Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Mini Cooper Clubman S tył
Strona główna » MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S MINI Clubman Cooper S to auto […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S MINI Clubman Cooper S to auto […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S | Test, opinie, dane techniczne

MINI Clubman Cooper S MINI Clubman Cooper S to auto […]

Magazyn Motór

MINI Clubman Cooper S

MINI Clubman Cooper S to auto trudne do skatalogowania. Choć marka przyzwyczaiła nas do produkcji niewielkich aut, ten model ma rozstaw osi większy od Forda Focusa. Niech Was nie zwiedzie również nadwozie, bo to pełnoprawne kombi z zapasem mocy pod prawą nogą.

Foto: MINI

MINI Clubman Cooper S – wymiary i prowadzenie

Prezentowane MINI tak na prawdę nie jest mini. Mówimy o samochodzie, który ma ponad 4 metry długości i 1,80 metra szerokości. O rozmiarach gokarta, które poniekąd wpisują się w genezę marki możemy zapomnieć, ale prowadzenie to już inna bajka.

Układ kierowniczy stawia przyjemny opór, co w połączeniu z benzynowym silnikiem 2.0 o mocy 192 KM i 280 Nm daje nam zwinną zabawkę do jazdy na co dzień. Całość dopełnia 8-stopniowa skrzynia biegów, która nie gubi się z doborem przełożenia i działa błyskawicznie w każdym z dostępnych trybów.

Mini Cooper Clubman S opinie

MINI Clubman Cooper S – widoczność, wnętrze i jakość wykonania

Niestety w ruchu miejskim wrażenia z jazdy schodzą na drugi plan. Pierwszą rysą na odbiorze brytyjskiej dumy jest widoczność. Przednia szyba ustawiona jest zbyt pionowo, przez co trzeba się nagimnastykować za każdym razem, kiedy staniemy jako pierwsi na światłach. Z widokiem do tyłu nie jest lepiej. Kamerę cofania uważam za obowiązkowy element wyposażenia.

Wnętrze każdego MINI jest oryginalne. Nie ma szans, żeby pomylić je z jakąkolwiek inną marką. Wykonanie i dbałość o szczegóły jest na poziomie, jakiego spodziewamy się wydając ok. 150 000 zł. W testowym modelu miałem granatową, skórzaną tapicerkę Indygo Blue, która wygląda niesamowicie. Niestety oryginalność nie pozwoliła mi zapomnieć o ergonomii. Uchwyty na napoje są zbyt daleko. Podobnie jak przełączniki, które notabene wyglądają bardzo rasowo.

Mini Cooper Clubman S

Nie da się nie zauważyć braku miejsca do odłożenia telefonu powyżej 5,5”. Jeżeli posiadasz telefon z Androidem sprawa komplikuje się jeszcze bardziej, ponieważ producent nie przewidział opcjonalnego Android Auto.

Auto choć nie bez wad, na pewno jest godne uwagi. Szczególnie jeżeli szukamy ciekawie wyglądającego pojazdu, który poza zawiezieniem nas z punktu A do B, da nam satysfakcję i przyjemność z prowadzenia.

MINI Clubman Cooper S – dane techniczne

SilnikR4 2,0 l
Moc192 KM @ 5,000 rpm (141 kW)
Moment281 Nm
Skrzynia 6 biegowy manual
NapędAWD
0-100 km/h7,0 s
V-max225 km/h
Spalanie:
Miasto11.4 L/100 km
Trasa7.8 L/100 km
Cykl mieszany9.4 L/100 km
Zasięg531 km
Emisja CO₂227 g/km
Wymiary / Waga
Długość4,275 mm (168″)
Szerokość1,801 mm (71″)
Wysokość1,440 mm (57″)
Rozstaw osi2,670 mm (105″)
Waga1,563 kg (3,446 lb)

 

Tags: clubman s, clubman s opinie, mini cooper, mini cooper clubman, mini cooper clubman s, mini cooper clubman s opinie, mini cooper s, opinie, testy

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

MINI Clubman Cooper S

MINI Clubman Cooper S to auto trudne do skatalogowania. Choć marka przyzwyczaiła nas do produkcji niewielkich aut, ten model ma rozstaw osi większy od Forda Focusa. Niech Was nie zwiedzie również nadwozie, bo to pełnoprawne kombi z zapasem mocy pod prawą nogą.

Foto: MINI

MINI Clubman Cooper S – wymiary i prowadzenie

Prezentowane MINI tak na prawdę nie jest mini. Mówimy o samochodzie, który ma ponad 4 metry długości i 1,80 metra szerokości. O rozmiarach gokarta, które poniekąd wpisują się w genezę marki możemy zapomnieć, ale prowadzenie to już inna bajka.

Układ kierowniczy stawia przyjemny opór, co w połączeniu z benzynowym silnikiem 2.0 o mocy 192 KM i 280 Nm daje nam zwinną zabawkę do jazdy na co dzień. Całość dopełnia 8-stopniowa skrzynia biegów, która nie gubi się z doborem przełożenia i działa błyskawicznie w każdym z dostępnych trybów.

Mini Cooper Clubman S opinie

MINI Clubman Cooper S – widoczność, wnętrze i jakość wykonania

Niestety w ruchu miejskim wrażenia z jazdy schodzą na drugi plan. Pierwszą rysą na odbiorze brytyjskiej dumy jest widoczność. Przednia szyba ustawiona jest zbyt pionowo, przez co trzeba się nagimnastykować za każdym razem, kiedy staniemy jako pierwsi na światłach. Z widokiem do tyłu nie jest lepiej. Kamerę cofania uważam za obowiązkowy element wyposażenia.

Wnętrze każdego MINI jest oryginalne. Nie ma szans, żeby pomylić je z jakąkolwiek inną marką. Wykonanie i dbałość o szczegóły jest na poziomie, jakiego spodziewamy się wydając ok. 150 000 zł. W testowym modelu miałem granatową, skórzaną tapicerkę Indygo Blue, która wygląda niesamowicie. Niestety oryginalność nie pozwoliła mi zapomnieć o ergonomii. Uchwyty na napoje są zbyt daleko. Podobnie jak przełączniki, które notabene wyglądają bardzo rasowo.

Mini Cooper Clubman S

Nie da się nie zauważyć braku miejsca do odłożenia telefonu powyżej 5,5”. Jeżeli posiadasz telefon z Androidem sprawa komplikuje się jeszcze bardziej, ponieważ producent nie przewidział opcjonalnego Android Auto.

Auto choć nie bez wad, na pewno jest godne uwagi. Szczególnie jeżeli szukamy ciekawie wyglądającego pojazdu, który poza zawiezieniem nas z punktu A do B, da nam satysfakcję i przyjemność z prowadzenia.

MINI Clubman Cooper S – dane techniczne

SilnikR4 2,0 l
Moc192 KM @ 5,000 rpm (141 kW)
Moment281 Nm
Skrzynia 6 biegowy manual
NapędAWD
0-100 km/h7,0 s
V-max225 km/h
Spalanie:
Miasto11.4 L/100 km
Trasa7.8 L/100 km
Cykl mieszany9.4 L/100 km
Zasięg531 km
Emisja CO₂227 g/km
Wymiary / Waga
Długość4,275 mm (168″)
Szerokość1,801 mm (71″)
Wysokość1,440 mm (57″)
Rozstaw osi2,670 mm (105″)
Waga1,563 kg (3,446 lb)

 

Tags: clubman s, clubman s opinie, mini cooper, mini cooper clubman, mini cooper clubman s, mini cooper clubman s opinie, mini cooper s, opinie, testy
  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

OSTATNIO DODANE

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 911R

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Audi Quattro S1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • EKO Kolekcja Magazynu Motór

    Magazyn Motór
    150,00 zł 100,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry