Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass
Strona główna » Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | „Go Anywhere, Do Anything”

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | „Go Anywhere, Do Anything”

Postępująca elektryfikacja to coś, co możemy zauważyć w przypadku większości marek na europejskim rynku. Nie inaczej jest z Jeepem, który od teraz oferuje napęd typu plug-in hybrid w modelu Renegade i Compass. W przypadku amerykańskiego producenta, należącego obecnie do koncernu FCA, napęd hybrydowy oprócz oszczędności ma zintensyfikować off-roadowe możliwości wyżej wymienionych aut.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | „Go Anywhere, Do Anything”

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | „Go Anywhere, Do Anything”

Postępująca elektryfikacja to coś, co możemy zauważyć w przypadku większości marek na europejskim rynku. Nie inaczej jest z Jeepem, który od teraz oferuje napęd typu plug-in hybrid w modelu Renegade i Compass. W przypadku amerykańskiego producenta, należącego obecnie do koncernu FCA, napęd hybrydowy oprócz oszczędności ma zintensyfikować off-roadowe możliwości wyżej wymienionych aut.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | „Go Anywhere, Do Anything”

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | „Go Anywhere, Do Anything”

Postępująca elektryfikacja to coś, co możemy zauważyć w przypadku większości marek na europejskim rynku. Nie inaczej jest z Jeepem, który od teraz oferuje napęd typu plug-in hybrid w modelu Renegade i Compass. W przypadku amerykańskiego producenta, należącego obecnie do koncernu FCA, napęd hybrydowy oprócz oszczędności ma zintensyfikować off-roadowe możliwości wyżej wymienionych aut.

Magazyn Motór

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass to przyszłość w wydaniu Jeepa, jednak producent nie postawił tylko na oszczędność. Nowy napęd ma poprawić efektywność nie tylko na utwardzonych drogach, ale również w terenie. Wraz z nim przychodzą odświeżone detale stylistyczne, ale od początku…

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | Napęd

Zarówno Renegade 4xe, jak i Compass 4xe są wyposażone w 1,3-litrowy silnik benzynowy z przodu oraz silniki elektryczny umieszczony między kołami tylnymi, zasilany akumulatorem o mocy 11,4 kWh. 1,3-litrowy silnik zapewnia moc 130 lub 180 KM oraz 250 Nm, a wsparty 60 KM i 270 Nm wytwarzanymi przez silnik elektryczny daje łączną moc 190 KM (wersja Limited) lub 240 KM (wersje Trailhawk i S). Połączenie silnika spalinowego i silnika elektrycznego gwarantuje osiągi na bardzo przyzwoitym poziomie: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie około 7,5 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 130 km/h w trybie elektrycznym i 200 km/h w trybie hybrydowym.

Jeep Renegade i Jeep Compass

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | Wyposażenie

Modele 4xe wyposażone są również w nową, sześciostopniową, automatyczną skrzynię biegów oraz selektor trybów jazdy Jeep Active Drive Low, współpracujący z systemem zarządzania trakcją Jeep Selec-Terrain. Na pokładzie znajdziemy pięć trybów jazdy:

  • Auto: tryb standardowy, zapewnia ciągłe zarządzanie trakcją, odpowiedni do jazdy drogowej i terenowej.
  • Sport: dla zapewnienia sportowych osiągów wykorzystuje zarówno silnik elektryczny, jak i silnik spalinowy. Ten dynamiczny tryb jazdy, nowość zarówno w modelu Renegade, jak i Compass, sprawia, że codzienne wrażenia z jazdy w mieście są przyjemniejsze, dzięki utwardzeniu układu kierowniczego, wyostrzeniu reakcji pedału przyspieszenia i dostosowaniu zachowania przekładni poprzez zmiany biegów przy wyższych obrotach w celu uzyskania pełnej mocy i momentu obrotowego.
  • Snow: zapewnia lepszą przyczepność w ekstremalnych warunkach. Jest przeznaczony do jazdy po drogach i bezdrożach w warunkach słabej przyczepności, na przykład drogi pokryte śniegiem.
  • Sand/Mud: tryb jazdy terenowej do pokonywania powierzchni o słabej przyczepności, jak błotniste lub piaszczyste tereny, aby zapewnić maksymalną przyczepność.
  • Rock: (wyłącznie w wersji Trailhawk): Tryb ten jest dostępny jedynie, gdy włączony jest tryb 4WD Low. System konfiguruje samochód w celu zapewnienia maksymalnej przyczepności i zdolności kierowania na nawierzchni o niskiej przyczepności. Służy do pokonywania najtrudniejszych przeszkód, takich jak duże skały.

Oprócz tego na liście wyposażenia znajdziemy czarne akcenty „black wizard” na nawiewach powietrza, głośnikach i w środkowej części deski rozdzielczej (wersja Limited i S), natomiast w wersji Trailhawk deska rozdzielcza będzie mogła być w kolorze Ruby Red.

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | Po co to wszystko?

Oczywiście w imię ekologii, ale i coraz bardziej surowych przepisów dotyczących emisji spalin. Oprócz tego elektryfikacja modeli ma zapewnić konkurencyjność nie tylko Jeepowi, ale i całemu koncernowi FCA, co w kontekście współczesności jest bardzo ważne – wydajność napędów hybrydowych oraz elektrycznych staje się jednym z głównych kryteriów wyboru aut.

Zaobserwuj nas na Instagramie!

Tags: 4xe, Compass, FCA, jeep, renegade

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass to przyszłość w wydaniu Jeepa, jednak producent nie postawił tylko na oszczędność. Nowy napęd ma poprawić efektywność nie tylko na utwardzonych drogach, ale również w terenie. Wraz z nim przychodzą odświeżone detale stylistyczne, ale od początku…

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | Napęd

Zarówno Renegade 4xe, jak i Compass 4xe są wyposażone w 1,3-litrowy silnik benzynowy z przodu oraz silniki elektryczny umieszczony między kołami tylnymi, zasilany akumulatorem o mocy 11,4 kWh. 1,3-litrowy silnik zapewnia moc 130 lub 180 KM oraz 250 Nm, a wsparty 60 KM i 270 Nm wytwarzanymi przez silnik elektryczny daje łączną moc 190 KM (wersja Limited) lub 240 KM (wersje Trailhawk i S). Połączenie silnika spalinowego i silnika elektrycznego gwarantuje osiągi na bardzo przyzwoitym poziomie: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie około 7,5 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 130 km/h w trybie elektrycznym i 200 km/h w trybie hybrydowym.

Jeep Renegade i Jeep Compass

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | Wyposażenie

Modele 4xe wyposażone są również w nową, sześciostopniową, automatyczną skrzynię biegów oraz selektor trybów jazdy Jeep Active Drive Low, współpracujący z systemem zarządzania trakcją Jeep Selec-Terrain. Na pokładzie znajdziemy pięć trybów jazdy:

  • Auto: tryb standardowy, zapewnia ciągłe zarządzanie trakcją, odpowiedni do jazdy drogowej i terenowej.
  • Sport: dla zapewnienia sportowych osiągów wykorzystuje zarówno silnik elektryczny, jak i silnik spalinowy. Ten dynamiczny tryb jazdy, nowość zarówno w modelu Renegade, jak i Compass, sprawia, że codzienne wrażenia z jazdy w mieście są przyjemniejsze, dzięki utwardzeniu układu kierowniczego, wyostrzeniu reakcji pedału przyspieszenia i dostosowaniu zachowania przekładni poprzez zmiany biegów przy wyższych obrotach w celu uzyskania pełnej mocy i momentu obrotowego.
  • Snow: zapewnia lepszą przyczepność w ekstremalnych warunkach. Jest przeznaczony do jazdy po drogach i bezdrożach w warunkach słabej przyczepności, na przykład drogi pokryte śniegiem.
  • Sand/Mud: tryb jazdy terenowej do pokonywania powierzchni o słabej przyczepności, jak błotniste lub piaszczyste tereny, aby zapewnić maksymalną przyczepność.
  • Rock: (wyłącznie w wersji Trailhawk): Tryb ten jest dostępny jedynie, gdy włączony jest tryb 4WD Low. System konfiguruje samochód w celu zapewnienia maksymalnej przyczepności i zdolności kierowania na nawierzchni o niskiej przyczepności. Służy do pokonywania najtrudniejszych przeszkód, takich jak duże skały.

Oprócz tego na liście wyposażenia znajdziemy czarne akcenty „black wizard” na nawiewach powietrza, głośnikach i w środkowej części deski rozdzielczej (wersja Limited i S), natomiast w wersji Trailhawk deska rozdzielcza będzie mogła być w kolorze Ruby Red.

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass

Hybrydowy Jeep Renegade i Jeep Compass | Po co to wszystko?

Oczywiście w imię ekologii, ale i coraz bardziej surowych przepisów dotyczących emisji spalin. Oprócz tego elektryfikacja modeli ma zapewnić konkurencyjność nie tylko Jeepowi, ale i całemu koncernowi FCA, co w kontekście współczesności jest bardzo ważne – wydajność napędów hybrydowych oraz elektrycznych staje się jednym z głównych kryteriów wyboru aut.

Zaobserwuj nas na Instagramie!

Tags: 4xe, Compass, FCA, jeep, renegade

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

  • Rysunki

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
98,00 zł – 140,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
98,00 zł – 140,00 zł  z VAT
fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
- 20%
jaguar e-type rysunek plakat

Rysunek Jaguar E-Type tryptyk

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry