Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ford Edge Vignale 2.0 TDCi
Strona główna » Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Test, opinie

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Test, opinie

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi Tekst i foto: Łukasz Kamiński […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Test, opinie

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Test, opinie

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi Tekst i foto: Łukasz Kamiński […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Test, opinie

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Test, opinie

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi Tekst i foto: Łukasz Kamiński […]

Magazyn Motór

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi

Tekst i foto: Łukasz Kamiński

Jeśli komfort może być bardziej komfortowy, to Ford Edge w odmianie Vignale może być ciekawą alternatywą dla luksusowych SUV-ów.

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Plusy:

  • Detale to coś, co w każdym modelu linii Vignale zachwyca. Zacznijmy od felg, atrapy chłodnicy, przeszyć, połaci skóry – to wszystko sprawia, że naprawdę czujesz się jak w luksusowym aucie.
  • Komfort podróżowania to bez wątpienia jeden z największych atutów Edge’a Vignale. Wymienić choćby ogrom przestrzeni, wysoka pozycją siedzenia, miękkie fotele – tym Fordem chce się podróżować.
  • 210-konny diesel połączony z automatyczną i szybką przekładnią to zgrany tandem. W efekcie autu nie brakuje tchu nawet przy autostradowych prędkościach, a spalanie potrafi zadowolić (średnio 8-9 litrów).

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Minusy:

  • Choć nie każdemu będzie to przeszkadzało, w Edge’u rzeczywiście czuć amerykańskie korzenie. Jest to widoczne zwłaszcza w stylistyce, która dodatkowo zaczyna odczuwać upływ czasu (premiera w USA w 2014 roku).
  • Około 230 000 zł za testowany egzemplarz to sporo pieniędzy. Można zdecydować się na mniej luksusową odmianę ST-Line lub Titanium – oszczędność około 30-40 tys. zł., ale rezygnujemy z tego, co w Vignale najlepsze.
  • Zwłaszcza w tej cenie dziwi brak adaptacyjnego zawieszenia. Aktywny układ zawieszenia z pewnością wsparłby prowadzenie i amortyzację pokaźnych rozmiarów SUV-a.

W wersji Vignale duży SUV Forda z jednej strony przestaje mieć sens, z drugiej jednak – w końcu wygląda tak, jakbyśmy tego chcieli. Przyszły właściciel stanie więc przed dylematem, czy skupić się na funkcjonalności i ekonomii, czy dopłacić za detale i poczucie spełnienia.

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Dane techniczne

Norma EuroEuro 6
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
Moc210 KM (154 kW) przy 3750obr/min
Momen obrotowy450 Nm przy 2000-2250 obr/min
Pojemność skokowa silnika1997 cm3
Typ silnikaDiesel
Liczba cylindrów4
Liczba zaworów16
Skrzynia biegówAutomatyczna 6 stopniowa
Napęd4×4

Wymiary:

Długość4808 mm
Szerokość
1928 mm
Rozstaw osi2848 mm
Wysokość1692 mm
Masa własna1874 kg
Masa całkowita2555 kg

Artykuł pochodzi z #3 numeru Magazynu Motór

Tags: 2.0Tdci, Edge, Ford Edge, Ford Edge Vignale, Ford Edge Vignale 2.0 TDCi, Ford Vignale, ministesty, motormag, Vignale

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi

Tekst i foto: Łukasz Kamiński

Jeśli komfort może być bardziej komfortowy, to Ford Edge w odmianie Vignale może być ciekawą alternatywą dla luksusowych SUV-ów.

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Plusy:

  • Detale to coś, co w każdym modelu linii Vignale zachwyca. Zacznijmy od felg, atrapy chłodnicy, przeszyć, połaci skóry – to wszystko sprawia, że naprawdę czujesz się jak w luksusowym aucie.
  • Komfort podróżowania to bez wątpienia jeden z największych atutów Edge’a Vignale. Wymienić choćby ogrom przestrzeni, wysoka pozycją siedzenia, miękkie fotele – tym Fordem chce się podróżować.
  • 210-konny diesel połączony z automatyczną i szybką przekładnią to zgrany tandem. W efekcie autu nie brakuje tchu nawet przy autostradowych prędkościach, a spalanie potrafi zadowolić (średnio 8-9 litrów).

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Minusy:

  • Choć nie każdemu będzie to przeszkadzało, w Edge’u rzeczywiście czuć amerykańskie korzenie. Jest to widoczne zwłaszcza w stylistyce, która dodatkowo zaczyna odczuwać upływ czasu (premiera w USA w 2014 roku).
  • Około 230 000 zł za testowany egzemplarz to sporo pieniędzy. Można zdecydować się na mniej luksusową odmianę ST-Line lub Titanium – oszczędność około 30-40 tys. zł., ale rezygnujemy z tego, co w Vignale najlepsze.
  • Zwłaszcza w tej cenie dziwi brak adaptacyjnego zawieszenia. Aktywny układ zawieszenia z pewnością wsparłby prowadzenie i amortyzację pokaźnych rozmiarów SUV-a.

W wersji Vignale duży SUV Forda z jednej strony przestaje mieć sens, z drugiej jednak – w końcu wygląda tak, jakbyśmy tego chcieli. Przyszły właściciel stanie więc przed dylematem, czy skupić się na funkcjonalności i ekonomii, czy dopłacić za detale i poczucie spełnienia.

Ford Edge Vignale 2.0 TDCi | Dane techniczne

Norma EuroEuro 6
Liczba drzwi5
Liczba miejsc5
Moc210 KM (154 kW) przy 3750obr/min
Momen obrotowy450 Nm przy 2000-2250 obr/min
Pojemność skokowa silnika1997 cm3
Typ silnikaDiesel
Liczba cylindrów4
Liczba zaworów16
Skrzynia biegówAutomatyczna 6 stopniowa
Napęd4×4

Wymiary:

Długość4808 mm
Szerokość
1928 mm
Rozstaw osi2848 mm
Wysokość1692 mm
Masa własna1874 kg
Masa całkowita2555 kg

Artykuł pochodzi z #3 numeru Magazynu Motór

Tags: 2.0Tdci, Edge, Ford Edge, Ford Edge Vignale, Ford Edge Vignale 2.0 TDCi, Ford Vignale, ministesty, motormag, Vignale

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Rysunki

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
- 20%
jaguar e-type rysunek plakat

Rysunek Jaguar E-Type tryptyk

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%

Pakiet 3 wybranych rysunków

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%
motoryzacyjne rysunki obrazy plakaty

Pakiet 5 wybranych rysunków

Rysunki
200,00 zł – 280,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry