Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie
Strona główna » Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Coraz mniejsze silniki w coraz większych autach są już na porządku dziennym. Czy litrowe jednostki dają sobie radę z autem segmentu C? 

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Coraz mniejsze silniki w coraz większych autach są już na porządku dziennym. Czy litrowe jednostki dają sobie radę z autem segmentu C? 

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Coraz mniejsze silniki w coraz większych autach są już na porządku dziennym. Czy litrowe jednostki dają sobie radę z autem segmentu C? 

Mateusz Cieślak

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie

W 1998 roku swojego żywota dokonał Escort, którego zastąpił całkowicie nowy model – Focus. Od 2018 roku produkowana jest czwarta generacja. Focus od początku słynie z dobrego prowadzenia i zawieszenia, które wyróżniały się na tle innych aut segmentu C.

Ford Focus 1.0 EcoBoost sylwetka

Wyposażenie

Podstawowy Focus wyposażony jest między innymi w sześciogłośnikowy system autio z bluetooth, System kontroli pasa ruchu Lane Keeping Alert czy klimatyzację. Ciekawie robi się wyżej, ponieważ na pokładzie może znaleźć się Apple CarPlay oraz Android Auto, nagłośnienie Bang & Olufsen, pięć trybów jazdy do wyboru (wersja Active Business), nastrojowe oświetlenie wnętrza diodami LED z możliwością wyboru koloru. 

Focus EcoBoost wnętrze
Ford Focus 1.0 EcoBoost wnętrze

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie | Wrażenia 

Jak jednym słowem opisać wrażenia z prowadzenia nowego Focusa? Sport. Wpływa na to nisko położony środek ciężkości, to jest efektem jak najbardziej pożądanym. Niestety, jak to już bywa, takie rozwiązanie nie kończy się na samych plusach. Lekka góra auta sprawia wrażenie delikatności. To trochę tak, jakbyśmy jechali autem z plastiku. Do testu dostaliśmy wersję ST-Line o mocy 125 KM.

Zobacz również: Ford EcoSport test

Takich to dożyliśmy czasów, że elektronika absolutnie zawładnęła samochodami. Ford nie mógł się przed tym uchronić. Mnogość systemów jest przytłaczająca, a niewyłączenie ich może przysporzyć bólu głowy.

XXI wiek to czas aplikacji, dlatego amerykański producent postanowił połączyć z nimi swój samochód. Dzięki Ford Connect na naszym smartfonie możemy na bierząco śledzić położenie auta, zużycie paliwa, czy sposób, w jaki pokonujemy trasę. Mała rzecz a cieszy.


Podsumowanie

Czy Ford Focus 1.0 EcoBoost to kompakt na miarę naszych czasów? Zdecydowanie tak, szczególnie w segmencie zawładniętym przez nudnego Volkswagena Golfa. Auto wygląda dobrze (dużo daje tu pakiet ST-Line) i angażuje kierowcę, a to niestety już rzadkość.

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie | Cena

Za podstawową wersję Focusa Trend z silnikiem benzynowym musimy zapłacić 78 900 zł, podstawowy diesel to już wydatek 91 800 zł. Bazowa wersja Golfa to 91 990 zł za benzynę i 95 290 za diesla.

Za użyczenie samochodu dziękujemy Ford Carrara Lublin

Tags: 1.0 ecoboost, ecoboost, Focus, ford, Ford Focus cena, Ford Focus prowadzenie, Ford Focus test, Ford Focus wyposażenie, golf, st-line, volkswagen

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie

W 1998 roku swojego żywota dokonał Escort, którego zastąpił całkowicie nowy model – Focus. Od 2018 roku produkowana jest czwarta generacja. Focus od początku słynie z dobrego prowadzenia i zawieszenia, które wyróżniały się na tle innych aut segmentu C.

Ford Focus 1.0 EcoBoost sylwetka

Wyposażenie

Podstawowy Focus wyposażony jest między innymi w sześciogłośnikowy system autio z bluetooth, System kontroli pasa ruchu Lane Keeping Alert czy klimatyzację. Ciekawie robi się wyżej, ponieważ na pokładzie może znaleźć się Apple CarPlay oraz Android Auto, nagłośnienie Bang & Olufsen, pięć trybów jazdy do wyboru (wersja Active Business), nastrojowe oświetlenie wnętrza diodami LED z możliwością wyboru koloru. 

Focus EcoBoost wnętrze
Ford Focus 1.0 EcoBoost wnętrze

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie | Wrażenia 

Jak jednym słowem opisać wrażenia z prowadzenia nowego Focusa? Sport. Wpływa na to nisko położony środek ciężkości, to jest efektem jak najbardziej pożądanym. Niestety, jak to już bywa, takie rozwiązanie nie kończy się na samych plusach. Lekka góra auta sprawia wrażenie delikatności. To trochę tak, jakbyśmy jechali autem z plastiku. Do testu dostaliśmy wersję ST-Line o mocy 125 KM.

Zobacz również: Ford EcoSport test

Takich to dożyliśmy czasów, że elektronika absolutnie zawładnęła samochodami. Ford nie mógł się przed tym uchronić. Mnogość systemów jest przytłaczająca, a niewyłączenie ich może przysporzyć bólu głowy.

XXI wiek to czas aplikacji, dlatego amerykański producent postanowił połączyć z nimi swój samochód. Dzięki Ford Connect na naszym smartfonie możemy na bierząco śledzić położenie auta, zużycie paliwa, czy sposób, w jaki pokonujemy trasę. Mała rzecz a cieszy.


Podsumowanie

Czy Ford Focus 1.0 EcoBoost to kompakt na miarę naszych czasów? Zdecydowanie tak, szczególnie w segmencie zawładniętym przez nudnego Volkswagena Golfa. Auto wygląda dobrze (dużo daje tu pakiet ST-Line) i angażuje kierowcę, a to niestety już rzadkość.

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie | Cena

Za podstawową wersję Focusa Trend z silnikiem benzynowym musimy zapłacić 78 900 zł, podstawowy diesel to już wydatek 91 800 zł. Bazowa wersja Golfa to 91 990 zł za benzynę i 95 290 za diesla.

Za użyczenie samochodu dziękujemy Ford Carrara Lublin

Tags: 1.0 ecoboost, ecoboost, Focus, ford, Ford Focus cena, Ford Focus prowadzenie, Ford Focus test, Ford Focus wyposażenie, golf, st-line, volkswagen
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry