Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost
Strona główna » Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, […]

Sebastian Mądrachowski

Ford Kuga OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, spalanie

Jak dowieść, czy testowany samochód jest tym, którego potrzebujesz? Można sprawdzić dane techniczne i porównać je z konkurencją. Można zrobić zdjęcie i zapytać znajomych czy dobrze razem wyglądacie. Można też zupełnie nieświadomie ukraść auto spod salonu, jak zrobiłem to ja.

Tekst: Mateusz Cieślak, foto: Michał Węgrzynek

Ford Kuga 2017 OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, spalanie

Ford Kuga to jeden z najbardziej niedocenianych SUV-ów na rynku. Zadebiutował w 2008 roku, a od 2012 produkowana jest druga generacja, która w 2016 roku doczekała się faceliftingu. Samochód zbudowano na płycie podłogowej Focusa III i już na tym etapie powinnniście wiedzieć, czego się po nim spodziewać.

Ford Kuga opinie ST-Line 1.5 EcoBoost

Ford Kuga opinie | Wnętrze

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 – pierwsze wrażenia

Kuga po lifcie otrzymała przedni grill inspirowany Fordem Edge, a co najważniejsze – nic nie zostało zepsute. Zgrabna bryła, podwyższony prześwit, większe koła – ot SUV do tańca i do różańca. Na nasze szczęście otrzymaliśmy Kugę z pakietem stylistycznym ST-Line, który obejmuje przeprojektowane zderzaki, 18-calowe felgi a także przyciemnione szyby boczne z obramowaniem w kolorze czarnym. W tej samej barwie utrzymano relingi dachowe, a na błotnikach pojawiły się emblematy ST-Line. Niby nic wielkiego, ale z pewnością wystarczy, aby obejrzeć się za Kugą na ulicy.

Ford Kuga opinie | ST-Line detail

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost – wyposażenie

W standardzie otrzymujemy bezkluczykowy dostęp, podgrzewane fotele przednie, czy też komplet poduszek powietrznych. Ok, standard, idziemy dalej. Znajdujemy fotele wykończone alcantarą, skórzanym obiciem pokryto też lewarek zmiany biegów, a podsufitkę wykonano z ciemnego materiału. Zestaw uzupełniają aluminiowe nakładki na pedały, masywny podłokietnik na środku kanapy i regulacja podparcia lędźwiowego foteli pierwszego rzędu.

Wśród elektronicznych dodatków nie mogło zabraknąć automatycznej, regulowanej w dwóch strefach klimatyzacji, systemu Active Park Assist oraz zaawansowanego układu multimedialnego opartego na Windowsie. Pośrodku kokpitu znajduje się 8-calowy ekran obsługujący ulepszoną nawigację względem lat poprzednich oraz kamerę cofania połączoną z czujnikami.

No i najważniejsze: lekko usportowione zawieszenie, dzięki któremu Kuga prowadzi się jak hot hatch.

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017


Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost – prowadzenie

Skoro już wiecie, że nowa Kuga prowadzi się dobrze, to pozwolę sobie nieco rozwinąć ten wątek. Nowe Fordy przestały nas zaskakiwać precyzyjnym układem kierowniczym i nieco twardszym zawieszeniem, dzięki któremu kierowca dokładnie wie, co dzieje się pod kołami. Kiedy natomiast wsiedliśmy do Kugi ST-Line z jeszcze bardziej usztywnionym zawieszeniem, to… zupełnie nic się nie stało. Pokonaliśmy w niej 500 km po polskich drogach bez zwymyślania amerykańskich inżynierów za zbyt sztywne nastawy zawieszenia, a nawet zdarzyło się kilka razy uśmiechnąć podczas szybszej jazdy w zakrętach. Pragnę jednak zauważyć, że nie mamy dzieci, a małą łysinę ma tylko jeden z nas.

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 multimedia center

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 – silniki i cennik

Jeśli chcecie kupić Kugę ST-Line, to możecie wybierać spośród wszystkich dostępnych silników. Do wyboru macie benzynowe 1.5 Ecoboost (o mocach 120, 150 i 182 KM), 2.0 EcoBoost (242 KM) a także wysokoprężne 1.5 TDCi (120 KM) i 2.0 TDCi (150 i 180 KM). Jeździliśmy Ecoboostem 1.5 l 150 KM, pali 7 litrów na 100 km i ma wystarczające osiągi, chociaż z pewnością wybralibyśmy najmocniejszą wersję. Jeśli chodzi o diesele, to polecamy je raczej ze skrzynią automatyczną. Diesel z manualem w Fordzie zawsze wydawał się nieco szarpiącym rozwiązaniem. No chyba, że nie potrafimy nim jeździć.

ford kuga opinie - ford kuga cennik

Ford Kuga | Cennik

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost2017

Czy warto kupić Kugę? Tak, pod warunkiem, że prowadzenie samochodu sprawia Wam przyjemność. Czy warto dopłacić do wersji Edition około 15 tysięcy złotych, żeby odjechać z salonu Kugą ST-Line? Tak, pod warunkiem, że lubicie dobrze wyglądać, a włosy strzyże Wam fryzjer, a nie mama.

Czy sam kupiłbym Kugę? Tak, to dobry wóz, a w pakiecie ST-Line wygląda świetnie. To jedno z niewielu aut, które naprawdę weszło mi w krew podczas testu. Po dwóch dniach jazdy przyszedł w końcu moment, żeby oddać Forda do salonu Ford Carrara. W trakcie przekazywania dokumentów tak się rozgadaliśmy ze sprzedawcą, że musiałem szybko uciekać na kolejne spotkanie. Wyszedłem z salonu, wsiadłem do auta i odjechałem. Dopiero po dwóch kilometrach zauważyłem, że nie oddałem kluczyka i z parkingu odjechałem nie swoim samochodem a… Fordem Kugą ST-Line.

 

ford carrara

Tags: cennik, ecoboost, ford, Ford Kuga 2017 opinie, ford kuga opinie, Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost, kuga, opinie, spalanie, sto-line, test, testdrive

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Ford Kuga OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, spalanie

Jak dowieść, czy testowany samochód jest tym, którego potrzebujesz? Można sprawdzić dane techniczne i porównać je z konkurencją. Można zrobić zdjęcie i zapytać znajomych czy dobrze razem wyglądacie. Można też zupełnie nieświadomie ukraść auto spod salonu, jak zrobiłem to ja.

Tekst: Mateusz Cieślak, foto: Michał Węgrzynek

Ford Kuga 2017 OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, spalanie

Ford Kuga to jeden z najbardziej niedocenianych SUV-ów na rynku. Zadebiutował w 2008 roku, a od 2012 produkowana jest druga generacja, która w 2016 roku doczekała się faceliftingu. Samochód zbudowano na płycie podłogowej Focusa III i już na tym etapie powinnniście wiedzieć, czego się po nim spodziewać.

Ford Kuga opinie ST-Line 1.5 EcoBoost

Ford Kuga opinie | Wnętrze

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 – pierwsze wrażenia

Kuga po lifcie otrzymała przedni grill inspirowany Fordem Edge, a co najważniejsze – nic nie zostało zepsute. Zgrabna bryła, podwyższony prześwit, większe koła – ot SUV do tańca i do różańca. Na nasze szczęście otrzymaliśmy Kugę z pakietem stylistycznym ST-Line, który obejmuje przeprojektowane zderzaki, 18-calowe felgi a także przyciemnione szyby boczne z obramowaniem w kolorze czarnym. W tej samej barwie utrzymano relingi dachowe, a na błotnikach pojawiły się emblematy ST-Line. Niby nic wielkiego, ale z pewnością wystarczy, aby obejrzeć się za Kugą na ulicy.

Ford Kuga opinie | ST-Line detail

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost – wyposażenie

W standardzie otrzymujemy bezkluczykowy dostęp, podgrzewane fotele przednie, czy też komplet poduszek powietrznych. Ok, standard, idziemy dalej. Znajdujemy fotele wykończone alcantarą, skórzanym obiciem pokryto też lewarek zmiany biegów, a podsufitkę wykonano z ciemnego materiału. Zestaw uzupełniają aluminiowe nakładki na pedały, masywny podłokietnik na środku kanapy i regulacja podparcia lędźwiowego foteli pierwszego rzędu.

Wśród elektronicznych dodatków nie mogło zabraknąć automatycznej, regulowanej w dwóch strefach klimatyzacji, systemu Active Park Assist oraz zaawansowanego układu multimedialnego opartego na Windowsie. Pośrodku kokpitu znajduje się 8-calowy ekran obsługujący ulepszoną nawigację względem lat poprzednich oraz kamerę cofania połączoną z czujnikami.

No i najważniejsze: lekko usportowione zawieszenie, dzięki któremu Kuga prowadzi się jak hot hatch.

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017


Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost – prowadzenie

Skoro już wiecie, że nowa Kuga prowadzi się dobrze, to pozwolę sobie nieco rozwinąć ten wątek. Nowe Fordy przestały nas zaskakiwać precyzyjnym układem kierowniczym i nieco twardszym zawieszeniem, dzięki któremu kierowca dokładnie wie, co dzieje się pod kołami. Kiedy natomiast wsiedliśmy do Kugi ST-Line z jeszcze bardziej usztywnionym zawieszeniem, to… zupełnie nic się nie stało. Pokonaliśmy w niej 500 km po polskich drogach bez zwymyślania amerykańskich inżynierów za zbyt sztywne nastawy zawieszenia, a nawet zdarzyło się kilka razy uśmiechnąć podczas szybszej jazdy w zakrętach. Pragnę jednak zauważyć, że nie mamy dzieci, a małą łysinę ma tylko jeden z nas.

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 multimedia center

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 – silniki i cennik

Jeśli chcecie kupić Kugę ST-Line, to możecie wybierać spośród wszystkich dostępnych silników. Do wyboru macie benzynowe 1.5 Ecoboost (o mocach 120, 150 i 182 KM), 2.0 EcoBoost (242 KM) a także wysokoprężne 1.5 TDCi (120 KM) i 2.0 TDCi (150 i 180 KM). Jeździliśmy Ecoboostem 1.5 l 150 KM, pali 7 litrów na 100 km i ma wystarczające osiągi, chociaż z pewnością wybralibyśmy najmocniejszą wersję. Jeśli chodzi o diesele, to polecamy je raczej ze skrzynią automatyczną. Diesel z manualem w Fordzie zawsze wydawał się nieco szarpiącym rozwiązaniem. No chyba, że nie potrafimy nim jeździć.

ford kuga opinie - ford kuga cennik

Ford Kuga | Cennik

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost2017

Czy warto kupić Kugę? Tak, pod warunkiem, że prowadzenie samochodu sprawia Wam przyjemność. Czy warto dopłacić do wersji Edition około 15 tysięcy złotych, żeby odjechać z salonu Kugą ST-Line? Tak, pod warunkiem, że lubicie dobrze wyglądać, a włosy strzyże Wam fryzjer, a nie mama.

Czy sam kupiłbym Kugę? Tak, to dobry wóz, a w pakiecie ST-Line wygląda świetnie. To jedno z niewielu aut, które naprawdę weszło mi w krew podczas testu. Po dwóch dniach jazdy przyszedł w końcu moment, żeby oddać Forda do salonu Ford Carrara. W trakcie przekazywania dokumentów tak się rozgadaliśmy ze sprzedawcą, że musiałem szybko uciekać na kolejne spotkanie. Wyszedłem z salonu, wsiadłem do auta i odjechałem. Dopiero po dwóch kilometrach zauważyłem, że nie oddałem kluczyka i z parkingu odjechałem nie swoim samochodem a… Fordem Kugą ST-Line.

 

ford carrara

Tags: cennik, ecoboost, ford, Ford Kuga 2017 opinie, ford kuga opinie, Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost, kuga, opinie, spalanie, sto-line, test, testdrive

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry