 5 1.6 DCi zaczniemy nietypowo. Niewiele osób wie, że pierwsze czołgi w Wojsku Polskim zawdzięczamy Renault.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Czołg Renault FT-17 duży nie był, ale 120 egzemplarzy, które wróciły do nas po I Wojnie Światowej z armią gen. Hallera sprawiło, że staliśmy się wówczas czwartą co do wielkości potęgą pancerną świata. Później było już tylko gorzej.Renault Espace 5 1.6 DCi side

Z Espace’ami jest nieco podobnie. Dostaliśmy w ręce piątą, najnowszą generację tego samochodu i okazało się, że jak na ciągłość linii modelowej, następca coraz mniej przypomina poprzedników. Ustalmy, jak było: wybierając Espace’a dostawaliśmy mnóstwo przestrzeni i możliwość swobodnej aranżacji wnętrza (przestawianie, obracanie, wyjmowanie foteli itd.). To wszystko napędzane paletą całkiem sprawnych silników.

Renault Espace 5 1.6 DCi | Opinia zależy od punktu siedzenia

Osobiście przejechałem z przyjaciółmi tym samochodem całą Europę i nikt nie skarżył się na brak miejsca. Nawet wtedy, kiedy oprócz bagaży do środka trzeba było zmieścić kupiony po drodze motocykl. Możliwość obracania foteli, w podróży na dystansie kilku tysięcy kilometrów, to błogosławieństwo. A na co dzień? Wymontowanie siedzeń i korzystanie z samochodu jak z taksówki bagażowej bywało przydatne w najmniej oczekiwanych momentach. Podobnie jak opcja zaproszenia do środka siedmiu dorosłych osób i komfort jaki daje jazda dużą grupą jednym samochodem, zamiast angażowania dwóch aut i dwóch kierowców.Renault Espace 5 1.6 DCi przód

„Nigdy nie będzie takiego lata, nigdy policja nie będzie taka uprzejma…”**
Tak było, ale świat się zmienia, a downsizing galopuje. Ktoś musiał powiedzieć o tym Francuzom, a ci wzięli to sobie mocno do serca. Nie dość, że z pojemnego, komfortowego vana zrobili średnich gabarytów crossover, to jeszcze dołożyli do niego paletę silników, które 10 lat temu dedykowane byłyby modelowi Clio.

Espace 5 w deszczu

Renault Espace 5 opinie | 1.6 DCi w deszczu

1.6 dCi i 160 KM wolne nie jest, ale się męczy i bywa głośne. 320 Nm przyspiesza, ale o swobodzie przy wyprzedzaniu ciężarówki na wąskiej drodze można zapomnieć. No i wreszcie spalanie: Renault deklaruje 4.6 l ropy/100 km w cyklu mieszanym. Nam podczas testu, według wskazań komputera, Espas palił nieco ponad siedem. Nie wiem, gdzie tkwi haczyk, bo szczególnie ciężko nie miał. Raz, że nie był deptany, dwa, że jeździły nim trzy osoby, a nie siedem.

Renault Espace 5 opinie 1.6 DCi | Wyposażenie

Z tymi siedmioma ogólnie jest problem. W standardzie nowy Espace jest samochodem pięcioosobowym. Dokupienie dwóch siedzeń w trzecim rzędzie kosztuje 4000 zł i jest tam niewiele miejsca. Musimy przestać traktować Renault Espace jak vana do podróży, a zacząć na niego patrzeć jak na pojemne, nieco podniesione kombi do codziennego użytku. Wtedy jest super. Auto w standardzie wyposażone jest we wszystko, co jesteśmy w stanie wymyślić. Dopłaty wymagają dopiero elementy dopasowujące samochód do potrzeb konkretnych kierowców.

Renault Espace 5 1.6 DCi wnętrze

Renault Espace 5 1.6 DCi | Wnętrze

Samochód nie będzie garażowany? Może „Pakiet zimowy”, czyli podgrzewana przednia szyba i fotele? Proszę bardzo, 2000 zł. Samochód będzie jeździł w szybkie trasy? Pakiet 4 control: cztery koła skrętne, amortyzatory o zmiennej charakterystyce, felgi alu 19”. Przyjemność za 7000 zł, czyli znowu nie dużo jak za adaptacyjne zawieszenie ze skrętną tylną osią. Dlaczego warto? Bo w szybkim łuku tylna oś odchyla się o 3,5 stopnia razem z osią przednią, co mocno podnosi stabilność samochodu. Przy małych prędkościach tył skręca natomiast przeciwnie do osi przedniej, co skraca promień skrętu do 11,1 m. To raptem 0,3 m więcej niż w małym Clio. Wow.

Świadomie nie poruszam kwestii wyglądu tego auta, bo to jesteście w stanie ocenić po zdjęciach, ale moje odczucie jest takie: wygląd zewnętrzny i środek są dedykowane bardziej konkretnemu odbiorcy niż do tej pory. Ono ma się podobać tym, którzy mają dużo na głowie i czasem muszą z tym wszystkim wsiąść do samochodu. Nie chodzi o fryzurę, tylko o, na przykład, dzieciaki, które dobrze jest wozić wygodnie. Zakupy nóg nie mają, więc zmieszczą się wtedy na dwóch dołożonych fotelach w trzecim rzędzie, prawda? Bo wózek do 614-litrowego bagażnika wskakuje bez problemu.panel sterowania

Renault Espace 5 1.6 DCi | Opinie / Podsumowanie

Auto się zmniejszyło, bo i chyba potrzeby się zmieniły. W miastach coraz ciaśniej, ruch wbrew pozorom zwolnił, a model rodziny 2+4, który wymagał istnienia dużego Espace’a, oglądamy już tylko na filmach. Uzasadnia to zastosowanie małych silników, które na autostradzie dadzą sobie radę, a w miejskich korkach większego motoru i tak przecież nie wykorzystamy. Dla czystego sumienia polecam przed zakupem przejechać się wersją z benzynowym, 200-konnym silnikiem 1.6 turbo i 7-biegową skrzynią automatyczną.Renault Espace 5 1.6 DCi | Fot. Artur Woszak




Testowany Renault Espace 5 1.6 dCi 160 KM z pełnym wyposażeniem kosztuje 163 tys. złotych. Benzyna będzie tańsza o ok. 6 tys. zł, co oznacza, że Renault zostawi nam w kieszeni 6 tys., da 40 KM, a później, wg. danych producenta, będzie zjadał o 1,6 l/100 km więcej. Brzmi uczciwie.

  • Plusy: jeżeli wszyscy kupimy nowego Espace’a, to wzrośnie przyrost demograficzny, nie padnie ZUS i będziemy mieli takie emerytury, że będzie z czego samochód tankować.
  • Minusy: jeżeli wybierzemy właśnie Espace’a 5, to w ogóle nie będzie sprzedawał się model Kadjar i Bogusław Linda, który go promuje, może się zdenerwować. Zdenerwowany Boguś to ostatnia rzecz, która jest nam w tej chwili potrzebna.

* Moulin Rouge to oczywiście kabaret położony w paryskiej dzielnicy czerwonych latarni, słynący z tańczonego tam kankana. Nie byłem, ale po tym jak wygląda wnętrze Espace’a podświetlone LED-ami na różowo, już wyobrażam sobie oryginał…
** Fragment utworu Świetlików i Bogusława Lindy – Filandia – aktualny jak zawsze.

pod salonem

Renault Espace 5 opinie | 1.6 DCi w całej okazałości

Tags: 1.6dci, espace, espace 2015, nazaruk renault, renault, Renault Espace 5 1.6 DCi, renault espace opinie, sebastian mądrachowski, test, test renault espace
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry