Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Bugatti Chiron Pur Sport
Strona główna » Bugatti Chiron Pur Sport – wszystko to za mało

Bugatti Chiron Pur Sport – wszystko to za mało

Bugatti to kolejny producent, który przez odwołane targi w Genewie był zmuszony do prezentacji przez internet.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Bugatti Chiron Pur Sport – wszystko to za mało

Bugatti Chiron Pur Sport – wszystko to za mało

Bugatti to kolejny producent, który przez odwołane targi w Genewie był zmuszony do prezentacji przez internet.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Bugatti Chiron Pur Sport – wszystko to za mało

Bugatti Chiron Pur Sport – wszystko to za mało

Bugatti to kolejny producent, który przez odwołane targi w Genewie był zmuszony do prezentacji przez internet.

Magazyn Motór

Odwołane targi w genewie zbierają swoje żniwo w postaci internetowych premier samochodów. Od jakiegoś czasu było pewne, że Bugatti też ma coś świeżego do pokazania. Teraz wszystkie spekulacje się kończą – poznajmy Bugatti Chiron Pur Sport.

Czy „standardowy„ Bugatti Chiron posiadał jakiekolwiek braki? Przy mocy 1500 KM wyciągniętych z 16-cylindrowego silnika, luksusowym wnętrzu i zabójczym designie, trudno było pokusić się o takie stwierdzenie. Jednak Bugatti uznało inaczej. Co więc zmieniło się względem „zwykłego„ Chriona?

Bugatti Chiron Pur Sport

Bugatti Chiron Pur Sport | Zmiany

Całkiem sporo, pomimo że na pierwszy rzut oka, można tego nie zauważyć. Pur Sport kładzie nacisk na osiągi. Kluczowa ma być aerodynamika oraz niższa masa. Pomimo tej samej mocy, auto kręci się do 6900 obr./min, czyli o 200 obr./min więcej, niż w standardowej wersji. Zmiany zaszły też w skrzyni biegów, która dostała nowe oprogramowanie i charakteryzuje się 15-procentowym skróceniem przełożeń. Ma to w znacznym stopniu poprawić elastycznośc.

Zobacz również: Genewa 2020 – co nas ominęło?

Z tyłu auta znalazł się spoiler o szerokości 1,9 metra, którego zadaniem jest zwiększenie docisku. Oprócz tego zauważymy też tytanowe, odporne na temperaturę końcówki układu wydechowego. Z przodu odświeżono wloty powietrza, oraz zwiękoszono powierzchnię dokładek.

Bugatti Chiron Pur Sport spoiler

Bugatti Chiron Pur Sport | Osiągi

W przypadku nowego Chirona słowem kluczowym jest „performance„, a świadczyć o tym może tryb Sport+, opóźniający działanie kontroli trakcji. Oprócz tego Pur Sport pomiędzy 60 km/h a 120 km/h jest o aż 2 sekundy szybszy, niż standardowy model. Możemy też mówić o poprawionych właściwościach jezdnych (oczywiście na torze) – samochód dostał usztywnione zawieszenie oraz lepsze chłodzenie hamulców. Prędkość maksymalna została ograniczona do 350 km/h.

Chiron Pur Sport wnętrze

Bugatti Chiron Pur Sport | Cena

Cena? Minimum 3 000 000 euro. Dostępność? 60 egzemplarzy.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: bugatti, Bugatti Chiron Pur Sport Cena, Bugatti Chiron Pur Sport Osiągi, Bugatti Chiron Pur Sport Zmiany, chiron, chiron pur sport, hipercar

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Odwołane targi w genewie zbierają swoje żniwo w postaci internetowych premier samochodów. Od jakiegoś czasu było pewne, że Bugatti też ma coś świeżego do pokazania. Teraz wszystkie spekulacje się kończą – poznajmy Bugatti Chiron Pur Sport.

Czy „standardowy„ Bugatti Chiron posiadał jakiekolwiek braki? Przy mocy 1500 KM wyciągniętych z 16-cylindrowego silnika, luksusowym wnętrzu i zabójczym designie, trudno było pokusić się o takie stwierdzenie. Jednak Bugatti uznało inaczej. Co więc zmieniło się względem „zwykłego„ Chriona?

Bugatti Chiron Pur Sport

Bugatti Chiron Pur Sport | Zmiany

Całkiem sporo, pomimo że na pierwszy rzut oka, można tego nie zauważyć. Pur Sport kładzie nacisk na osiągi. Kluczowa ma być aerodynamika oraz niższa masa. Pomimo tej samej mocy, auto kręci się do 6900 obr./min, czyli o 200 obr./min więcej, niż w standardowej wersji. Zmiany zaszły też w skrzyni biegów, która dostała nowe oprogramowanie i charakteryzuje się 15-procentowym skróceniem przełożeń. Ma to w znacznym stopniu poprawić elastycznośc.

Zobacz również: Genewa 2020 – co nas ominęło?

Z tyłu auta znalazł się spoiler o szerokości 1,9 metra, którego zadaniem jest zwiększenie docisku. Oprócz tego zauważymy też tytanowe, odporne na temperaturę końcówki układu wydechowego. Z przodu odświeżono wloty powietrza, oraz zwiękoszono powierzchnię dokładek.

Bugatti Chiron Pur Sport spoiler

Bugatti Chiron Pur Sport | Osiągi

W przypadku nowego Chirona słowem kluczowym jest „performance„, a świadczyć o tym może tryb Sport+, opóźniający działanie kontroli trakcji. Oprócz tego Pur Sport pomiędzy 60 km/h a 120 km/h jest o aż 2 sekundy szybszy, niż standardowy model. Możemy też mówić o poprawionych właściwościach jezdnych (oczywiście na torze) – samochód dostał usztywnione zawieszenie oraz lepsze chłodzenie hamulców. Prędkość maksymalna została ograniczona do 350 km/h.

Chiron Pur Sport wnętrze

Bugatti Chiron Pur Sport | Cena

Cena? Minimum 3 000 000 euro. Dostępność? 60 egzemplarzy.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: bugatti, Bugatti Chiron Pur Sport Cena, Bugatti Chiron Pur Sport Osiągi, Bugatti Chiron Pur Sport Zmiany, chiron, chiron pur sport, hipercar
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    17:43
  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Classic Remise

    Classic Remise

    11:24
  • BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

    BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

    11:50
  • Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

    Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

    18:13
  • Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

    Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

    12:06
  • Jaguar F-Type P300 test – Koci los

    Jaguar F-Type P300 test – Koci los

    11:31
  • Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

    Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

    18:36|0 Comments
  • Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

    Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

    10:53
  • Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

    Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

    12:16

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    17:43
  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Classic Remise

    Classic Remise

    11:24
  • BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

    BMW M5 Competition test – Niepotrzebne pytania

    11:50
  • Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

    Porsche 911 Speedster test – WŁOSKIE DOZNANIA

    18:13
  • Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

    Użytkowanie Porsche 911 Turbo S – Serce zawsze wygra

    12:06
  • Jaguar F-Type P300 test – Koci los

    Jaguar F-Type P300 test – Koci los

    11:31
  • Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

    Lamborghini Huracan Spyder | Miami w centrum Warszawy

    18:36|0 Comments
  • Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

    Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

    10:53
  • Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

    Exotic RAGE 2020 podsumowanie | Oktany mieszające się z ludźmi

    12:16

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry