Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
skoda scala opinie
Strona główna » Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala 1.0 TSI | opinie, test, cennik, wymiary, wrażenia […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala 1.0 TSI | opinie, test, cennik, wymiary, wrażenia […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Zupełnie nowa Czeszka

Skoda Scala 1.0 TSI | opinie, test, cennik, wymiary, wrażenia […]

Sebastian Mądrachowski

Skoda Scala 1.0 TSI | opinie, test, cennik, wymiary, wrażenia z jazdy

Skoda Scala to zupełnie nowe rozdanie na rynku. Nowy model w gamie czeskiego producenta zastępuje model Rapid. Co ma do zaoferowania i z jakimi autami będzie konkurować? Sprawdziliśmy to dla Was!

Autor: Mateusz Cieślak, Mor, Kacper Majdan / foto: Michał Węgrzynek

Premiera Scali odbyła się w grudniu 2018 roku. Nowy hatchback segmentu C produkowany jest w czeskiej miejscowości Mladá Boleslav, gdzie znajduje siedziba Škoda Auto oraz Škoda WRC. Scala powstała na powiększonej płycie podłogowej MQB, z której korzysta Fabia czy Polo. Specjalnie na potrzeby nowej Skody została ona powiększona. Efekt?

Skoda Scala jest o ponad 10 cm dłuższa od Golfa VII generacji.

Skoda Scala 1.0 TSI opinie
Skoda Scala 1.0 TSI test

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Design

Jak prezentuje się nowy model Skody? Tradycyjnie pozostaje to kwestią gustu. Mamy tu sporo ostrych linii, które najczęściej przebiegają w pozycji poziomej, co optycznie jeszcze bardziej powiększa auto w naszych oczach. Mogą podobać się reflektory Full Led z dynamicznymi kierunkowskazami czy czarna klapa bagażnika z eleganckim napisem „Skoda” zamiast logo. Na plus zasługuje również powiększona paleta kolorów, która liczy aż 14 opcji, w tym dwa zupełnie nowe – czerń Cristal i błękit Titan. Warte zauważenia są również felgi AERO. Wyglądają nowocześnie, a co najważniejsze zmniejszają hałas w środku i delikatnie obniżają zużycia paliwa. Niestety w prezentowanym egzemplarzu ich zabrało.

Skoda Scala opinie
Skoda Scala test
Skoda Scala wymiary

"Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wnętrze

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI |Wyposażenie

Wyliczankę zaczniemy dość nietypowo. Skoda wyposażona jest jedynie w nowoczesny standard USB – typ C, który jest krokiem naprzód, ale przez pierwszy rok, dwa może być minusem dla niektórych użytkowników. Co jeszcze znajdziemy w środku? Indukcyjne ładowanie smartfona, połaczenie z Internetem, wirtualny kokpit i systemy wspomagające kierowcę z każdej strony auta. O popularnym wyposażeniu nie będziemy wspominać. Dziewięć poduszek to najlepszy wynik w klasie kompaktów, co tylko udowadnia, że bezpieczeństwo w Scali to priorytet. Dodatkowo auto posiada system alarmowy, który wezwie pomoc w razie wypadku. Na koniec jeszcze element z cyklu “mała rzecz a cieszy” – pasażerowie z tyłu mogą liczyć na składane stoliki, które sprawdzają się podczas lunchu w trasie, jak i w pracy z laptopem.

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wnętrze
Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wyposażenie

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Silnik / spalanie

Naszą testówkę napędzał silnik 1.0 TSI o mocy 115 KM. W połączeniu z manualną skrzynią biegów mała benzyna jest optymalnym motorem dla Scali. W trasie paliła ok. 6 l/100 km, w mieście 7-8 litrów przy dynamicznej jeździe. W codziennym użytkowaniu nie da się odczuć niedoborów momentu, choć silnik czuje się wyraźnie lepiej, kiedy kręcimy go na wyższe obroty.

Dostępne silniki i spalanie deklarowane przez Skodę:

    • 1.0 TSI manual (śr. 6 l/100 km)
    • 1.5 TSI automat DSG (śr. 6,5 l/100 km)
    • 1.6 TDI manual (śr. 5 l/100 km)
    • 1.6 TDI automat DSG (śr. 5,5 l/100 km)

Skoda Scala OPINIE | Wrażenia z jazdy

Dużo przestrzeni w środku zachęca do używania Skody Scali do podróży. Jest naprawdę komfortowo, auto posiada pojemną i dobrze wyciszoną kabinę. W trasie Skoda nie traci tego, co jest jego siłą w ciasnych, miejskich uliczkach, czyli zwrotności i precyzji prowadzenia. Jest w tym mały haczyk – przy większych prędkościach Scala potrafi przestraszyć podczas nagłej zmianie kierunku jazdy. Jeżeli zdarzy się Wam raz, będziecie jeździli płynniej w przyszłości. Przyjemność z prowadzenia zwrotnego samochodu jest tego warta.

Wydaje nam się, że dlatego właśnie Skoda przewidziała dla Scali dodatkową opcję:

  • zawieszenie sportowe, obniżone o 15 mm, z dwoma trybami tłumienia amortyzatorów (Normal/ Sport).
skoca scala bok

Skoda Skala z profilu

Skoda pełna sylwetka
scala przód

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Cena

Jednym z głównych konkurentów dla czeskiego kompakta jest testowany przez nas jakiś czas temu Ford Focus.

Cena Skody Scali zaczyna się od 66 500 złotych.

Ford Focus jest droższy o prawie 5 tysięcy. Z kolei koreański rywal, KIA Ceed, startuje z pułapu 62 990 zł, a Opel Astra to wydatek rzędu 71 700 zł. Powyższe ceny dotyczą jednostek benzynowych, ale w ofercie nie zabrakło też silników wysokoprężnych. Skoda Scala z silnikiem 1.6 TDI kosztuje od 83 150 zł, Opel Astra z silnikiem 1.6 Diesel to wydatek rzędu 83 600 zł, a Ford Focus 1.5 EcoBlue 81 600 zł.

skoda scala tył

Skoda Scala

Skoda Scala TEST | Podsumowanie

Scala jako następca lubianego Rapida pewnie szybko zaleje nasze ulice. Czy warto brać pod uwagę ten model? Zdecydowanie tak. Oprócz rzeczy oczywistych (dobra jakość wykonania, dobre wyposażenie, rozsądna cena) na uwagę zasługują też mniej oczywiste aspekty tego auta.

Jest to nowy model, który jako pierwszy wprowadza zmiany w całej linii modelowej Skody. To znaczy, że to wzornictwo (zarówno jeżeli chodzi o bryłę auta, ale i wnętrze) na długo zachowa świeżość. Sformułowanie “Nowa Skoda” przez długie lata będzie oznaczało Skodę wyglądającą jak Scala.

Na koniec ciekawostka: słowo scala po łacinie oznacza schody. Po Czesku schody to schodiště. Rzućcie jeszcze raz okiem na zdjęcia w teście i pomyślcie, że to ładne auto mogłoby nazywać się Skoda Schodiste…

Auto użyczył nam lubelski dealer
Skoda Żagiel Auto

Tags: cennik, motormag, opinie, rs, scala silniki, Skoda scala, skoda scala opinie, test, wymiary, żagiel auto

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Skoda Scala 1.0 TSI | opinie, test, cennik, wymiary, wrażenia z jazdy

Skoda Scala to zupełnie nowe rozdanie na rynku. Nowy model w gamie czeskiego producenta zastępuje model Rapid. Co ma do zaoferowania i z jakimi autami będzie konkurować? Sprawdziliśmy to dla Was!

Autor: Mateusz Cieślak, Mor, Kacper Majdan / foto: Michał Węgrzynek

Premiera Scali odbyła się w grudniu 2018 roku. Nowy hatchback segmentu C produkowany jest w czeskiej miejscowości Mladá Boleslav, gdzie znajduje siedziba Škoda Auto oraz Škoda WRC. Scala powstała na powiększonej płycie podłogowej MQB, z której korzysta Fabia czy Polo. Specjalnie na potrzeby nowej Skody została ona powiększona. Efekt?

Skoda Scala jest o ponad 10 cm dłuższa od Golfa VII generacji.

Skoda Scala 1.0 TSI opinie
Skoda Scala 1.0 TSI test

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Design

Jak prezentuje się nowy model Skody? Tradycyjnie pozostaje to kwestią gustu. Mamy tu sporo ostrych linii, które najczęściej przebiegają w pozycji poziomej, co optycznie jeszcze bardziej powiększa auto w naszych oczach. Mogą podobać się reflektory Full Led z dynamicznymi kierunkowskazami czy czarna klapa bagażnika z eleganckim napisem „Skoda” zamiast logo. Na plus zasługuje również powiększona paleta kolorów, która liczy aż 14 opcji, w tym dwa zupełnie nowe – czerń Cristal i błękit Titan. Warte zauważenia są również felgi AERO. Wyglądają nowocześnie, a co najważniejsze zmniejszają hałas w środku i delikatnie obniżają zużycia paliwa. Niestety w prezentowanym egzemplarzu ich zabrało.

Skoda Scala opinie
Skoda Scala test
Skoda Scala wymiary

"Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wnętrze

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI |Wyposażenie

Wyliczankę zaczniemy dość nietypowo. Skoda wyposażona jest jedynie w nowoczesny standard USB – typ C, który jest krokiem naprzód, ale przez pierwszy rok, dwa może być minusem dla niektórych użytkowników. Co jeszcze znajdziemy w środku? Indukcyjne ładowanie smartfona, połaczenie z Internetem, wirtualny kokpit i systemy wspomagające kierowcę z każdej strony auta. O popularnym wyposażeniu nie będziemy wspominać. Dziewięć poduszek to najlepszy wynik w klasie kompaktów, co tylko udowadnia, że bezpieczeństwo w Scali to priorytet. Dodatkowo auto posiada system alarmowy, który wezwie pomoc w razie wypadku. Na koniec jeszcze element z cyklu “mała rzecz a cieszy” – pasażerowie z tyłu mogą liczyć na składane stoliki, które sprawdzają się podczas lunchu w trasie, jak i w pracy z laptopem.

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wnętrze
Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Wyposażenie

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Silnik / spalanie

Naszą testówkę napędzał silnik 1.0 TSI o mocy 115 KM. W połączeniu z manualną skrzynią biegów mała benzyna jest optymalnym motorem dla Scali. W trasie paliła ok. 6 l/100 km, w mieście 7-8 litrów przy dynamicznej jeździe. W codziennym użytkowaniu nie da się odczuć niedoborów momentu, choć silnik czuje się wyraźnie lepiej, kiedy kręcimy go na wyższe obroty.

Dostępne silniki i spalanie deklarowane przez Skodę:

    • 1.0 TSI manual (śr. 6 l/100 km)
    • 1.5 TSI automat DSG (śr. 6,5 l/100 km)
    • 1.6 TDI manual (śr. 5 l/100 km)
    • 1.6 TDI automat DSG (śr. 5,5 l/100 km)

Skoda Scala OPINIE | Wrażenia z jazdy

Dużo przestrzeni w środku zachęca do używania Skody Scali do podróży. Jest naprawdę komfortowo, auto posiada pojemną i dobrze wyciszoną kabinę. W trasie Skoda nie traci tego, co jest jego siłą w ciasnych, miejskich uliczkach, czyli zwrotności i precyzji prowadzenia. Jest w tym mały haczyk – przy większych prędkościach Scala potrafi przestraszyć podczas nagłej zmianie kierunku jazdy. Jeżeli zdarzy się Wam raz, będziecie jeździli płynniej w przyszłości. Przyjemność z prowadzenia zwrotnego samochodu jest tego warta.

Wydaje nam się, że dlatego właśnie Skoda przewidziała dla Scali dodatkową opcję:

  • zawieszenie sportowe, obniżone o 15 mm, z dwoma trybami tłumienia amortyzatorów (Normal/ Sport).
skoca scala bok

Skoda Skala z profilu

Skoda pełna sylwetka
scala przód

Skoda Scala OPINIE 1.0 TSI | Cena

Jednym z głównych konkurentów dla czeskiego kompakta jest testowany przez nas jakiś czas temu Ford Focus.

Cena Skody Scali zaczyna się od 66 500 złotych.

Ford Focus jest droższy o prawie 5 tysięcy. Z kolei koreański rywal, KIA Ceed, startuje z pułapu 62 990 zł, a Opel Astra to wydatek rzędu 71 700 zł. Powyższe ceny dotyczą jednostek benzynowych, ale w ofercie nie zabrakło też silników wysokoprężnych. Skoda Scala z silnikiem 1.6 TDI kosztuje od 83 150 zł, Opel Astra z silnikiem 1.6 Diesel to wydatek rzędu 83 600 zł, a Ford Focus 1.5 EcoBlue 81 600 zł.

skoda scala tył

Skoda Scala

Skoda Scala TEST | Podsumowanie

Scala jako następca lubianego Rapida pewnie szybko zaleje nasze ulice. Czy warto brać pod uwagę ten model? Zdecydowanie tak. Oprócz rzeczy oczywistych (dobra jakość wykonania, dobre wyposażenie, rozsądna cena) na uwagę zasługują też mniej oczywiste aspekty tego auta.

Jest to nowy model, który jako pierwszy wprowadza zmiany w całej linii modelowej Skody. To znaczy, że to wzornictwo (zarówno jeżeli chodzi o bryłę auta, ale i wnętrze) na długo zachowa świeżość. Sformułowanie “Nowa Skoda” przez długie lata będzie oznaczało Skodę wyglądającą jak Scala.

Na koniec ciekawostka: słowo scala po łacinie oznacza schody. Po Czesku schody to schodiště. Rzućcie jeszcze raz okiem na zdjęcia w teście i pomyślcie, że to ładne auto mogłoby nazywać się Skoda Schodiste…

Auto użyczył nam lubelski dealer
Skoda Żagiel Auto

Tags: cennik, motormag, opinie, rs, scala silniki, Skoda scala, skoda scala opinie, test, wymiary, żagiel auto

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry