Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ford EcoSport 1.0 Opinie
Strona główna » Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140 KM ST-Line

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140 KM ST-Line

Ford EcoSport 1.0 Opinie Miejskie crossovery nieustannie święcą triumfy w […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140 KM ST-Line

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140 KM ST-Line

Ford EcoSport 1.0 Opinie Miejskie crossovery nieustannie święcą triumfy w […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140 KM ST-Line

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140 KM ST-Line

Ford EcoSport 1.0 Opinie Miejskie crossovery nieustannie święcą triumfy w […]

Magazyn Motór

Ford EcoSport 1.0 Opinie

Miejskie crossovery nieustannie święcą triumfy w słupkach sprzedażowych niemal każdej marki. Większość producentów próbuje łatać swoje dziury w ofercie właśnie tym, wydzieranym sobie wzajemnie z rąk przez klientów segmentem. Rok temu auto tego typu z logotypem Forda zawitało w końcu w Polsce.

Tekst i foto: Łukasz Kamiński

Ford EcoSport 1.0 Opinie | Wizerunek

Dlaczego już we wstępie mówię o dotarciu na nasz rynek? Bowiem Ford EcoSport znany jest globalnie od dłuższego czasu. W USA model o tej nazwie pojawił się już z początkiem tysiąclecia (jako nieco bardziej siermiężna, miejska terenówka), a do Europy jego druga odsłona zawitała w 2012 roku. Polski klient nie mógł jednak zakupić auta w polskim przedstawicielstwie. Nasz rynek dojrzał jednak do zachodnich standardów i od zeszłego roku, wraz z zaprezentowaniem wersji po liftingu, także w Polsce zainteresowani mogą dołączyć do grona użytkowników crossoverów, zmagających się na codzień z krawężnikami i fotelikami dziecięcymi.

Ford EcoSport 1.0 Opinie
Ford EcoSport 1.0 Opinie

Ford EcoSport 1.0 Opinie - stylistyka

Ford EcoSport 1.0 Opinie | Stylistyka

Ford EcoSport jest naprawdę atrakcyjny, szczególnie z rozbudowanym pakietem optycznym ST-Line oraz w pomarańczowym lakierze. Efekt wow wynika też z charakterystycznej bryły – pudełkowatości nadwozia, krótkich zwisów i stosunkowo małej wielkości połaci szkła. Nie ma tu wyjątkowych atrakcyjnych zabiegów, Ford postawił na nowoczesność, ale i przywiązanie do tego, co pokazały nam już dotychczasowe modele marki. Autu najbliżej do oferowanego do 2017 roku modelu B-Max, który był jednym z ostatnich przedstawicieli segmentu miejskich minivanów na europejskim rynku. Pojazd produkowano przez ledwie 5 lat, a EcoSport wygląda nieco jak jego spionizowana i podniesiona nieco wersja. Przez proporcje, auto wydaje się sporo krótsze niż jest w rzeczywistości. Podobnie zaskakuje przestronność wnętrza, zwłaszcza jak na miejskiego crossovera.

Sprawdź jeszcze: Ford Kuga 1.5 EcoBoost 2017

W kabinie Forda z powodzeniem zmieścimy komplet pasażerów i ich bagaż. Raczej ten podręczny, ale od dalekich wojaży są w palecie Forda inne modele. Do kufra EcoSporta dostaniemy się przez drzwi. No właśnie – nie klapę, tylko otwierane „od pobocza” drzwi. Jest to chyba wyłącznie zabieg mający na celu wyróżnienie się, bo sensu nie odkryłem żadnego. Znalazłem za to minusy – przy „grzebaniu” w bagażniku pada nam na głowę, a w miejskiej dżungli (a przecież do buszowania w niej powstał EcoSport) przyjdzie nam niekiedy zmierzyć się z zaparkowanym 20-30 cm za tylnym zderzakiem autem. Sam kufer nie jest rekordzistą w segmencie (356 litrów), jest za to foremny i głęboki, za to dość krótki, przez co duża walizka będzie musiała stać w pionie.

Ford EcoSport 1.0 Opinie
Ford EcoSport 1.0 Opinie
Ford EcoSport 1.0 Opinie

Ford EcoSport 1.0 Opinie
Ford EcoSport 1.0 Opinie
Ford EcoSport 1.0 Opinie

Ford EcoSport 1.0 Opinie

Wnętrze wykończono jak to u Forda. Bez zawadiackich manewrów stylistycznych, ale nowocześnie i jakościowo. Plastiki są miękkie, choć jest ich dość sporo. Obsługa systemów pokładowych to również niemiecki porządek. System multimedialny SYNC3 jest nowoczesny, względnie szybki (choć zdarzy mu się chwilę zastanowić) i przede wszystkim czytelny. Tu również nie znajdziemy wyjątkowej grafiki czy technologicznej bomby atrakcyjności, ale jest po prostu funkcjonalnie i komfortowo. Bo i o przyjemne podróżowanie z uśmiechem na ustach chodzi w EcoSporcie. Być może nie zdradzają tego jednostki napędowe, ale głównie na papierze.

Ford EcoSport 1.0 Opinie | Silniki

W ofercie jest bowiem jeden silnik benzynowy w trzech wariantach mocy – 100, 125 i 140 KM. Litrowa trzycylindrowa jednostka ma dobrą kulturę pracy i nierzadko nawet nie zdradza swoich „downsizingowych” manier. Testowana najmocniejsza odmiana jest świetnym wyborem na miasto, jak i w okazjonalną trasę. Pytanie czy w słabszych wariantach będzie chociażby wystarczająco dobrze. Dla oszczędnych jest też diesel 1.5 o mocy 100 lub 125 KM. Ten mocniejszy może być sprzęgnięty z napędem AWD, co w tym segmencie nie jest takie oczywiste. Automatyczna przekładnia to z kolei opcja dedykowana wyłącznie „średniemu” benzyniakowi. Standardowo na pokładzie wszystkich odmian montowany jest sprawny sześciostopniowy manual. To także zasługuje na słowo uznania, bowiem w autach miejskich z trzycylindrowymi jednostkami napędowymi, zazwyczaj do czynienia mamy z „ręczną piątką”.

Ford EcoSport 1.0 Opinie|Prowadzenie

EcoSport prowadzi się tak ja na Forda przystało. Zupełnie nie czuć podniesionego nadwozia, auto nie przechyla się w zakrętach. Auto lubi się z zakrętami, choć większe wariactwa nie mają tu sensu. Silnik jest dynamiczny, ale jego leniwa, 3-cylindrowa natura wychodzi na jaw całkiem szybko. Przyspieszenie niespełna 12 sekund do setki to efektowny rezultat kilka lat temu, a dziś jest raczej mocno przeciętny. Tu znowu wrócę do ewentualnych słabszych wariantów, stukonna odmiana rozpędza się o ponad 2 sekundy wolniej i to w XXI wieku nie jest już nawet średnio wystarczający rezultat. W testowanej 140-konnej wersji samochód zadowalał też średnim spalaniem w okolicach 8 litrów. Jak na zdecydowaną przewagę miasta i raczej dynamiczną jazdę, to wysoko zawieszony EcoSport zadowala się zadowalającą ilością benzyny.


Ford EcoSport 1.0 Opinie

Ford EcoSport 1.0 Opinie | Ciemne strony

Na koniec mniej przyjemne aspekty – ceny. Katalog otwiera kwota nieco ponad 60 000 zł (w ofercie promocyjnej; regularna wartość: 67 430 zł) za wersję Trend i 100 KM w benzynie. Auto jest już przyzwoicie wyposażone, choć sporo dodatków przydałoby się, chociażby w mieście (czujniki parkowania, kamera cofania, komfortowy dostęp). Tylko nieco lepiej jest w kolejnym wariancie – Navi Edition. Jak nazwa mówi, mamy tu do czynienia ze standardowo montowanym systemem multimedialnym SYNC3, a w nim nawigacja satelitarna. Dodatkowo są wspomniane czujniki parkowania (tylko z tyłu), tempomat i… to w zasadzie tyle, jeśli chodzi o dodatkowe wyposażenie względem bazowej odmiany. Niewiele, jak za dopłatę niemal 14 000 zł. Najbardziej opłacalne okazują się być bogatsze warianty, czyli Titanium i nieco usportowiona, testowana przez nas ST-Line, wycenione odpowiednio na 77 700 zł i 80 700 zł (wciąż mowa o kwotach promocyjnych). Są to odmiany zbliżone, różniące się zwłaszcza stylistyką. ST-Line dodatkowo posiada usztywnione zawieszenie, co daje mu sporą przewagę nad „niższymi” odmianami – o ile kierowca docenia prowadzenie auta. Po doposażeniu samochodu w kilka opcji, stajemy przed wydatkiem niemal 90 000 zł. To już całkiem pokaźna kwota, z drugiej jednak strony nowoczesny crossover (to wciąż „modne” samochody, a to, co się podoba, zawsze będzie odrobinę droższe) będzie się podobał i jest niezwykle funkcjonalny. Nieustannie problematyczna dla mnie pozostaje kwestia otwieranej tylnej klapy – niby ciekawy gadżet, ale zupełnie bezużyteczny, w dodatku stwarzający realny dyskomfort eksploatacyjny. Cenowo Ford EcoSport plasuje się mniej więcej w środku stawki – między nieco tańszym Citroenem C3 Aircross, czy Renault Captur, a odrobinę droższym Seatem Arona, Kią Stonic, czy Peugeotem 2008. Stylowy i jeszcze droższy pozostaje Volkswagen T-Roc.

Ford EcoSport 1.0 Opinie

Ford EcoSport 1.0 Opinie | Podsumowanie

Czy więc Ford EcoSport to dobra alternatywa dla bardziej popularnych i silniej obytych z rynkiem crossoverów innych marek? Zdecydowanie. Nie jest najtańszy, ale prowadzeniem (zwłaszcza w wersji ST-Line) przewyższy większość, jeśli nie wszystkich rywali. Wyposażenie w wyższych wariantach jest już satysfakcjonująco bogate i tak na dobrą sprawę nie trzeba nawet bawić się za dużo w konfiguratorze. I choć zabrzmi to może abstrakcyjnie, to polecam przyszłym właścicielom przejechać się tym autem przed zakupem, bo designerski zabieg w postaci otwieranych piątych drzwi na bok może okazać się ruchem chwytającym za serce lub też elementem definitywnie skreślającym zakup miejskiego pożeracza krawężników (a jeśli bierzecie to sobie mocno do serca, to polecam nieco mniejsze felgi niż 18 cali oraz większy profil opony – mnie zaboli).

Ford EcoSport 1.0 Opinie

 

Tags: 1.0 ecoboost, ecoboost, ecosport, ford, ford ecosport, opinie, st-line, test, test drive

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Ford EcoSport 1.0 Opinie

Miejskie crossovery nieustannie święcą triumfy w słupkach sprzedażowych niemal każdej marki. Większość producentów próbuje łatać swoje dziury w ofercie właśnie tym, wydzieranym sobie wzajemnie z rąk przez klientów segmentem. Rok temu auto tego typu z logotypem Forda zawitało w końcu w Polsce.

Tekst i foto: Łukasz Kamiński

Ford EcoSport 1.0 Opinie | Wizerunek

Dlaczego już we wstępie mówię o dotarciu na nasz rynek? Bowiem Ford EcoSport znany jest globalnie od dłuższego czasu. W USA model o tej nazwie pojawił się już z początkiem tysiąclecia (jako nieco bardziej siermiężna, miejska terenówka), a do Europy jego druga odsłona zawitała w 2012 roku. Polski klient nie mógł jednak zakupić auta w polskim przedstawicielstwie. Nasz rynek dojrzał jednak do zachodnich standardów i od zeszłego roku, wraz z zaprezentowaniem wersji po liftingu, także w Polsce zainteresowani mogą dołączyć do grona użytkowników crossoverów, zmagających się na codzień z krawężnikami i fotelikami dziecięcymi.

Ford EcoSport 1.0 Opinie
Ford EcoSport 1.0 Opinie

Ford EcoSport 1.0 Opinie - stylistyka

Ford EcoSport 1.0 Opinie | Stylistyka

Ford EcoSport jest naprawdę atrakcyjny, szczególnie z rozbudowanym pakietem optycznym ST-Line oraz w pomarańczowym lakierze. Efekt wow wynika też z charakterystycznej bryły – pudełkowatości nadwozia, krótkich zwisów i stosunkowo małej wielkości połaci szkła. Nie ma tu wyjątkowych atrakcyjnych zabiegów, Ford postawił na nowoczesność, ale i przywiązanie do tego, co pokazały nam już dotychczasowe modele marki. Autu najbliżej do oferowanego do 2017 roku modelu B-Max, który był jednym z ostatnich przedstawicieli segmentu miejskich minivanów na europejskim rynku. Pojazd produkowano przez ledwie 5 lat, a EcoSport wygląda nieco jak jego spionizowana i podniesiona nieco wersja. Przez proporcje, auto wydaje się sporo krótsze niż jest w rzeczywistości. Podobnie zaskakuje przestronność wnętrza, zwłaszcza jak na miejskiego crossovera.

Sprawdź jeszcze: Ford Kuga 1.5 EcoBoost 2017

W kabinie Forda z powodzeniem zmieścimy komplet pasażerów i ich bagaż. Raczej ten podręczny, ale od dalekich wojaży są w palecie Forda inne modele. Do kufra EcoSporta dostaniemy się przez drzwi. No właśnie – nie klapę, tylko otwierane „od pobocza” drzwi. Jest to chyba wyłącznie zabieg mający na celu wyróżnienie się, bo sensu nie odkryłem żadnego. Znalazłem za to minusy – przy „grzebaniu” w bagażniku pada nam na głowę, a w miejskiej dżungli (a przecież do buszowania w niej powstał EcoSport) przyjdzie nam niekiedy zmierzyć się z zaparkowanym 20-30 cm za tylnym zderzakiem autem. Sam kufer nie jest rekordzistą w segmencie (356 litrów), jest za to foremny i głęboki, za to dość krótki, przez co duża walizka będzie musiała stać w pionie.

Ford EcoSport 1.0 Opinie
Ford EcoSport 1.0 Opinie
Ford EcoSport 1.0 Opinie

Ford EcoSport 1.0 Opinie
Ford EcoSport 1.0 Opinie
Ford EcoSport 1.0 Opinie

Ford EcoSport 1.0 Opinie

Wnętrze wykończono jak to u Forda. Bez zawadiackich manewrów stylistycznych, ale nowocześnie i jakościowo. Plastiki są miękkie, choć jest ich dość sporo. Obsługa systemów pokładowych to również niemiecki porządek. System multimedialny SYNC3 jest nowoczesny, względnie szybki (choć zdarzy mu się chwilę zastanowić) i przede wszystkim czytelny. Tu również nie znajdziemy wyjątkowej grafiki czy technologicznej bomby atrakcyjności, ale jest po prostu funkcjonalnie i komfortowo. Bo i o przyjemne podróżowanie z uśmiechem na ustach chodzi w EcoSporcie. Być może nie zdradzają tego jednostki napędowe, ale głównie na papierze.

Ford EcoSport 1.0 Opinie | Silniki

W ofercie jest bowiem jeden silnik benzynowy w trzech wariantach mocy – 100, 125 i 140 KM. Litrowa trzycylindrowa jednostka ma dobrą kulturę pracy i nierzadko nawet nie zdradza swoich „downsizingowych” manier. Testowana najmocniejsza odmiana jest świetnym wyborem na miasto, jak i w okazjonalną trasę. Pytanie czy w słabszych wariantach będzie chociażby wystarczająco dobrze. Dla oszczędnych jest też diesel 1.5 o mocy 100 lub 125 KM. Ten mocniejszy może być sprzęgnięty z napędem AWD, co w tym segmencie nie jest takie oczywiste. Automatyczna przekładnia to z kolei opcja dedykowana wyłącznie „średniemu” benzyniakowi. Standardowo na pokładzie wszystkich odmian montowany jest sprawny sześciostopniowy manual. To także zasługuje na słowo uznania, bowiem w autach miejskich z trzycylindrowymi jednostkami napędowymi, zazwyczaj do czynienia mamy z „ręczną piątką”.

Ford EcoSport 1.0 Opinie|Prowadzenie

EcoSport prowadzi się tak ja na Forda przystało. Zupełnie nie czuć podniesionego nadwozia, auto nie przechyla się w zakrętach. Auto lubi się z zakrętami, choć większe wariactwa nie mają tu sensu. Silnik jest dynamiczny, ale jego leniwa, 3-cylindrowa natura wychodzi na jaw całkiem szybko. Przyspieszenie niespełna 12 sekund do setki to efektowny rezultat kilka lat temu, a dziś jest raczej mocno przeciętny. Tu znowu wrócę do ewentualnych słabszych wariantów, stukonna odmiana rozpędza się o ponad 2 sekundy wolniej i to w XXI wieku nie jest już nawet średnio wystarczający rezultat. W testowanej 140-konnej wersji samochód zadowalał też średnim spalaniem w okolicach 8 litrów. Jak na zdecydowaną przewagę miasta i raczej dynamiczną jazdę, to wysoko zawieszony EcoSport zadowala się zadowalającą ilością benzyny.


Ford EcoSport 1.0 Opinie

Ford EcoSport 1.0 Opinie | Ciemne strony

Na koniec mniej przyjemne aspekty – ceny. Katalog otwiera kwota nieco ponad 60 000 zł (w ofercie promocyjnej; regularna wartość: 67 430 zł) za wersję Trend i 100 KM w benzynie. Auto jest już przyzwoicie wyposażone, choć sporo dodatków przydałoby się, chociażby w mieście (czujniki parkowania, kamera cofania, komfortowy dostęp). Tylko nieco lepiej jest w kolejnym wariancie – Navi Edition. Jak nazwa mówi, mamy tu do czynienia ze standardowo montowanym systemem multimedialnym SYNC3, a w nim nawigacja satelitarna. Dodatkowo są wspomniane czujniki parkowania (tylko z tyłu), tempomat i… to w zasadzie tyle, jeśli chodzi o dodatkowe wyposażenie względem bazowej odmiany. Niewiele, jak za dopłatę niemal 14 000 zł. Najbardziej opłacalne okazują się być bogatsze warianty, czyli Titanium i nieco usportowiona, testowana przez nas ST-Line, wycenione odpowiednio na 77 700 zł i 80 700 zł (wciąż mowa o kwotach promocyjnych). Są to odmiany zbliżone, różniące się zwłaszcza stylistyką. ST-Line dodatkowo posiada usztywnione zawieszenie, co daje mu sporą przewagę nad „niższymi” odmianami – o ile kierowca docenia prowadzenie auta. Po doposażeniu samochodu w kilka opcji, stajemy przed wydatkiem niemal 90 000 zł. To już całkiem pokaźna kwota, z drugiej jednak strony nowoczesny crossover (to wciąż „modne” samochody, a to, co się podoba, zawsze będzie odrobinę droższe) będzie się podobał i jest niezwykle funkcjonalny. Nieustannie problematyczna dla mnie pozostaje kwestia otwieranej tylnej klapy – niby ciekawy gadżet, ale zupełnie bezużyteczny, w dodatku stwarzający realny dyskomfort eksploatacyjny. Cenowo Ford EcoSport plasuje się mniej więcej w środku stawki – między nieco tańszym Citroenem C3 Aircross, czy Renault Captur, a odrobinę droższym Seatem Arona, Kią Stonic, czy Peugeotem 2008. Stylowy i jeszcze droższy pozostaje Volkswagen T-Roc.

Ford EcoSport 1.0 Opinie

Ford EcoSport 1.0 Opinie | Podsumowanie

Czy więc Ford EcoSport to dobra alternatywa dla bardziej popularnych i silniej obytych z rynkiem crossoverów innych marek? Zdecydowanie. Nie jest najtańszy, ale prowadzeniem (zwłaszcza w wersji ST-Line) przewyższy większość, jeśli nie wszystkich rywali. Wyposażenie w wyższych wariantach jest już satysfakcjonująco bogate i tak na dobrą sprawę nie trzeba nawet bawić się za dużo w konfiguratorze. I choć zabrzmi to może abstrakcyjnie, to polecam przyszłym właścicielom przejechać się tym autem przed zakupem, bo designerski zabieg w postaci otwieranych piątych drzwi na bok może okazać się ruchem chwytającym za serce lub też elementem definitywnie skreślającym zakup miejskiego pożeracza krawężników (a jeśli bierzecie to sobie mocno do serca, to polecam nieco mniejsze felgi niż 18 cali oraz większy profil opony – mnie zaboli).

Ford EcoSport 1.0 Opinie

 

Tags: 1.0 ecoboost, ecoboost, ecosport, ford, ford ecosport, opinie, st-line, test, test drive
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry