Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Czy jesteś w stanie wymienić choć jedno słoweńskie auto? Teraz […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Czy jesteś w stanie wymienić choć jedno słoweńskie auto? Teraz […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Czy jesteś w stanie wymienić choć jedno słoweńskie auto? Teraz […]

Magazyn Motór

Czy jesteś w stanie wymienić choć jedno słoweńskie auto? Teraz już tak i będzie to od razu supercar. Marka Tushek zadebiutowała w 2008 roku za sprawą prototypu Renovatio T500. Założył ją Aljosa Tushek, słoweński kierowca wyścigowy, który właśnie zaprezentował nowe dziecko swojej marki – Tushek TS 900 Apex.

Autor: Kacper Majdan

Roadster Renovatio T500 był pierwszym, poważnym autem słoweńskiej firmy. Pod jego maską znajdowało się znane V8 z Audi RS4 o mocy 450 KM. Dzięki niskiej masie 1133 kilogramów rozpędzał się do 100 km/h w 3,7 sekundy. Decyzje o zbudowaniu auta zapadły w 2004 roku.

Kilka dni temu światło dziennie ujrzał nowy model – Tushek TS 900 Apex. Pierwszy rzut oka na specyfikacje pozwala dostrzec podobieństwa do pierwowzoru. Zarówno tutaj jak i w Renovatio T500 pod maską znajduje się V8 4,2 litra pochodzące z Audi. Jednak teraz oprócz jednostki spalinowej, Tushek dodał silniki elektryczne. Łączna moc wynosi blisko 950 km i 1500 Nm. Takie parametry dają lepszy wynik niż McLaren P1 czy Porsche 918.

Tushek TS 900 Apex w garażu

Tushek TS 900 Apex pierwszą setkę pokaże nam po 2,5 sekundy, a maksymalnie rozpędzi się do… 380 km/h! Obok takich osiągów, w trybie elektrycznym może przejechać blisko 50 kilometrów. TS900 miał być lekki i taki też jest. Jego waga 1410 kilogramów jest niższa niż w Ferrari LaFerrari, McLarena P1 czy Porsche 918. Co ciekawe, przy ponad 670 km na tonę, Tushek ma lepszy stosunek mocy do masy niż McLaren Senna. Silnik zespolony jest z sześciobiegową, sekwencyjną skrzynią biegów, a koła to felgi BBS z oponami Pirelli Trofeo R.

Tushek TS 900 Apex silnik

Premiera auta odbędzie się na Salon Privé we wrześniu, cena nie jest jeszcze znana.

Tags: Ferrari LaFerrari, Hybrydy, McLaren P1, Porsche 918, supercar, supersamochód, Tushek TS 900 Apex

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Czy jesteś w stanie wymienić choć jedno słoweńskie auto? Teraz już tak i będzie to od razu supercar. Marka Tushek zadebiutowała w 2008 roku za sprawą prototypu Renovatio T500. Założył ją Aljosa Tushek, słoweński kierowca wyścigowy, który właśnie zaprezentował nowe dziecko swojej marki – Tushek TS 900 Apex.

Autor: Kacper Majdan

Roadster Renovatio T500 był pierwszym, poważnym autem słoweńskiej firmy. Pod jego maską znajdowało się znane V8 z Audi RS4 o mocy 450 KM. Dzięki niskiej masie 1133 kilogramów rozpędzał się do 100 km/h w 3,7 sekundy. Decyzje o zbudowaniu auta zapadły w 2004 roku.

Kilka dni temu światło dziennie ujrzał nowy model – Tushek TS 900 Apex. Pierwszy rzut oka na specyfikacje pozwala dostrzec podobieństwa do pierwowzoru. Zarówno tutaj jak i w Renovatio T500 pod maską znajduje się V8 4,2 litra pochodzące z Audi. Jednak teraz oprócz jednostki spalinowej, Tushek dodał silniki elektryczne. Łączna moc wynosi blisko 950 km i 1500 Nm. Takie parametry dają lepszy wynik niż McLaren P1 czy Porsche 918.

Tushek TS 900 Apex w garażu

Tushek TS 900 Apex pierwszą setkę pokaże nam po 2,5 sekundy, a maksymalnie rozpędzi się do… 380 km/h! Obok takich osiągów, w trybie elektrycznym może przejechać blisko 50 kilometrów. TS900 miał być lekki i taki też jest. Jego waga 1410 kilogramów jest niższa niż w Ferrari LaFerrari, McLarena P1 czy Porsche 918. Co ciekawe, przy ponad 670 km na tonę, Tushek ma lepszy stosunek mocy do masy niż McLaren Senna. Silnik zespolony jest z sześciobiegową, sekwencyjną skrzynią biegów, a koła to felgi BBS z oponami Pirelli Trofeo R.

Tushek TS 900 Apex silnik

Premiera auta odbędzie się na Salon Privé we wrześniu, cena nie jest jeszcze znana.

Tags: Ferrari LaFerrari, Hybrydy, McLaren P1, Porsche 918, supercar, supersamochód, Tushek TS 900 Apex

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 934 Vaillant

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Classic Remise

Classic Remise

17 grudnia 2020
BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

10 grudnia 2020
Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

14 października 2020
Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

10 września 2020
Jaguar F-Type P300 test – Koci los

Jaguar F-Type P300 test – Koci los

4 września 2020
Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

25 sierpnia 2020|0 Comments
Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

6 sierpnia 2020
Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

29 lipca 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Classic Remise

Classic Remise

17 grudnia 2020
BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

10 grudnia 2020
Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

14 października 2020
Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

10 września 2020
Jaguar F-Type P300 test – Koci los

Jaguar F-Type P300 test – Koci los

4 września 2020
Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

25 sierpnia 2020|0 Comments
Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

6 sierpnia 2020
Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

29 lipca 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry