Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Nowy Land Rover Defender
Strona główna » Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Przez 36 lat istnienia Defendera zdążyliśmy przyzwyczaić się do surowego […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Przez 36 lat istnienia Defendera zdążyliśmy przyzwyczaić się do surowego […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Przez 36 lat istnienia Defendera zdążyliśmy przyzwyczaić się do surowego […]

Magazyn Motór

Przez 36 lat istnienia Defendera zdążyliśmy przyzwyczaić się do surowego auta terenowego, które pokochali wymagający klienci. Nowy Land Rover Defender jest całkowicie nową konstrukcją, która drastycznie odcina się od swoich korzeni.

Autor: Kacper Majdan

62 000 testów, 100 200 000 przejechanych mil i niesamowicie wygórowane oczekiwania obecnych klientów. Co z tego wyszło? Nowy Defender niewątpliwie poszedł z duchem czasu. Zmienił się nie tylko wygląd, ale również charakter czy przeznaczenie. Z założenia ma być bardziej wszechstronny i przyjazny użytkownikowi, zachowując przy tym swoją terenową naturę.

Witamy w XXI wieku

Prawdopodobnie w chwili premiery piekło zamarzło. Nowy Land Rover Defender nie będzie osadzony na ramie. Zamiast niej pojawiła się konstrukcja samonośna z niezależnym zawieszeniem. Mimo to nowa konstrukcja ma spowodować, że będzie to najsztywniejszy Land Rover, jaki kiedykolwiek powstał. Ma to znacząco poprawić komfort podróżowania. Opcjonalne zawieszenie pneumatyczne to kolejny ukłon producenta w stronę klientów, którzy poza bezdrożami lubią wybrać się w dalsze podróże.

Jednak Defendera nie możemy odbierać jako pospolitego, wygodnego SUV-a w gumofilcach. Głębokość brodzenia do 900 mm (poziom wody w której się znajdujemy pokazywana jest w czasie rzeczywistym na ekranie głównym), nawet 291 mm prześwitu (na maksymalnie uniesionym zawieszeniu) i kąty natarcia 38 stopni zwisu przedniego czy 40 stopniowy kąt zejścia zostawiają konkurencję daleko w tyle. Dodajmy do tego ładowność do 900 kg czy holowanie przyczepy ważącej nawet 3720 kg i pomimo deficytu w postaci wyżej wspomnianej ramy, robi nam się z tego bardzo poważny gracz. Słowa Nicka Rogersa, Dyrektora wykonawczy ds. opracowania produktu mają to potwierdzać:

Nowy Defender to najsprawniejszy w terenie Land Rover w historii.

Nowy Land Rover Defender z lotu ptaka

Wyposażenie

Już w podstawowej wersji wyposażenia dostajemy ośmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów oraz napęd na cztery koła. Do dyspozycji mamy dwie jednostki benzynowe i dwie wysokoprężne. Najmocniejszy silnik benzynowy dysponuje mocą 400 KM i 550 Nm. Najmocniejszy diesel to moc rzędu 240 KM i 430 Nm. W przyszłości do oferty ma zawitać napęd hybrydowy.

Nowego Defendera będzie można wyposażyć w system kamer 360, który pokazuje również to, co znajduje się pod przednią osią. Co równie istotne, Land Rover zamiast podłokietnika pomiędzy kierowcą i pasażerem może mieć miejsce dla trzeciej osoby. Gdy podniesiemy konsolę centralną, lusterko wsteczne automatycznie zmieni się w ekran pokazujący to, co dzieje się z tyłu samochodu. Dzięki temu trzeci pasażer w żadnym stopniu nie wpłynie na widoczność, a co za tym idzie – bezpieczeństwo.

Oczywiście na pokładzie nie zabraknie reduktora, (opcjonalnej) mechanicznej blokady centralnego mechanizmu różnicowego czy systemu Terrain Response, pozwalającego dostosować się do każdych warunków.

Nowy Land Rover Defender wnętrze

Cena

Nowego Defendera będzie można kupić w dwóch wersjach: pięciodrzwiowej i trzydrzwiowej. Cennik otwiera wersja trzydrzwiowa za 241 900 zł brutto. Wersja pięciodrzwiowa będzie 18 000 zł droższa.

Tags: Defender, land rover

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Przez 36 lat istnienia Defendera zdążyliśmy przyzwyczaić się do surowego auta terenowego, które pokochali wymagający klienci. Nowy Land Rover Defender jest całkowicie nową konstrukcją, która drastycznie odcina się od swoich korzeni.

Autor: Kacper Majdan

62 000 testów, 100 200 000 przejechanych mil i niesamowicie wygórowane oczekiwania obecnych klientów. Co z tego wyszło? Nowy Defender niewątpliwie poszedł z duchem czasu. Zmienił się nie tylko wygląd, ale również charakter czy przeznaczenie. Z założenia ma być bardziej wszechstronny i przyjazny użytkownikowi, zachowując przy tym swoją terenową naturę.

Witamy w XXI wieku

Prawdopodobnie w chwili premiery piekło zamarzło. Nowy Land Rover Defender nie będzie osadzony na ramie. Zamiast niej pojawiła się konstrukcja samonośna z niezależnym zawieszeniem. Mimo to nowa konstrukcja ma spowodować, że będzie to najsztywniejszy Land Rover, jaki kiedykolwiek powstał. Ma to znacząco poprawić komfort podróżowania. Opcjonalne zawieszenie pneumatyczne to kolejny ukłon producenta w stronę klientów, którzy poza bezdrożami lubią wybrać się w dalsze podróże.

Jednak Defendera nie możemy odbierać jako pospolitego, wygodnego SUV-a w gumofilcach. Głębokość brodzenia do 900 mm (poziom wody w której się znajdujemy pokazywana jest w czasie rzeczywistym na ekranie głównym), nawet 291 mm prześwitu (na maksymalnie uniesionym zawieszeniu) i kąty natarcia 38 stopni zwisu przedniego czy 40 stopniowy kąt zejścia zostawiają konkurencję daleko w tyle. Dodajmy do tego ładowność do 900 kg czy holowanie przyczepy ważącej nawet 3720 kg i pomimo deficytu w postaci wyżej wspomnianej ramy, robi nam się z tego bardzo poważny gracz. Słowa Nicka Rogersa, Dyrektora wykonawczy ds. opracowania produktu mają to potwierdzać:

Nowy Defender to najsprawniejszy w terenie Land Rover w historii.

Nowy Land Rover Defender z lotu ptaka

Wyposażenie

Już w podstawowej wersji wyposażenia dostajemy ośmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów oraz napęd na cztery koła. Do dyspozycji mamy dwie jednostki benzynowe i dwie wysokoprężne. Najmocniejszy silnik benzynowy dysponuje mocą 400 KM i 550 Nm. Najmocniejszy diesel to moc rzędu 240 KM i 430 Nm. W przyszłości do oferty ma zawitać napęd hybrydowy.

Nowego Defendera będzie można wyposażyć w system kamer 360, który pokazuje również to, co znajduje się pod przednią osią. Co równie istotne, Land Rover zamiast podłokietnika pomiędzy kierowcą i pasażerem może mieć miejsce dla trzeciej osoby. Gdy podniesiemy konsolę centralną, lusterko wsteczne automatycznie zmieni się w ekran pokazujący to, co dzieje się z tyłu samochodu. Dzięki temu trzeci pasażer w żadnym stopniu nie wpłynie na widoczność, a co za tym idzie – bezpieczeństwo.

Oczywiście na pokładzie nie zabraknie reduktora, (opcjonalnej) mechanicznej blokady centralnego mechanizmu różnicowego czy systemu Terrain Response, pozwalającego dostosować się do każdych warunków.

Nowy Land Rover Defender wnętrze

Cena

Nowego Defendera będzie można kupić w dwóch wersjach: pięciodrzwiowej i trzydrzwiowej. Cennik otwiera wersja trzydrzwiowa za 241 900 zł brutto. Wersja pięciodrzwiowa będzie 18 000 zł droższa.

Tags: Defender, land rover

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

  • Rysunki

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
- 20%
jaguar e-type rysunek plakat

Rysunek Jaguar E-Type tryptyk

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%

Pakiet 3 wybranych rysunków

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%
motoryzacyjne rysunki obrazy plakaty

Pakiet 5 wybranych rysunków

Rysunki
200,00 zł – 280,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020
Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

14 lutego 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020
Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

14 lutego 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry