Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ford F150 SVT Raptor
Strona główna » FORD F150 RAPTOR | Stylowy wół roboczy z pazurem?

FORD F150 RAPTOR | Stylowy wół roboczy z pazurem?

Ford F150 Raptor w wersji SVT | Nasza pierwsza testówka […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » FORD F150 RAPTOR | Stylowy wół roboczy z pazurem?

FORD F150 RAPTOR | Stylowy wół roboczy z pazurem?

Ford F150 Raptor w wersji SVT | Nasza pierwsza testówka […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » FORD F150 RAPTOR | Stylowy wół roboczy z pazurem?

FORD F150 RAPTOR | Stylowy wół roboczy z pazurem?

Ford F150 Raptor w wersji SVT | Nasza pierwsza testówka […]

Sebastian Mądrachowski

Ford F150 Raptor w wersji SVT | Nasza pierwsza testówka w 2017 roku – spalanie, opinie, cena, czyli jak zawsze.

Wstyd się przyznać. Magazyn Motór wydajemy w sercu rolniczego regionu Polski, a dopiero po raz pierwszy piszemy o samochodzie z nadwoziem pick-up.

Gdybyśmy chcieli tę wpadkę szybko ukryć, to wybralibyśmy któregoś z najbardziej pospolitych przedstawicieli gatunku. Nissan Navara? Mitsubishi L200? Wszystko OK, ale to są zabawki do podwożenia kosiarki na działkę. My wybraliśmy naprawdę męski egzemplarz.

Jeździliśmy dla Was Fordem F150 Raptor w najmocniejszej wersji SVT.

Tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Pick-up Forda to od ponad 35 lat najchętniej kupowany samochód w Stanach Zjednoczonych. Najchętniej kupowany samochód, a nie tylko najchętniej kupowany pick-up. Cokolwiek myślimy o Amerykanach, to jednego możemy być pewni – to naród o wielkich tradycjach motoryzacyjnych. Dlaczego, mając nieograniczony wybór, Amerykanie od lat decydują się właśnie na serię F Forda? Spróbuję odpowiedzieć na to pytanie.

Ford F150 Raptor | skąd się wziął?

Ford F powstał zaraz po wojnie, w 1948 roku. Od początku stanowił główny użytkowy pojazd Forda – na tej płycie podłogowej składano nawet autobus szkolny. Pracowały ciężko i od zawsze to właśnie one stanowiły podstawę transportowego krwioobiegu Ameryki.

Pojawienie się na rynku legendarnego Forda T sprawiło, że Smith do kościoła przestał dojeżdżać konno

To jednak dopiero Ford serii F zagonił konie do stajni i przejął prace, które wcześniej wykonywały zwierzęta. Tak jest nieustannie od prawie 70 lat.


F150 Raptor opinie - jazda w terenie

Ford F150 Raptor #2

Do dziś doczekaliśmy 13. generacji tego samochodu, a już w 2018 możemy spodziewać się kolejnego modelu. Egzemplarz, który widzicie na zdjęciach, to Ford F-150 Raptor w specyfikacji SVT. W zestawieniu z innymi wersjami tego samochodu charakteryzuje się poprawionymi właściwościami jezdnymi na twardej nawierzchni, przy zachowaniu możliwości terenowych.

Jeździliśmy po śliskim i, jak na prowadzenie 3-tonowej ciężarówki, było wyjątkowo przyjemnie. F150 Raptor jest przewidywalny, a masa i gabaryty sprawiają, że zachowuje się bardzo stabilnie. Bardziej trzeba uważać na gigantyczną moc niż na jakiekolwiek niespodzianki ze strony zawieszeń.

W porównaniu do głównego konkurenta, Dodge’a RAMA, Ford F150 Raptor prowadzi się finezyjnie.

Czas na konkrety.

Ford F150 SVT Raptor

Ford F150 Raptor #3 | SVT snowboard!

Ford F150 Raptor | Dane techniczne

Za napęd odpowiada silnik V8 o pojemności 6,2 l. Moc 417 KM i 588 Nm momentu obrotowego sprawiają, że tym samochodem można zrobić wszystko.

Wyobraźcie sobie, że w 6,2 sekundy rozpędzacie 3 tony od 0 do 100 km/h…

Właśnie tak przyspiesza Ford F150 Raptor. W środku cały czas jest komfortowo, rozmowę czasem warto przerwać, żeby posłuchać bulgotu, który słychać z rur wydechowych. Poezja.

Automat jest szybki i świetnie dogaduje się z elektronicznie sterowanym dyferencjałem. W kilka sekund możemy przełączyć się z tylnego napędu na dołączany przód lub stałe 4×4. To ważne o tyle, że daje możliwość traktowania Raptora jako naprawdę uniwersalnego samochodu. Na ulicy jeździmy z tylnym napędem redukując spalanie. Na podjazdach i śniegu zawsze może pomóc nam przód. W terenie włączamy sztywne 4×4 i jedziemy, gdzie chcemy. Duża w tym też zasługa fabrycznie montowanych, wyczynowych zawieszeń FOX.

Ford F150 Raptor

Ford F150 Raptor w specyfikacji SVT #4

Ford F150 Raptor | Masa

Ford podaje masę Raptora na poziomie ok. 2600 kg, a samochód jest sukcesywnie odchudzany. W konstrukcji pojawia się, z modelu na model, coraz więcej amelinum. Wszystko przez modę na rosnące samochody. Po zakupy chcemy jeździć SUV-em, więc do pracy, gdzie gabaryty często mają znaczenie, powinniśmy mieć jeszcze większy samochód.

Ważne, że można go używać posiadając prawo jazdy kat. B

Ford F150 Raptor | Spalanie

400 KM+ ma nieograniczony apetyt na paliwo. Przy dużych pojemnościach silnika podawanie średniego spalania nie ma sensu. Jest jak próba ocenienia rozmiaru biustu koleżanki ubranej w puchową kurtkę – to się nie da.

Używany spokojnie poza miastem spali 16. Ruszając od świateł do świateł, musimy liczyć, że wypije 25.

W terenie spalania lepiej nie liczyć.

Ford F150 SVT Raptor snowboard

Ford F150 Raptor #5

Ford F150 Raptor | Cena

Średni jest też sens pisania o cenie nowego egzemplarza bo, niestety, w polskiej dystrybucji Ford F150 Raptor nie jest dostępny.

Amerykanie za podstawową wersję krzyczą 50 000 $, czyli trochę ponad 210 000 zł.

Za egzemplarz, którym jeździłem, trzeba zapłacić sporo więcej. Czarny SVT Raptor, którego widzicie na zdjęciach, to maksymalnie doposażona wersja – w tym przypadku cena za wielką wodą mogła sięgać 400 000 zł. Zwróćcie uwagę, że pick-upy to samochody użytkowe – one praktycznie nie tracą na wartości z wiekiem. W ich przypadku najważniejszy jest stan. Jeżeli trafi się egzemplarz eksploatowany lekko, zachowany w fabrycznym stanie, to cena może dwukrotnie przekraczać średnią rynkową, a i tak będą chętni.

Ford F150 Raptor | Opinie, podsumowania i inne takie

W USA, w 2014 roku, sprzedało się 753 000 egzemplarzy Forda F150. Stany to tak naprawdę nie jest Hollywood i Nowy Jork, które non stop widzimy na ekranach telewizorów. Ameryka to nieograniczone prerie Teksasu czy Arizony, kaniony Colorado, góry i lasy Dakoty itd. Stąd zapotrzebowanie na wielkie woły robocze, a nie zwyczajne pitu pitu samochodziki.

Pamiętajmy też, że Amerykanie myślą, że u nich wszystko jest największe, najszybsze, najlepsze i tak właśnie starają się robić samochody.

Trzytonowy, potężny pick-up, który przyspiesza w sześć sekund do setki? Naprawdę kupowalibyście Nissana Navarę 2,5 TD?

Ja tym samochodem jeździłem po naszych drogach. Wcześniej jeździłem też Dodgem Ramem i te samochody dają sobie u nas radę lepiej niż można się tego spodziewać. Gabaryty nie przeszkadzają w czasie jazdy, a rozmiar paki przydaje się w najmniej oczekiwanych sytuacjach. Czy w momencie, gdybym potrzebował pick-upa, brałbym pod uwagę Forda F150 Raptor? Tak. Co więcej, teraz wiem, że kiedyś chciałbym pick-upa potrzebować.

F150 Raptor front

Ford F150 Raptor #6

 

Tutaj znajdziesz zapowiedź Forda Rangera w wersji Raptor [link]

 

ford carrara

Tags: f150 raptor test, ford f150 raptor, ford f150 raptor cena, ford f150 raptor spalanie, ford f150 svt raptor, opinie

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

Ford F150 Raptor w wersji SVT | Nasza pierwsza testówka w 2017 roku – spalanie, opinie, cena, czyli jak zawsze.

Wstyd się przyznać. Magazyn Motór wydajemy w sercu rolniczego regionu Polski, a dopiero po raz pierwszy piszemy o samochodzie z nadwoziem pick-up.

Gdybyśmy chcieli tę wpadkę szybko ukryć, to wybralibyśmy któregoś z najbardziej pospolitych przedstawicieli gatunku. Nissan Navara? Mitsubishi L200? Wszystko OK, ale to są zabawki do podwożenia kosiarki na działkę. My wybraliśmy naprawdę męski egzemplarz.

Jeździliśmy dla Was Fordem F150 Raptor w najmocniejszej wersji SVT.

Tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Pick-up Forda to od ponad 35 lat najchętniej kupowany samochód w Stanach Zjednoczonych. Najchętniej kupowany samochód, a nie tylko najchętniej kupowany pick-up. Cokolwiek myślimy o Amerykanach, to jednego możemy być pewni – to naród o wielkich tradycjach motoryzacyjnych. Dlaczego, mając nieograniczony wybór, Amerykanie od lat decydują się właśnie na serię F Forda? Spróbuję odpowiedzieć na to pytanie.

Ford F150 Raptor | skąd się wziął?

Ford F powstał zaraz po wojnie, w 1948 roku. Od początku stanowił główny użytkowy pojazd Forda – na tej płycie podłogowej składano nawet autobus szkolny. Pracowały ciężko i od zawsze to właśnie one stanowiły podstawę transportowego krwioobiegu Ameryki.

Pojawienie się na rynku legendarnego Forda T sprawiło, że Smith do kościoła przestał dojeżdżać konno

To jednak dopiero Ford serii F zagonił konie do stajni i przejął prace, które wcześniej wykonywały zwierzęta. Tak jest nieustannie od prawie 70 lat.


F150 Raptor opinie - jazda w terenie

Ford F150 Raptor #2

Do dziś doczekaliśmy 13. generacji tego samochodu, a już w 2018 możemy spodziewać się kolejnego modelu. Egzemplarz, który widzicie na zdjęciach, to Ford F-150 Raptor w specyfikacji SVT. W zestawieniu z innymi wersjami tego samochodu charakteryzuje się poprawionymi właściwościami jezdnymi na twardej nawierzchni, przy zachowaniu możliwości terenowych.

Jeździliśmy po śliskim i, jak na prowadzenie 3-tonowej ciężarówki, było wyjątkowo przyjemnie. F150 Raptor jest przewidywalny, a masa i gabaryty sprawiają, że zachowuje się bardzo stabilnie. Bardziej trzeba uważać na gigantyczną moc niż na jakiekolwiek niespodzianki ze strony zawieszeń.

W porównaniu do głównego konkurenta, Dodge’a RAMA, Ford F150 Raptor prowadzi się finezyjnie.

Czas na konkrety.

Ford F150 SVT Raptor

Ford F150 Raptor #3 | SVT snowboard!

Ford F150 Raptor | Dane techniczne

Za napęd odpowiada silnik V8 o pojemności 6,2 l. Moc 417 KM i 588 Nm momentu obrotowego sprawiają, że tym samochodem można zrobić wszystko.

Wyobraźcie sobie, że w 6,2 sekundy rozpędzacie 3 tony od 0 do 100 km/h…

Właśnie tak przyspiesza Ford F150 Raptor. W środku cały czas jest komfortowo, rozmowę czasem warto przerwać, żeby posłuchać bulgotu, który słychać z rur wydechowych. Poezja.

Automat jest szybki i świetnie dogaduje się z elektronicznie sterowanym dyferencjałem. W kilka sekund możemy przełączyć się z tylnego napędu na dołączany przód lub stałe 4×4. To ważne o tyle, że daje możliwość traktowania Raptora jako naprawdę uniwersalnego samochodu. Na ulicy jeździmy z tylnym napędem redukując spalanie. Na podjazdach i śniegu zawsze może pomóc nam przód. W terenie włączamy sztywne 4×4 i jedziemy, gdzie chcemy. Duża w tym też zasługa fabrycznie montowanych, wyczynowych zawieszeń FOX.

Ford F150 Raptor

Ford F150 Raptor w specyfikacji SVT #4

Ford F150 Raptor | Masa

Ford podaje masę Raptora na poziomie ok. 2600 kg, a samochód jest sukcesywnie odchudzany. W konstrukcji pojawia się, z modelu na model, coraz więcej amelinum. Wszystko przez modę na rosnące samochody. Po zakupy chcemy jeździć SUV-em, więc do pracy, gdzie gabaryty często mają znaczenie, powinniśmy mieć jeszcze większy samochód.

Ważne, że można go używać posiadając prawo jazdy kat. B

Ford F150 Raptor | Spalanie

400 KM+ ma nieograniczony apetyt na paliwo. Przy dużych pojemnościach silnika podawanie średniego spalania nie ma sensu. Jest jak próba ocenienia rozmiaru biustu koleżanki ubranej w puchową kurtkę – to się nie da.

Używany spokojnie poza miastem spali 16. Ruszając od świateł do świateł, musimy liczyć, że wypije 25.

W terenie spalania lepiej nie liczyć.

Ford F150 SVT Raptor snowboard

Ford F150 Raptor #5

Ford F150 Raptor | Cena

Średni jest też sens pisania o cenie nowego egzemplarza bo, niestety, w polskiej dystrybucji Ford F150 Raptor nie jest dostępny.

Amerykanie za podstawową wersję krzyczą 50 000 $, czyli trochę ponad 210 000 zł.

Za egzemplarz, którym jeździłem, trzeba zapłacić sporo więcej. Czarny SVT Raptor, którego widzicie na zdjęciach, to maksymalnie doposażona wersja – w tym przypadku cena za wielką wodą mogła sięgać 400 000 zł. Zwróćcie uwagę, że pick-upy to samochody użytkowe – one praktycznie nie tracą na wartości z wiekiem. W ich przypadku najważniejszy jest stan. Jeżeli trafi się egzemplarz eksploatowany lekko, zachowany w fabrycznym stanie, to cena może dwukrotnie przekraczać średnią rynkową, a i tak będą chętni.

Ford F150 Raptor | Opinie, podsumowania i inne takie

W USA, w 2014 roku, sprzedało się 753 000 egzemplarzy Forda F150. Stany to tak naprawdę nie jest Hollywood i Nowy Jork, które non stop widzimy na ekranach telewizorów. Ameryka to nieograniczone prerie Teksasu czy Arizony, kaniony Colorado, góry i lasy Dakoty itd. Stąd zapotrzebowanie na wielkie woły robocze, a nie zwyczajne pitu pitu samochodziki.

Pamiętajmy też, że Amerykanie myślą, że u nich wszystko jest największe, najszybsze, najlepsze i tak właśnie starają się robić samochody.

Trzytonowy, potężny pick-up, który przyspiesza w sześć sekund do setki? Naprawdę kupowalibyście Nissana Navarę 2,5 TD?

Ja tym samochodem jeździłem po naszych drogach. Wcześniej jeździłem też Dodgem Ramem i te samochody dają sobie u nas radę lepiej niż można się tego spodziewać. Gabaryty nie przeszkadzają w czasie jazdy, a rozmiar paki przydaje się w najmniej oczekiwanych sytuacjach. Czy w momencie, gdybym potrzebował pick-upa, brałbym pod uwagę Forda F150 Raptor? Tak. Co więcej, teraz wiem, że kiedyś chciałbym pick-upa potrzebować.

F150 Raptor front

Ford F150 Raptor #6

 

Tutaj znajdziesz zapowiedź Forda Rangera w wersji Raptor [link]

 

ford carrara

Tags: f150 raptor test, ford f150 raptor, ford f150 raptor cena, ford f150 raptor spalanie, ford f150 svt raptor, opinie
  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

OSTATNIO DODANE

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 911R

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Audi Quattro S1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • EKO Kolekcja Magazynu Motór

    Magazyn Motór
    150,00 zł 100,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry