Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie
Strona główna » Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Coraz mniejsze silniki w coraz większych autach są już na porządku dziennym. Czy litrowe jednostki dają sobie radę z autem segmentu C? 

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Coraz mniejsze silniki w coraz większych autach są już na porządku dziennym. Czy litrowe jednostki dają sobie radę z autem segmentu C? 

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie – czy to wystarczy?

Coraz mniejsze silniki w coraz większych autach są już na porządku dziennym. Czy litrowe jednostki dają sobie radę z autem segmentu C? 

Mateusz Cieślak

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie

W 1998 roku swojego żywota dokonał Escort, którego zastąpił całkowicie nowy model – Focus. Od 2018 roku produkowana jest czwarta generacja. Focus od początku słynie z dobrego prowadzenia i zawieszenia, które wyróżniały się na tle innych aut segmentu C.

Ford Focus 1.0 EcoBoost sylwetka

Wyposażenie

Podstawowy Focus wyposażony jest między innymi w sześciogłośnikowy system autio z bluetooth, System kontroli pasa ruchu Lane Keeping Alert czy klimatyzację. Ciekawie robi się wyżej, ponieważ na pokładzie może znaleźć się Apple CarPlay oraz Android Auto, nagłośnienie Bang & Olufsen, pięć trybów jazdy do wyboru (wersja Active Business), nastrojowe oświetlenie wnętrza diodami LED z możliwością wyboru koloru. 

Focus EcoBoost wnętrze
Ford Focus 1.0 EcoBoost wnętrze

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie | Wrażenia 

Jak jednym słowem opisać wrażenia z prowadzenia nowego Focusa? Sport. Wpływa na to nisko położony środek ciężkości, to jest efektem jak najbardziej pożądanym. Niestety, jak to już bywa, takie rozwiązanie nie kończy się na samych plusach. Lekka góra auta sprawia wrażenie delikatności. To trochę tak, jakbyśmy jechali autem z plastiku. Do testu dostaliśmy wersję ST-Line o mocy 125 KM.

Zobacz również: Ford EcoSport test

Takich to dożyliśmy czasów, że elektronika absolutnie zawładnęła samochodami. Ford nie mógł się przed tym uchronić. Mnogość systemów jest przytłaczająca, a niewyłączenie ich może przysporzyć bólu głowy.

XXI wiek to czas aplikacji, dlatego amerykański producent postanowił połączyć z nimi swój samochód. Dzięki Ford Connect na naszym smartfonie możemy na bierząco śledzić położenie auta, zużycie paliwa, czy sposób, w jaki pokonujemy trasę. Mała rzecz a cieszy.


Podsumowanie

Czy Ford Focus 1.0 EcoBoost to kompakt na miarę naszych czasów? Zdecydowanie tak, szczególnie w segmencie zawładniętym przez nudnego Volkswagena Golfa. Auto wygląda dobrze (dużo daje tu pakiet ST-Line) i angażuje kierowcę, a to niestety już rzadkość.

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie | Cena

Za podstawową wersję Focusa Trend z silnikiem benzynowym musimy zapłacić 78 900 zł, podstawowy diesel to już wydatek 91 800 zł. Bazowa wersja Golfa to 91 990 zł za benzynę i 95 290 za diesla.

Za użyczenie samochodu dziękujemy Ford Carrara Lublin

Tags: 1.0 ecoboost, ecoboost, Focus, ford, Ford Focus cena, Ford Focus prowadzenie, Ford Focus test, Ford Focus wyposażenie, golf, st-line, volkswagen

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gry

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie

W 1998 roku swojego żywota dokonał Escort, którego zastąpił całkowicie nowy model – Focus. Od 2018 roku produkowana jest czwarta generacja. Focus od początku słynie z dobrego prowadzenia i zawieszenia, które wyróżniały się na tle innych aut segmentu C.

Ford Focus 1.0 EcoBoost sylwetka

Wyposażenie

Podstawowy Focus wyposażony jest między innymi w sześciogłośnikowy system autio z bluetooth, System kontroli pasa ruchu Lane Keeping Alert czy klimatyzację. Ciekawie robi się wyżej, ponieważ na pokładzie może znaleźć się Apple CarPlay oraz Android Auto, nagłośnienie Bang & Olufsen, pięć trybów jazdy do wyboru (wersja Active Business), nastrojowe oświetlenie wnętrza diodami LED z możliwością wyboru koloru. 

Focus EcoBoost wnętrze
Ford Focus 1.0 EcoBoost wnętrze

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie | Wrażenia 

Jak jednym słowem opisać wrażenia z prowadzenia nowego Focusa? Sport. Wpływa na to nisko położony środek ciężkości, to jest efektem jak najbardziej pożądanym. Niestety, jak to już bywa, takie rozwiązanie nie kończy się na samych plusach. Lekka góra auta sprawia wrażenie delikatności. To trochę tak, jakbyśmy jechali autem z plastiku. Do testu dostaliśmy wersję ST-Line o mocy 125 KM.

Zobacz również: Ford EcoSport test

Takich to dożyliśmy czasów, że elektronika absolutnie zawładnęła samochodami. Ford nie mógł się przed tym uchronić. Mnogość systemów jest przytłaczająca, a niewyłączenie ich może przysporzyć bólu głowy.

XXI wiek to czas aplikacji, dlatego amerykański producent postanowił połączyć z nimi swój samochód. Dzięki Ford Connect na naszym smartfonie możemy na bierząco śledzić położenie auta, zużycie paliwa, czy sposób, w jaki pokonujemy trasę. Mała rzecz a cieszy.


Podsumowanie

Czy Ford Focus 1.0 EcoBoost to kompakt na miarę naszych czasów? Zdecydowanie tak, szczególnie w segmencie zawładniętym przez nudnego Volkswagena Golfa. Auto wygląda dobrze (dużo daje tu pakiet ST-Line) i angażuje kierowcę, a to niestety już rzadkość.

Ford Focus 1.0 EcoBoost opinie | Cena

Za podstawową wersję Focusa Trend z silnikiem benzynowym musimy zapłacić 78 900 zł, podstawowy diesel to już wydatek 91 800 zł. Bazowa wersja Golfa to 91 990 zł za benzynę i 95 290 za diesla.

Za użyczenie samochodu dziękujemy Ford Carrara Lublin

Tags: 1.0 ecoboost, ecoboost, Focus, ford, Ford Focus cena, Ford Focus prowadzenie, Ford Focus test, Ford Focus wyposażenie, golf, st-line, volkswagen

Gry

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
98,00 zł – 140,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
98,00 zł – 140,00 zł  z VAT
fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry