Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Mini Cooper Clubman S tył
Strona główna » MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S MINI Clubman Cooper S to auto […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S MINI Clubman Cooper S to auto […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S MINI Clubman Cooper S to auto […]

Magazyn Motór

MINI Clubman Cooper S

MINI Clubman Cooper S to auto trudne do skatalogowania. Choć marka przyzwyczaiła nas do produkcji niewielkich aut, ten model ma rozstaw osi większy od Forda Focusa. Niech Was nie zwiedzie również nadwozie, bo to pełnoprawne kombi z zapasem mocy pod prawą nogą.

Foto: MINI

MINI Clubman Cooper S – wymiary i prowadzenie

Prezentowane MINI tak na prawdę nie jest mini. Mówimy o samochodzie, który ma ponad 4 metry długości i 1,80 metra szerokości. O rozmiarach gokarta, które poniekąd wpisują się w genezę marki możemy zapomnieć, ale prowadzenie to już inna bajka.

Układ kierowniczy stawia przyjemny opór, co w połączeniu z benzynowym silnikiem 2.0 o mocy 192 KM i 280 Nm daje nam zwinną zabawkę do jazdy na co dzień. Całość dopełnia 8-stopniowa skrzynia biegów, która nie gubi się z doborem przełożenia i działa błyskawicznie w każdym z dostępnych trybów.

Mini Cooper Clubman S opinie

MINI Clubman Cooper S – widoczność, wnętrze i jakość wykonania

Niestety w ruchu miejskim wrażenia z jazdy schodzą na drugi plan. Pierwszą rysą na odbiorze brytyjskiej dumy jest widoczność. Przednia szyba ustawiona jest zbyt pionowo, przez co trzeba się nagimnastykować za każdym razem, kiedy staniemy jako pierwsi na światłach. Z widokiem do tyłu nie jest lepiej. Kamerę cofania uważam za obowiązkowy element wyposażenia.

Wnętrze każdego MINI jest oryginalne. Nie ma szans, żeby pomylić je z jakąkolwiek inną marką. Wykonanie i dbałość o szczegóły jest na poziomie, jakiego spodziewamy się wydając ok. 150 000 zł. W testowym modelu miałem granatową, skórzaną tapicerkę Indygo Blue, która wygląda niesamowicie. Niestety oryginalność nie pozwoliła mi zapomnieć o ergonomii. Uchwyty na napoje są zbyt daleko. Podobnie jak przełączniki, które notabene wyglądają bardzo rasowo.

Mini Cooper Clubman S

Nie da się nie zauważyć braku miejsca do odłożenia telefonu powyżej 5,5”. Jeżeli posiadasz telefon z Androidem sprawa komplikuje się jeszcze bardziej, ponieważ producent nie przewidział opcjonalnego Android Auto.

Auto choć nie bez wad, na pewno jest godne uwagi. Szczególnie jeżeli szukamy ciekawie wyglądającego pojazdu, który poza zawiezieniem nas z punktu A do B, da nam satysfakcję i przyjemność z prowadzenia.

MINI Clubman Cooper S – dane techniczne

SilnikR4 2,0 l
Moc192 KM @ 5,000 rpm (141 kW)
Moment281 Nm
Skrzynia 6 biegowy manual
NapędAWD
0-100 km/h7,0 s
V-max225 km/h
Spalanie:
Miasto11.4 L/100 km
Trasa7.8 L/100 km
Cykl mieszany9.4 L/100 km
Zasięg531 km
Emisja CO₂227 g/km
Wymiary / Waga
Długość4,275 mm (168″)
Szerokość1,801 mm (71″)
Wysokość1,440 mm (57″)
Rozstaw osi2,670 mm (105″)
Waga1,563 kg (3,446 lb)

 

Tags: clubman s, clubman s opinie, mini cooper, mini cooper clubman, mini cooper clubman s, mini cooper clubman s opinie, mini cooper s, opinie, testy

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

MINI Clubman Cooper S

MINI Clubman Cooper S to auto trudne do skatalogowania. Choć marka przyzwyczaiła nas do produkcji niewielkich aut, ten model ma rozstaw osi większy od Forda Focusa. Niech Was nie zwiedzie również nadwozie, bo to pełnoprawne kombi z zapasem mocy pod prawą nogą.

Foto: MINI

MINI Clubman Cooper S – wymiary i prowadzenie

Prezentowane MINI tak na prawdę nie jest mini. Mówimy o samochodzie, który ma ponad 4 metry długości i 1,80 metra szerokości. O rozmiarach gokarta, które poniekąd wpisują się w genezę marki możemy zapomnieć, ale prowadzenie to już inna bajka.

Układ kierowniczy stawia przyjemny opór, co w połączeniu z benzynowym silnikiem 2.0 o mocy 192 KM i 280 Nm daje nam zwinną zabawkę do jazdy na co dzień. Całość dopełnia 8-stopniowa skrzynia biegów, która nie gubi się z doborem przełożenia i działa błyskawicznie w każdym z dostępnych trybów.

Mini Cooper Clubman S opinie

MINI Clubman Cooper S – widoczność, wnętrze i jakość wykonania

Niestety w ruchu miejskim wrażenia z jazdy schodzą na drugi plan. Pierwszą rysą na odbiorze brytyjskiej dumy jest widoczność. Przednia szyba ustawiona jest zbyt pionowo, przez co trzeba się nagimnastykować za każdym razem, kiedy staniemy jako pierwsi na światłach. Z widokiem do tyłu nie jest lepiej. Kamerę cofania uważam za obowiązkowy element wyposażenia.

Wnętrze każdego MINI jest oryginalne. Nie ma szans, żeby pomylić je z jakąkolwiek inną marką. Wykonanie i dbałość o szczegóły jest na poziomie, jakiego spodziewamy się wydając ok. 150 000 zł. W testowym modelu miałem granatową, skórzaną tapicerkę Indygo Blue, która wygląda niesamowicie. Niestety oryginalność nie pozwoliła mi zapomnieć o ergonomii. Uchwyty na napoje są zbyt daleko. Podobnie jak przełączniki, które notabene wyglądają bardzo rasowo.

Mini Cooper Clubman S

Nie da się nie zauważyć braku miejsca do odłożenia telefonu powyżej 5,5”. Jeżeli posiadasz telefon z Androidem sprawa komplikuje się jeszcze bardziej, ponieważ producent nie przewidział opcjonalnego Android Auto.

Auto choć nie bez wad, na pewno jest godne uwagi. Szczególnie jeżeli szukamy ciekawie wyglądającego pojazdu, który poza zawiezieniem nas z punktu A do B, da nam satysfakcję i przyjemność z prowadzenia.

MINI Clubman Cooper S – dane techniczne

SilnikR4 2,0 l
Moc192 KM @ 5,000 rpm (141 kW)
Moment281 Nm
Skrzynia 6 biegowy manual
NapędAWD
0-100 km/h7,0 s
V-max225 km/h
Spalanie:
Miasto11.4 L/100 km
Trasa7.8 L/100 km
Cykl mieszany9.4 L/100 km
Zasięg531 km
Emisja CO₂227 g/km
Wymiary / Waga
Długość4,275 mm (168″)
Szerokość1,801 mm (71″)
Wysokość1,440 mm (57″)
Rozstaw osi2,670 mm (105″)
Waga1,563 kg (3,446 lb)

 

Tags: clubman s, clubman s opinie, mini cooper, mini cooper clubman, mini cooper clubman s, mini cooper clubman s opinie, mini cooper s, opinie, testy

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry