Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
skoda scala opinie
Strona główna » Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala 1.0 TSI | opinie, test, cennik, wymiary, wrażenia […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala 1.0 TSI | opinie, test, cennik, wymiary, wrażenia […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala 1.0 TSI | opinie, test, cennik, wymiary, wrażenia […]

Sebastian Mądrachowski

Skoda Scala 1.0 TSI | opinie, test, cennik, wymiary, wrażenia z jazdy

Skoda Scala to zupełnie nowe rozdanie na rynku. Nowy model w gamie czeskiego producenta zastępuje model Rapid. Co ma do zaoferowania i z jakimi autami będzie konkurować? Sprawdziliśmy to dla Was!

Autor: Mateusz Cieślak, Mor, Kacper Majdan / foto: Michał Węgrzynek

Premiera Scali odbyła się w grudniu 2018 roku. Nowy hatchback segmentu C produkowany jest w czeskiej miejscowości Mladá Boleslav, gdzie znajduje siedziba Škoda Auto oraz Škoda WRC. Scala powstała na powiększonej płycie podłogowej MQB, z której korzysta Fabia czy Polo. Specjalnie na potrzeby nowej Skody została ona powiększona. Efekt?

Skoda Scala jest o ponad 10 cm dłuższa od Golfa VII generacji.

Skoda Scala 1.0 TSI opinie
Skoda Scala 1.0 TSI test

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Design

Jak prezentuje się nowy model Skody? Tradycyjnie pozostaje to kwestią gustu. Mamy tu sporo ostrych linii, które najczęściej przebiegają w pozycji poziomej, co optycznie jeszcze bardziej powiększa auto w naszych oczach. Mogą podobać się reflektory Full Led z dynamicznymi kierunkowskazami czy czarna klapa bagażnika z eleganckim napisem „Skoda” zamiast logo. Na plus zasługuje również powiększona paleta kolorów, która liczy aż 14 opcji, w tym dwa zupełnie nowe – czerń Cristal i błękit Titan. Warte zauważenia są również felgi AERO. Wyglądają nowocześnie, a co najważniejsze zmniejszają hałas w środku i delikatnie obniżają zużycia paliwa. Niestety w prezentowanym egzemplarzu ich zabrało.

Skoda Scala opinie
Skoda Scala test
Skoda Scala wymiary

"Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wnętrze

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI |Wyposażenie

Wyliczankę zaczniemy dość nietypowo. Skoda wyposażona jest jedynie w nowoczesny standard USB – typ C, który jest krokiem naprzód, ale przez pierwszy rok, dwa może być minusem dla niektórych użytkowników. Co jeszcze znajdziemy w środku? Indukcyjne ładowanie smartfona, połaczenie z Internetem, wirtualny kokpit i systemy wspomagające kierowcę z każdej strony auta. O popularnym wyposażeniu nie będziemy wspominać. Dziewięć poduszek to najlepszy wynik w klasie kompaktów, co tylko udowadnia, że bezpieczeństwo w Scali to priorytet. Dodatkowo auto posiada system alarmowy, który wezwie pomoc w razie wypadku. Na koniec jeszcze element z cyklu „mała rzecz a cieszy” – pasażerowie z tyłu mogą liczyć na składane stoliki, które sprawdzają się podczas lunchu w trasie, jak i w pracy z laptopem.

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wnętrze
Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wyposażenie

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Silnik / spalanie

Naszą testówkę napędzał silnik 1.0 TSI o mocy 115 KM. W połączeniu z manualną skrzynią biegów mała benzyna jest optymalnym motorem dla Scali. W trasie paliła ok. 6 l/100 km, w mieście 7-8 litrów przy dynamicznej jeździe. W codziennym użytkowaniu nie da się odczuć niedoborów momentu, choć silnik czuje się wyraźnie lepiej, kiedy kręcimy go na wyższe obroty.

Dostępne silniki i spalanie deklarowane przez Skodę:

    • 1.0 TSI manual (śr. 6 l/100 km)
    • 1.5 TSI automat DSG (śr. 6,5 l/100 km)
    • 1.6 TDI manual (śr. 5 l/100 km)
    • 1.6 TDI automat DSG (śr. 5,5 l/100 km)

Skoda Scala OPINIE | Wrażenia z jazdy

Dużo przestrzeni w środku zachęca do używania Skody Scali do podróży. Jest naprawdę komfortowo, auto posiada pojemną i dobrze wyciszoną kabinę. W trasie Skoda nie traci tego, co jest jego siłą w ciasnych, miejskich uliczkach, czyli zwrotności i precyzji prowadzenia. Jest w tym mały haczyk – przy większych prędkościach Scala potrafi przestraszyć podczas nagłej zmianie kierunku jazdy. Jeżeli zdarzy się Wam raz, będziecie jeździli płynniej w przyszłości. Przyjemność z prowadzenia zwrotnego samochodu jest tego warta.

Wydaje nam się, że dlatego właśnie Skoda przewidziała dla Scali dodatkową opcję:

  • zawieszenie sportowe, obniżone o 15 mm, z dwoma trybami tłumienia amortyzatorów (Normal/ Sport).
skoca scala bok

Skoda Skala z profilu

Skoda pełna sylwetka
scala przód

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Cena

Jednym z głównych konkurentów dla czeskiego kompakta jest testowany przez nas jakiś czas temu Ford Focus.

Cena Skody Scali zaczyna się od 66 500 złotych.

Ford Focus jest droższy o prawie 5 tysięcy. Z kolei koreański rywal, KIA Ceed, startuje z pułapu 62 990 zł, a Opel Astra to wydatek rzędu 71 700 zł. Powyższe ceny dotyczą jednostek benzynowych, ale w ofercie nie zabrakło też silników wysokoprężnych. Skoda Scala z silnikiem 1.6 TDI kosztuje od 83 150 zł, Opel Astra z silnikiem 1.6 Diesel to wydatek rzędu 83 600 zł, a Ford Focus 1.5 EcoBlue 81 600 zł.

skoda scala tył

Skoda Scala

Skoda Scala TEST | Podsumowanie

Scala jako następca lubianego Rapida pewnie szybko zaleje nasze ulice. Czy warto brać pod uwagę ten model? Zdecydowanie tak. Oprócz rzeczy oczywistych (dobra jakość wykonania, dobre wyposażenie, rozsądna cena) na uwagę zasługują też mniej oczywiste aspekty tego auta.

Jest to nowy model, który jako pierwszy wprowadza zmiany w całej linii modelowej Skody. To znaczy, że to wzornictwo (zarówno jeżeli chodzi o bryłę auta, ale i wnętrze) na długo zachowa świeżość. Sformułowanie „Nowa Skoda” przez długie lata będzie oznaczało Skodę wyglądającą jak Scala.

Na koniec ciekawostka: słowo scala po łacinie oznacza schody. Po Czesku schody to schodiště. Rzućcie jeszcze raz okiem na zdjęcia w teście i pomyślcie, że to ładne auto mogłoby nazywać się Skoda Schodiste…

Auto użyczył nam lubelski dealer
Skoda Żagiel Auto

Tags: cennik, motormag, opinie, rs, scala silniki, Skoda scala, skoda scala opinie, test, wymiary, żagiel auto

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

Skoda Scala 1.0 TSI | opinie, test, cennik, wymiary, wrażenia z jazdy

Skoda Scala to zupełnie nowe rozdanie na rynku. Nowy model w gamie czeskiego producenta zastępuje model Rapid. Co ma do zaoferowania i z jakimi autami będzie konkurować? Sprawdziliśmy to dla Was!

Autor: Mateusz Cieślak, Mor, Kacper Majdan / foto: Michał Węgrzynek

Premiera Scali odbyła się w grudniu 2018 roku. Nowy hatchback segmentu C produkowany jest w czeskiej miejscowości Mladá Boleslav, gdzie znajduje siedziba Škoda Auto oraz Škoda WRC. Scala powstała na powiększonej płycie podłogowej MQB, z której korzysta Fabia czy Polo. Specjalnie na potrzeby nowej Skody została ona powiększona. Efekt?

Skoda Scala jest o ponad 10 cm dłuższa od Golfa VII generacji.

Skoda Scala 1.0 TSI opinie
Skoda Scala 1.0 TSI test

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Design

Jak prezentuje się nowy model Skody? Tradycyjnie pozostaje to kwestią gustu. Mamy tu sporo ostrych linii, które najczęściej przebiegają w pozycji poziomej, co optycznie jeszcze bardziej powiększa auto w naszych oczach. Mogą podobać się reflektory Full Led z dynamicznymi kierunkowskazami czy czarna klapa bagażnika z eleganckim napisem „Skoda” zamiast logo. Na plus zasługuje również powiększona paleta kolorów, która liczy aż 14 opcji, w tym dwa zupełnie nowe – czerń Cristal i błękit Titan. Warte zauważenia są również felgi AERO. Wyglądają nowocześnie, a co najważniejsze zmniejszają hałas w środku i delikatnie obniżają zużycia paliwa. Niestety w prezentowanym egzemplarzu ich zabrało.

Skoda Scala opinie
Skoda Scala test
Skoda Scala wymiary

"Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wnętrze

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI |Wyposażenie

Wyliczankę zaczniemy dość nietypowo. Skoda wyposażona jest jedynie w nowoczesny standard USB – typ C, który jest krokiem naprzód, ale przez pierwszy rok, dwa może być minusem dla niektórych użytkowników. Co jeszcze znajdziemy w środku? Indukcyjne ładowanie smartfona, połaczenie z Internetem, wirtualny kokpit i systemy wspomagające kierowcę z każdej strony auta. O popularnym wyposażeniu nie będziemy wspominać. Dziewięć poduszek to najlepszy wynik w klasie kompaktów, co tylko udowadnia, że bezpieczeństwo w Scali to priorytet. Dodatkowo auto posiada system alarmowy, który wezwie pomoc w razie wypadku. Na koniec jeszcze element z cyklu „mała rzecz a cieszy” – pasażerowie z tyłu mogą liczyć na składane stoliki, które sprawdzają się podczas lunchu w trasie, jak i w pracy z laptopem.

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wnętrze
Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wyposażenie

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Silnik / spalanie

Naszą testówkę napędzał silnik 1.0 TSI o mocy 115 KM. W połączeniu z manualną skrzynią biegów mała benzyna jest optymalnym motorem dla Scali. W trasie paliła ok. 6 l/100 km, w mieście 7-8 litrów przy dynamicznej jeździe. W codziennym użytkowaniu nie da się odczuć niedoborów momentu, choć silnik czuje się wyraźnie lepiej, kiedy kręcimy go na wyższe obroty.

Dostępne silniki i spalanie deklarowane przez Skodę:

    • 1.0 TSI manual (śr. 6 l/100 km)
    • 1.5 TSI automat DSG (śr. 6,5 l/100 km)
    • 1.6 TDI manual (śr. 5 l/100 km)
    • 1.6 TDI automat DSG (śr. 5,5 l/100 km)

Skoda Scala OPINIE | Wrażenia z jazdy

Dużo przestrzeni w środku zachęca do używania Skody Scali do podróży. Jest naprawdę komfortowo, auto posiada pojemną i dobrze wyciszoną kabinę. W trasie Skoda nie traci tego, co jest jego siłą w ciasnych, miejskich uliczkach, czyli zwrotności i precyzji prowadzenia. Jest w tym mały haczyk – przy większych prędkościach Scala potrafi przestraszyć podczas nagłej zmianie kierunku jazdy. Jeżeli zdarzy się Wam raz, będziecie jeździli płynniej w przyszłości. Przyjemność z prowadzenia zwrotnego samochodu jest tego warta.

Wydaje nam się, że dlatego właśnie Skoda przewidziała dla Scali dodatkową opcję:

  • zawieszenie sportowe, obniżone o 15 mm, z dwoma trybami tłumienia amortyzatorów (Normal/ Sport).
skoca scala bok

Skoda Skala z profilu

Skoda pełna sylwetka
scala przód

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Cena

Jednym z głównych konkurentów dla czeskiego kompakta jest testowany przez nas jakiś czas temu Ford Focus.

Cena Skody Scali zaczyna się od 66 500 złotych.

Ford Focus jest droższy o prawie 5 tysięcy. Z kolei koreański rywal, KIA Ceed, startuje z pułapu 62 990 zł, a Opel Astra to wydatek rzędu 71 700 zł. Powyższe ceny dotyczą jednostek benzynowych, ale w ofercie nie zabrakło też silników wysokoprężnych. Skoda Scala z silnikiem 1.6 TDI kosztuje od 83 150 zł, Opel Astra z silnikiem 1.6 Diesel to wydatek rzędu 83 600 zł, a Ford Focus 1.5 EcoBlue 81 600 zł.

skoda scala tył

Skoda Scala

Skoda Scala TEST | Podsumowanie

Scala jako następca lubianego Rapida pewnie szybko zaleje nasze ulice. Czy warto brać pod uwagę ten model? Zdecydowanie tak. Oprócz rzeczy oczywistych (dobra jakość wykonania, dobre wyposażenie, rozsądna cena) na uwagę zasługują też mniej oczywiste aspekty tego auta.

Jest to nowy model, który jako pierwszy wprowadza zmiany w całej linii modelowej Skody. To znaczy, że to wzornictwo (zarówno jeżeli chodzi o bryłę auta, ale i wnętrze) na długo zachowa świeżość. Sformułowanie „Nowa Skoda” przez długie lata będzie oznaczało Skodę wyglądającą jak Scala.

Na koniec ciekawostka: słowo scala po łacinie oznacza schody. Po Czesku schody to schodiště. Rzućcie jeszcze raz okiem na zdjęcia w teście i pomyślcie, że to ładne auto mogłoby nazywać się Skoda Schodiste…

Auto użyczył nam lubelski dealer
Skoda Żagiel Auto

Tags: cennik, motormag, opinie, rs, scala silniki, Skoda scala, skoda scala opinie, test, wymiary, żagiel auto
  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

OSTATNIO DODANE

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 911R

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Audi Quattro S1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • EKO Kolekcja Magazynu Motór

    Magazyn Motór
    150,00 zł 100,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry