Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost
Strona główna » Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford KUGA opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, […]

Sebastian Mądrachowski

Ford Kuga OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, spalanie

Jak dowieść, czy testowany samochód jest tym, którego potrzebujesz? Można sprawdzić dane techniczne i porównać je z konkurencją. Można zrobić zdjęcie i zapytać znajomych czy dobrze razem wyglądacie. Można też zupełnie nieświadomie ukraść auto spod salonu, jak zrobiłem to ja.

Tekst: Mateusz Cieślak, foto: Michał Węgrzynek

Ford Kuga 2017 OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, spalanie

Ford Kuga to jeden z najbardziej niedocenianych SUV-ów na rynku. Zadebiutował w 2008 roku, a od 2012 produkowana jest druga generacja, która w 2016 roku doczekała się faceliftingu. Samochód zbudowano na płycie podłogowej Focusa III i już na tym etapie powinnniście wiedzieć, czego się po nim spodziewać.

Ford Kuga opinie ST-Line 1.5 EcoBoost

Ford Kuga opinie | Wnętrze

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 – pierwsze wrażenia

Kuga po lifcie otrzymała przedni grill inspirowany Fordem Edge, a co najważniejsze – nic nie zostało zepsute. Zgrabna bryła, podwyższony prześwit, większe koła – ot SUV do tańca i do różańca. Na nasze szczęście otrzymaliśmy Kugę z pakietem stylistycznym ST-Line, który obejmuje przeprojektowane zderzaki, 18-calowe felgi a także przyciemnione szyby boczne z obramowaniem w kolorze czarnym. W tej samej barwie utrzymano relingi dachowe, a na błotnikach pojawiły się emblematy ST-Line. Niby nic wielkiego, ale z pewnością wystarczy, aby obejrzeć się za Kugą na ulicy.

Ford Kuga opinie | ST-Line detail

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost – wyposażenie

W standardzie otrzymujemy bezkluczykowy dostęp, podgrzewane fotele przednie, czy też komplet poduszek powietrznych. Ok, standard, idziemy dalej. Znajdujemy fotele wykończone alcantarą, skórzanym obiciem pokryto też lewarek zmiany biegów, a podsufitkę wykonano z ciemnego materiału. Zestaw uzupełniają aluminiowe nakładki na pedały, masywny podłokietnik na środku kanapy i regulacja podparcia lędźwiowego foteli pierwszego rzędu.

Wśród elektronicznych dodatków nie mogło zabraknąć automatycznej, regulowanej w dwóch strefach klimatyzacji, systemu Active Park Assist oraz zaawansowanego układu multimedialnego opartego na Windowsie. Pośrodku kokpitu znajduje się 8-calowy ekran obsługujący ulepszoną nawigację względem lat poprzednich oraz kamerę cofania połączoną z czujnikami.

No i najważniejsze: lekko usportowione zawieszenie, dzięki któremu Kuga prowadzi się jak hot hatch.

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017


Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost – prowadzenie

Skoro już wiecie, że nowa Kuga prowadzi się dobrze, to pozwolę sobie nieco rozwinąć ten wątek. Nowe Fordy przestały nas zaskakiwać precyzyjnym układem kierowniczym i nieco twardszym zawieszeniem, dzięki któremu kierowca dokładnie wie, co dzieje się pod kołami. Kiedy natomiast wsiedliśmy do Kugi ST-Line z jeszcze bardziej usztywnionym zawieszeniem, to… zupełnie nic się nie stało. Pokonaliśmy w niej 500 km po polskich drogach bez zwymyślania amerykańskich inżynierów za zbyt sztywne nastawy zawieszenia, a nawet zdarzyło się kilka razy uśmiechnąć podczas szybszej jazdy w zakrętach. Pragnę jednak zauważyć, że nie mamy dzieci, a małą łysinę ma tylko jeden z nas.

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 multimedia center

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 – silniki i cennik

Jeśli chcecie kupić Kugę ST-Line, to możecie wybierać spośród wszystkich dostępnych silników. Do wyboru macie benzynowe 1.5 Ecoboost (o mocach 120, 150 i 182 KM), 2.0 EcoBoost (242 KM) a także wysokoprężne 1.5 TDCi (120 KM) i 2.0 TDCi (150 i 180 KM). Jeździliśmy Ecoboostem 1.5 l 150 KM, pali 7 litrów na 100 km i ma wystarczające osiągi, chociaż z pewnością wybralibyśmy najmocniejszą wersję. Jeśli chodzi o diesele, to polecamy je raczej ze skrzynią automatyczną. Diesel z manualem w Fordzie zawsze wydawał się nieco szarpiącym rozwiązaniem. No chyba, że nie potrafimy nim jeździć.

ford kuga opinie - ford kuga cennik

Ford Kuga | Cennik

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost2017

Czy warto kupić Kugę? Tak, pod warunkiem, że prowadzenie samochodu sprawia Wam przyjemność. Czy warto dopłacić do wersji Edition około 15 tysięcy złotych, żeby odjechać z salonu Kugą ST-Line? Tak, pod warunkiem, że lubicie dobrze wyglądać, a włosy strzyże Wam fryzjer, a nie mama.

Czy sam kupiłbym Kugę? Tak, to dobry wóz, a w pakiecie ST-Line wygląda świetnie. To jedno z niewielu aut, które naprawdę weszło mi w krew podczas testu. Po dwóch dniach jazdy przyszedł w końcu moment, żeby oddać Forda do salonu Ford Carrara. W trakcie przekazywania dokumentów tak się rozgadaliśmy ze sprzedawcą, że musiałem szybko uciekać na kolejne spotkanie. Wyszedłem z salonu, wsiadłem do auta i odjechałem. Dopiero po dwóch kilometrach zauważyłem, że nie oddałem kluczyka i z parkingu odjechałem nie swoim samochodem a… Fordem Kugą ST-Line.

 

ford carrara

Tags: cennik, ecoboost, ford, Ford Kuga 2017 opinie, ford kuga opinie, Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost, kuga, opinie, spalanie, sto-line, test, testdrive

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Ford Kuga OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, spalanie

Jak dowieść, czy testowany samochód jest tym, którego potrzebujesz? Można sprawdzić dane techniczne i porównać je z konkurencją. Można zrobić zdjęcie i zapytać znajomych czy dobrze razem wyglądacie. Można też zupełnie nieświadomie ukraść auto spod salonu, jak zrobiłem to ja.

Tekst: Mateusz Cieślak, foto: Michał Węgrzynek

Ford Kuga 2017 OPINIE | ST-Line 1.5 EcoBoost – test, cena, spalanie

Ford Kuga to jeden z najbardziej niedocenianych SUV-ów na rynku. Zadebiutował w 2008 roku, a od 2012 produkowana jest druga generacja, która w 2016 roku doczekała się faceliftingu. Samochód zbudowano na płycie podłogowej Focusa III i już na tym etapie powinnniście wiedzieć, czego się po nim spodziewać.

Ford Kuga opinie ST-Line 1.5 EcoBoost

Ford Kuga opinie | Wnętrze

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 – pierwsze wrażenia

Kuga po lifcie otrzymała przedni grill inspirowany Fordem Edge, a co najważniejsze – nic nie zostało zepsute. Zgrabna bryła, podwyższony prześwit, większe koła – ot SUV do tańca i do różańca. Na nasze szczęście otrzymaliśmy Kugę z pakietem stylistycznym ST-Line, który obejmuje przeprojektowane zderzaki, 18-calowe felgi a także przyciemnione szyby boczne z obramowaniem w kolorze czarnym. W tej samej barwie utrzymano relingi dachowe, a na błotnikach pojawiły się emblematy ST-Line. Niby nic wielkiego, ale z pewnością wystarczy, aby obejrzeć się za Kugą na ulicy.

Ford Kuga opinie | ST-Line detail

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost – wyposażenie

W standardzie otrzymujemy bezkluczykowy dostęp, podgrzewane fotele przednie, czy też komplet poduszek powietrznych. Ok, standard, idziemy dalej. Znajdujemy fotele wykończone alcantarą, skórzanym obiciem pokryto też lewarek zmiany biegów, a podsufitkę wykonano z ciemnego materiału. Zestaw uzupełniają aluminiowe nakładki na pedały, masywny podłokietnik na środku kanapy i regulacja podparcia lędźwiowego foteli pierwszego rzędu.

Wśród elektronicznych dodatków nie mogło zabraknąć automatycznej, regulowanej w dwóch strefach klimatyzacji, systemu Active Park Assist oraz zaawansowanego układu multimedialnego opartego na Windowsie. Pośrodku kokpitu znajduje się 8-calowy ekran obsługujący ulepszoną nawigację względem lat poprzednich oraz kamerę cofania połączoną z czujnikami.

No i najważniejsze: lekko usportowione zawieszenie, dzięki któremu Kuga prowadzi się jak hot hatch.

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017


Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost – prowadzenie

Skoro już wiecie, że nowa Kuga prowadzi się dobrze, to pozwolę sobie nieco rozwinąć ten wątek. Nowe Fordy przestały nas zaskakiwać precyzyjnym układem kierowniczym i nieco twardszym zawieszeniem, dzięki któremu kierowca dokładnie wie, co dzieje się pod kołami. Kiedy natomiast wsiedliśmy do Kugi ST-Line z jeszcze bardziej usztywnionym zawieszeniem, to… zupełnie nic się nie stało. Pokonaliśmy w niej 500 km po polskich drogach bez zwymyślania amerykańskich inżynierów za zbyt sztywne nastawy zawieszenia, a nawet zdarzyło się kilka razy uśmiechnąć podczas szybszej jazdy w zakrętach. Pragnę jednak zauważyć, że nie mamy dzieci, a małą łysinę ma tylko jeden z nas.

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 multimedia center

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost 2017 – silniki i cennik

Jeśli chcecie kupić Kugę ST-Line, to możecie wybierać spośród wszystkich dostępnych silników. Do wyboru macie benzynowe 1.5 Ecoboost (o mocach 120, 150 i 182 KM), 2.0 EcoBoost (242 KM) a także wysokoprężne 1.5 TDCi (120 KM) i 2.0 TDCi (150 i 180 KM). Jeździliśmy Ecoboostem 1.5 l 150 KM, pali 7 litrów na 100 km i ma wystarczające osiągi, chociaż z pewnością wybralibyśmy najmocniejszą wersję. Jeśli chodzi o diesele, to polecamy je raczej ze skrzynią automatyczną. Diesel z manualem w Fordzie zawsze wydawał się nieco szarpiącym rozwiązaniem. No chyba, że nie potrafimy nim jeździć.

ford kuga opinie - ford kuga cennik

Ford Kuga | Cennik

Ford Kuga opinie | ST-Line 1.5 EcoBoost2017

Czy warto kupić Kugę? Tak, pod warunkiem, że prowadzenie samochodu sprawia Wam przyjemność. Czy warto dopłacić do wersji Edition około 15 tysięcy złotych, żeby odjechać z salonu Kugą ST-Line? Tak, pod warunkiem, że lubicie dobrze wyglądać, a włosy strzyże Wam fryzjer, a nie mama.

Czy sam kupiłbym Kugę? Tak, to dobry wóz, a w pakiecie ST-Line wygląda świetnie. To jedno z niewielu aut, które naprawdę weszło mi w krew podczas testu. Po dwóch dniach jazdy przyszedł w końcu moment, żeby oddać Forda do salonu Ford Carrara. W trakcie przekazywania dokumentów tak się rozgadaliśmy ze sprzedawcą, że musiałem szybko uciekać na kolejne spotkanie. Wyszedłem z salonu, wsiadłem do auta i odjechałem. Dopiero po dwóch kilometrach zauważyłem, że nie oddałem kluczyka i z parkingu odjechałem nie swoim samochodem a… Fordem Kugą ST-Line.

 

ford carrara

Tags: cennik, ecoboost, ford, Ford Kuga 2017 opinie, ford kuga opinie, Ford Kuga ST-Line 1.5 EcoBoost, kuga, opinie, spalanie, sto-line, test, testdrive
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry