Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Nowy Land Rover Defender
Strona główna » Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Przez 36 lat istnienia Defendera zdążyliśmy przyzwyczaić się do surowego […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Przez 36 lat istnienia Defendera zdążyliśmy przyzwyczaić się do surowego […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Nowy Land Rover Defender już oficjalnie!

Przez 36 lat istnienia Defendera zdążyliśmy przyzwyczaić się do surowego […]

Magazyn Motór

Przez 36 lat istnienia Defendera zdążyliśmy przyzwyczaić się do surowego auta terenowego, które pokochali wymagający klienci. Nowy Land Rover Defender jest całkowicie nową konstrukcją, która drastycznie odcina się od swoich korzeni.

Autor: Kacper Majdan

62 000 testów, 100 200 000 przejechanych mil i niesamowicie wygórowane oczekiwania obecnych klientów. Co z tego wyszło? Nowy Defender niewątpliwie poszedł z duchem czasu. Zmienił się nie tylko wygląd, ale również charakter czy przeznaczenie. Z założenia ma być bardziej wszechstronny i przyjazny użytkownikowi, zachowując przy tym swoją terenową naturę.

Witamy w XXI wieku

Prawdopodobnie w chwili premiery piekło zamarzło. Nowy Land Rover Defender nie będzie osadzony na ramie. Zamiast niej pojawiła się konstrukcja samonośna z niezależnym zawieszeniem. Mimo to nowa konstrukcja ma spowodować, że będzie to najsztywniejszy Land Rover, jaki kiedykolwiek powstał. Ma to znacząco poprawić komfort podróżowania. Opcjonalne zawieszenie pneumatyczne to kolejny ukłon producenta w stronę klientów, którzy poza bezdrożami lubią wybrać się w dalsze podróże.

Jednak Defendera nie możemy odbierać jako pospolitego, wygodnego SUV-a w gumofilcach. Głębokość brodzenia do 900 mm (poziom wody w której się znajdujemy pokazywana jest w czasie rzeczywistym na ekranie głównym), nawet 291 mm prześwitu (na maksymalnie uniesionym zawieszeniu) i kąty natarcia 38 stopni zwisu przedniego czy 40 stopniowy kąt zejścia zostawiają konkurencję daleko w tyle. Dodajmy do tego ładowność do 900 kg czy holowanie przyczepy ważącej nawet 3720 kg i pomimo deficytu w postaci wyżej wspomnianej ramy, robi nam się z tego bardzo poważny gracz. Słowa Nicka Rogersa, Dyrektora wykonawczy ds. opracowania produktu mają to potwierdzać:

Nowy Defender to najsprawniejszy w terenie Land Rover w historii.

Nowy Land Rover Defender z lotu ptaka

Wyposażenie

Już w podstawowej wersji wyposażenia dostajemy ośmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów oraz napęd na cztery koła. Do dyspozycji mamy dwie jednostki benzynowe i dwie wysokoprężne. Najmocniejszy silnik benzynowy dysponuje mocą 400 KM i 550 Nm. Najmocniejszy diesel to moc rzędu 240 KM i 430 Nm. W przyszłości do oferty ma zawitać napęd hybrydowy.

Nowego Defendera będzie można wyposażyć w system kamer 360, który pokazuje również to, co znajduje się pod przednią osią. Co równie istotne, Land Rover zamiast podłokietnika pomiędzy kierowcą i pasażerem może mieć miejsce dla trzeciej osoby. Gdy podniesiemy konsolę centralną, lusterko wsteczne automatycznie zmieni się w ekran pokazujący to, co dzieje się z tyłu samochodu. Dzięki temu trzeci pasażer w żadnym stopniu nie wpłynie na widoczność, a co za tym idzie – bezpieczeństwo.

Oczywiście na pokładzie nie zabraknie reduktora, (opcjonalnej) mechanicznej blokady centralnego mechanizmu różnicowego czy systemu Terrain Response, pozwalającego dostosować się do każdych warunków.

Nowy Land Rover Defender wnętrze

Cena

Nowego Defendera będzie można kupić w dwóch wersjach: pięciodrzwiowej i trzydrzwiowej. Cennik otwiera wersja trzydrzwiowa za 241 900 zł brutto. Wersja pięciodrzwiowa będzie 18 000 zł droższa.

Tags: Defender, land rover

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Przez 36 lat istnienia Defendera zdążyliśmy przyzwyczaić się do surowego auta terenowego, które pokochali wymagający klienci. Nowy Land Rover Defender jest całkowicie nową konstrukcją, która drastycznie odcina się od swoich korzeni.

Autor: Kacper Majdan

62 000 testów, 100 200 000 przejechanych mil i niesamowicie wygórowane oczekiwania obecnych klientów. Co z tego wyszło? Nowy Defender niewątpliwie poszedł z duchem czasu. Zmienił się nie tylko wygląd, ale również charakter czy przeznaczenie. Z założenia ma być bardziej wszechstronny i przyjazny użytkownikowi, zachowując przy tym swoją terenową naturę.

Witamy w XXI wieku

Prawdopodobnie w chwili premiery piekło zamarzło. Nowy Land Rover Defender nie będzie osadzony na ramie. Zamiast niej pojawiła się konstrukcja samonośna z niezależnym zawieszeniem. Mimo to nowa konstrukcja ma spowodować, że będzie to najsztywniejszy Land Rover, jaki kiedykolwiek powstał. Ma to znacząco poprawić komfort podróżowania. Opcjonalne zawieszenie pneumatyczne to kolejny ukłon producenta w stronę klientów, którzy poza bezdrożami lubią wybrać się w dalsze podróże.

Jednak Defendera nie możemy odbierać jako pospolitego, wygodnego SUV-a w gumofilcach. Głębokość brodzenia do 900 mm (poziom wody w której się znajdujemy pokazywana jest w czasie rzeczywistym na ekranie głównym), nawet 291 mm prześwitu (na maksymalnie uniesionym zawieszeniu) i kąty natarcia 38 stopni zwisu przedniego czy 40 stopniowy kąt zejścia zostawiają konkurencję daleko w tyle. Dodajmy do tego ładowność do 900 kg czy holowanie przyczepy ważącej nawet 3720 kg i pomimo deficytu w postaci wyżej wspomnianej ramy, robi nam się z tego bardzo poważny gracz. Słowa Nicka Rogersa, Dyrektora wykonawczy ds. opracowania produktu mają to potwierdzać:

Nowy Defender to najsprawniejszy w terenie Land Rover w historii.

Nowy Land Rover Defender z lotu ptaka

Wyposażenie

Już w podstawowej wersji wyposażenia dostajemy ośmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów oraz napęd na cztery koła. Do dyspozycji mamy dwie jednostki benzynowe i dwie wysokoprężne. Najmocniejszy silnik benzynowy dysponuje mocą 400 KM i 550 Nm. Najmocniejszy diesel to moc rzędu 240 KM i 430 Nm. W przyszłości do oferty ma zawitać napęd hybrydowy.

Nowego Defendera będzie można wyposażyć w system kamer 360, który pokazuje również to, co znajduje się pod przednią osią. Co równie istotne, Land Rover zamiast podłokietnika pomiędzy kierowcą i pasażerem może mieć miejsce dla trzeciej osoby. Gdy podniesiemy konsolę centralną, lusterko wsteczne automatycznie zmieni się w ekran pokazujący to, co dzieje się z tyłu samochodu. Dzięki temu trzeci pasażer w żadnym stopniu nie wpłynie na widoczność, a co za tym idzie – bezpieczeństwo.

Oczywiście na pokładzie nie zabraknie reduktora, (opcjonalnej) mechanicznej blokady centralnego mechanizmu różnicowego czy systemu Terrain Response, pozwalającego dostosować się do każdych warunków.

Nowy Land Rover Defender wnętrze

Cena

Nowego Defendera będzie można kupić w dwóch wersjach: pięciodrzwiowej i trzydrzwiowej. Cennik otwiera wersja trzydrzwiowa za 241 900 zł brutto. Wersja pięciodrzwiowa będzie 18 000 zł droższa.

Tags: Defender, land rover
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry