Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Czy jesteś w stanie wymienić choć jedno słoweńskie auto? Teraz […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Czy jesteś w stanie wymienić choć jedno słoweńskie auto? Teraz […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Tushek TS 900 Apex czyli słowiańska moc

Czy jesteś w stanie wymienić choć jedno słoweńskie auto? Teraz […]

Magazyn Motór

Czy jesteś w stanie wymienić choć jedno słoweńskie auto? Teraz już tak i będzie to od razu supercar. Marka Tushek zadebiutowała w 2008 roku za sprawą prototypu Renovatio T500. Założył ją Aljosa Tushek, słoweński kierowca wyścigowy, który właśnie zaprezentował nowe dziecko swojej marki – Tushek TS 900 Apex.

Autor: Kacper Majdan

Roadster Renovatio T500 był pierwszym, poważnym autem słoweńskiej firmy. Pod jego maską znajdowało się znane V8 z Audi RS4 o mocy 450 KM. Dzięki niskiej masie 1133 kilogramów rozpędzał się do 100 km/h w 3,7 sekundy. Decyzje o zbudowaniu auta zapadły w 2004 roku.

Kilka dni temu światło dziennie ujrzał nowy model – Tushek TS 900 Apex. Pierwszy rzut oka na specyfikacje pozwala dostrzec podobieństwa do pierwowzoru. Zarówno tutaj jak i w Renovatio T500 pod maską znajduje się V8 4,2 litra pochodzące z Audi. Jednak teraz oprócz jednostki spalinowej, Tushek dodał silniki elektryczne. Łączna moc wynosi blisko 950 km i 1500 Nm. Takie parametry dają lepszy wynik niż McLaren P1 czy Porsche 918.

Tushek TS 900 Apex w garażu

Tushek TS 900 Apex pierwszą setkę pokaże nam po 2,5 sekundy, a maksymalnie rozpędzi się do… 380 km/h! Obok takich osiągów, w trybie elektrycznym może przejechać blisko 50 kilometrów. TS900 miał być lekki i taki też jest. Jego waga 1410 kilogramów jest niższa niż w Ferrari LaFerrari, McLarena P1 czy Porsche 918. Co ciekawe, przy ponad 670 km na tonę, Tushek ma lepszy stosunek mocy do masy niż McLaren Senna. Silnik zespolony jest z sześciobiegową, sekwencyjną skrzynią biegów, a koła to felgi BBS z oponami Pirelli Trofeo R.

Tushek TS 900 Apex silnik

Premiera auta odbędzie się na Salon Privé we wrześniu, cena nie jest jeszcze znana.

Tags: Ferrari LaFerrari, Hybrydy, McLaren P1, Porsche 918, supercar, supersamochód, Tushek TS 900 Apex

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Czy jesteś w stanie wymienić choć jedno słoweńskie auto? Teraz już tak i będzie to od razu supercar. Marka Tushek zadebiutowała w 2008 roku za sprawą prototypu Renovatio T500. Założył ją Aljosa Tushek, słoweński kierowca wyścigowy, który właśnie zaprezentował nowe dziecko swojej marki – Tushek TS 900 Apex.

Autor: Kacper Majdan

Roadster Renovatio T500 był pierwszym, poważnym autem słoweńskiej firmy. Pod jego maską znajdowało się znane V8 z Audi RS4 o mocy 450 KM. Dzięki niskiej masie 1133 kilogramów rozpędzał się do 100 km/h w 3,7 sekundy. Decyzje o zbudowaniu auta zapadły w 2004 roku.

Kilka dni temu światło dziennie ujrzał nowy model – Tushek TS 900 Apex. Pierwszy rzut oka na specyfikacje pozwala dostrzec podobieństwa do pierwowzoru. Zarówno tutaj jak i w Renovatio T500 pod maską znajduje się V8 4,2 litra pochodzące z Audi. Jednak teraz oprócz jednostki spalinowej, Tushek dodał silniki elektryczne. Łączna moc wynosi blisko 950 km i 1500 Nm. Takie parametry dają lepszy wynik niż McLaren P1 czy Porsche 918.

Tushek TS 900 Apex w garażu

Tushek TS 900 Apex pierwszą setkę pokaże nam po 2,5 sekundy, a maksymalnie rozpędzi się do… 380 km/h! Obok takich osiągów, w trybie elektrycznym może przejechać blisko 50 kilometrów. TS900 miał być lekki i taki też jest. Jego waga 1410 kilogramów jest niższa niż w Ferrari LaFerrari, McLarena P1 czy Porsche 918. Co ciekawe, przy ponad 670 km na tonę, Tushek ma lepszy stosunek mocy do masy niż McLaren Senna. Silnik zespolony jest z sześciobiegową, sekwencyjną skrzynią biegów, a koła to felgi BBS z oponami Pirelli Trofeo R.

Tushek TS 900 Apex silnik

Premiera auta odbędzie się na Salon Privé we wrześniu, cena nie jest jeszcze znana.

Tags: Ferrari LaFerrari, Hybrydy, McLaren P1, Porsche 918, supercar, supersamochód, Tushek TS 900 Apex

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

  • Rysunki

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
- 20%
jaguar e-type rysunek plakat

Rysunek Jaguar E-Type tryptyk

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%

Pakiet 3 wybranych rysunków

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%
motoryzacyjne rysunki obrazy plakaty

Pakiet 5 wybranych rysunków

Rysunki
200,00 zł – 280,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Classic Remise

Classic Remise

17 grudnia 2020
BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

10 grudnia 2020
Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

14 października 2020
Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

10 września 2020
Jaguar F-Type P300 test – Koci los

Jaguar F-Type P300 test – Koci los

4 września 2020
Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

25 sierpnia 2020|0 Comments
Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

6 sierpnia 2020
Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

29 lipca 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Classic Remise

Classic Remise

17 grudnia 2020
BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

10 grudnia 2020
Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

14 października 2020
Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

10 września 2020
Jaguar F-Type P300 test – Koci los

Jaguar F-Type P300 test – Koci los

4 września 2020
Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

25 sierpnia 2020|0 Comments
Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

6 sierpnia 2020
Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

29 lipca 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry