Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

M A S E R A T I to jedno z tych słów, które w słownikach wyrazów bliskoznacznych pojawia się obok haseł: triumf, wygrana, sukces. Brzmi lepiej niż cokolwiek innego, prawda?

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

M A S E R A T I to jedno z tych słów, które w słownikach wyrazów bliskoznacznych pojawia się obok haseł: triumf, wygrana, sukces. Brzmi lepiej niż cokolwiek innego, prawda?

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

M A S E R A T I to jedno z tych słów, które w słownikach wyrazów bliskoznacznych pojawia się obok haseł: triumf, wygrana, sukces. Brzmi lepiej niż cokolwiek innego, prawda?

Sebastian Mądrachowski

Maserati Quattroporte opieni / test |

Czekając na odbiór testówki miałem czas zastanowić się nad tym samochodem… Ile luksusu i ile sportowych emocji można skutecznie skumulować w jednym aucie?

Maserati Quattroporte to ponad 5-metrowa, 410-konna limuzyna, większa od Mercedesa klasy S.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte opinie – przód

Do tego dołóżmy fakty: 0-100km/h w niecałe 5 sekund i prędkość maksymalna prawie 300km/h. Papier przyjmie wszystko, sprawdźmy jak jest.

Maserati Quattroporte – wymiary

Pierwsze zdziwienie przychodzi szybko. Maserati Quattroporte nie wygląda tak ociężale, jak topowe limuzyny konkurencji. Wydaje się niższe i szersze niż A8 Long, ma w sobie więcej finezji niż seria 7 Bmw i nawet na parkingu sprawia wrażenie szybszego niż S-klasa. Linijka nie kłamie: Bmw 7 Long – krótsze o 5cm, S-klasa W222 Long – krótsza o prawie 2cm. Szaleństwo.

Projektował je Włoch i jeszcze dużo czasu minie, zanim reszta świata dogoni projektantów z Modeny. Wisienką na torcie jest gigantyczny, 530-litrowy, bagażnik. Wygląd rzuca na kolana, ale zabawa zaczyna się w środku.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte – to jest piękne!

Maserati Quattroporte S Q4 – wnętrze

O jakości wykonania samochodów tej klasy można pisać wypracowania, albo można nie pisać w ogóle bo i tak wiemy, że zbudowane są z najlepszych rzeczy jakie do samochodu da się włożyć. Z dystansem patrzyłem jedynie na detale, pamiętając, że auto budowali Włosi, a Ci nie słyną z przywiązania do drobiazgów. Jeżeli przywołalibyśmy wszystkie stereotypy o Włochach to Maserati Quattroporte jest fajną maszyną do ich obalania.

Ściegi na skórze idealnie równe, aluminium świetnie spasowane. Jest dobrze.

Wnętrze bardziej doceni osoba, która będzie tym samochodem wożona. Z tyłu zakładamy nogę na nogę i do przednich foteli jest jeszcze tak dużo miejsca, że osoby przyzwyczajone do mniejszych samochodów czują się nieswojo. Z perspektywy kierowcy ważniejszy okazuje się fakt, że wszystko znajduje się “tam gdzie zawsze”.

Maserati Quattroporte S Q4 – przesiadka z GranTurismo S

Mała dygresja. Do Quatrroporte przesiadłem się z małego, sportowego GranTurismo S. Jadąc po oblodzonej drodze 440-konnym samochodem z napędem na tył nie chce się, żeby cokolwiek nas zaskakiwało. I nie zaskakuje, może poza tym jak jest przewidywalne:

Dwójka na małym rondzie, samochód idzie równo bokiem, grzecznie za kierownicą skręca w zjazd, trójka i.. mieląc kołami jedzie prosto.

To wszystko przy wyłączonej kontroli trakcji i ustawieniu skrzyni w tryb ‘sport’. Zero zaskoczeń, zero stresu i cały czas ze świadomością, że tylko minimalnie dotykamy gazu.

maserati quattroporte black

Maserati GranTurismo i Maserati Quattroporte – face to face

Po przeskoczeniu do Quattroporte nie zmienia się nic poza ilością miejsca. Kwadrans i czujemy się swobodnie – gabaryty samochodu są niewyczuwalne, prowadzi się podobnie do małego, ultrasportowego GranTurismo.

Maserati Quattroporte S Q4 na torze

Samochód testowaliśmy na matach poślizgowych i torze ODTJ. W takich warunkach można przy 120km/h szarpnąć kierownicą i poczekać na rozwój wydarzeń. Test Łosia to zabawa, a “kółko”, czyli zakręt wyłożony matą i podlewany wodą, dało się przejechać szybciej niż pozwalały na to hamulce w głowie.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte opinie | Mata poślizgowa

Maserati Quattroporte S Q4 – napęd na cztery koła

Domyślnie napędzana jest tylna oś, a przód dołącza się w sytuacjach kryzysowych. Płynnie, bez szarpnięć, moment rozkłada się pomiędzy osiami zależnie od potrzeb. Dodając agresywnie gazu w zakręcie i wylatując na zewnętrzną wystarczy trzymać gaz i poczekać, aż przód pociągnie w stronę założonego toru jazdy. Później znika. Wszystko dzieje się spokojnie, bez nerwów i trochę w oderwaniu od wskazań prędkościomierza. Łatwo zaufać na tyle, żeby poprosić dziewczynę o potrzymanie kierownicy.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte – ODTJ

Tytułowe „Nie lubię w nim wyłączać silnika…” to słowa właściciela GranTurismo, które towarzyszyło nam podczas testu.

2 miesiące, przejechane 20 tys. kilometrów i wciąż błysk w oku, kiedy opowiada o samochodzie.

Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo udzielają się emocje, kiedy rozmawia się z człowiekiem, który spełnił swoje marzenie. Co więcej – dobrze rozmawiać z nim po czasie, kiedy już proza życia miałaby okazję ściągnąć go na ziemię, a tak nie jest. Czas na małe podsumowanie.

maserati quattroporte maserati ganturismo porównanie black

Maserati Quattroporte i Maserati GranTurismo – ODTJ Lublin

Maserati Quattroporte – test, opinie, podsumowanie

W grudniu 2015 Maserati skończyło 100 lat. Nie zawsze w zdrowiu, nie zawsze szczęśliwie, a i o pomyślności można by dyskutować. Przetrwało w segmencie, gdzie nikt nie ma lekkiego życia, a o byt walczy się z Jaguarem, Astonem Martinem, czy choćby Porsche.

100 lat to wystarczająco dużo, żeby zebrać sporo doświadczeń, obrosnąć legendą, albo… stracić wigor. Dobrze wiedzieć, że akurat ta marka ma się lepiej niż kiedykolwiek. Dziwi tylko fakt, że Maserati nie pojawia się w głowie, kiedy myślimy „supersamochód”. Jeżeli Włosi będą nadal tak bardzo się starać, to jest spora szansa, że niedługo to się zmieni.

Maserati Quattroporte opinie / cena

Na koniec zostawiłem najlepsze. Przy kursie euro w dniu pisania tego tekstu, w pełni wyposażony egzemplarz Maserati Quattroporte S Q4 kosztuje nieco ponad 600tys. zł. Nazwa Maserati brzmi jak słowo „milion”, a okazuje się, że te samochody wycenianie są bardzo racjonalnie.

Żart, że „kupując Maserati płacisz za legendę, a samochód dostajesz gratis” nabiera nowego sensu.

maserati quattroporte opinie rear wheel black

Maserati Quattroporte trochę bardziej bokiem…

Tags: a8, bmw 7, granturismo, lublin, maserati, nowego, odtj, polska, quattroporte, quattroporte opinie, s klasa, samochodu, sebastian mądrachowski, test

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Maserati Quattroporte opieni / test |

Czekając na odbiór testówki miałem czas zastanowić się nad tym samochodem… Ile luksusu i ile sportowych emocji można skutecznie skumulować w jednym aucie?

Maserati Quattroporte to ponad 5-metrowa, 410-konna limuzyna, większa od Mercedesa klasy S.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte opinie – przód

Do tego dołóżmy fakty: 0-100km/h w niecałe 5 sekund i prędkość maksymalna prawie 300km/h. Papier przyjmie wszystko, sprawdźmy jak jest.

Maserati Quattroporte – wymiary

Pierwsze zdziwienie przychodzi szybko. Maserati Quattroporte nie wygląda tak ociężale, jak topowe limuzyny konkurencji. Wydaje się niższe i szersze niż A8 Long, ma w sobie więcej finezji niż seria 7 Bmw i nawet na parkingu sprawia wrażenie szybszego niż S-klasa. Linijka nie kłamie: Bmw 7 Long – krótsze o 5cm, S-klasa W222 Long – krótsza o prawie 2cm. Szaleństwo.

Projektował je Włoch i jeszcze dużo czasu minie, zanim reszta świata dogoni projektantów z Modeny. Wisienką na torcie jest gigantyczny, 530-litrowy, bagażnik. Wygląd rzuca na kolana, ale zabawa zaczyna się w środku.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte – to jest piękne!

Maserati Quattroporte S Q4 – wnętrze

O jakości wykonania samochodów tej klasy można pisać wypracowania, albo można nie pisać w ogóle bo i tak wiemy, że zbudowane są z najlepszych rzeczy jakie do samochodu da się włożyć. Z dystansem patrzyłem jedynie na detale, pamiętając, że auto budowali Włosi, a Ci nie słyną z przywiązania do drobiazgów. Jeżeli przywołalibyśmy wszystkie stereotypy o Włochach to Maserati Quattroporte jest fajną maszyną do ich obalania.

Ściegi na skórze idealnie równe, aluminium świetnie spasowane. Jest dobrze.

Wnętrze bardziej doceni osoba, która będzie tym samochodem wożona. Z tyłu zakładamy nogę na nogę i do przednich foteli jest jeszcze tak dużo miejsca, że osoby przyzwyczajone do mniejszych samochodów czują się nieswojo. Z perspektywy kierowcy ważniejszy okazuje się fakt, że wszystko znajduje się “tam gdzie zawsze”.

Maserati Quattroporte S Q4 – przesiadka z GranTurismo S

Mała dygresja. Do Quatrroporte przesiadłem się z małego, sportowego GranTurismo S. Jadąc po oblodzonej drodze 440-konnym samochodem z napędem na tył nie chce się, żeby cokolwiek nas zaskakiwało. I nie zaskakuje, może poza tym jak jest przewidywalne:

Dwójka na małym rondzie, samochód idzie równo bokiem, grzecznie za kierownicą skręca w zjazd, trójka i.. mieląc kołami jedzie prosto.

To wszystko przy wyłączonej kontroli trakcji i ustawieniu skrzyni w tryb ‘sport’. Zero zaskoczeń, zero stresu i cały czas ze świadomością, że tylko minimalnie dotykamy gazu.

maserati quattroporte black

Maserati GranTurismo i Maserati Quattroporte – face to face

Po przeskoczeniu do Quattroporte nie zmienia się nic poza ilością miejsca. Kwadrans i czujemy się swobodnie – gabaryty samochodu są niewyczuwalne, prowadzi się podobnie do małego, ultrasportowego GranTurismo.

Maserati Quattroporte S Q4 na torze

Samochód testowaliśmy na matach poślizgowych i torze ODTJ. W takich warunkach można przy 120km/h szarpnąć kierownicą i poczekać na rozwój wydarzeń. Test Łosia to zabawa, a “kółko”, czyli zakręt wyłożony matą i podlewany wodą, dało się przejechać szybciej niż pozwalały na to hamulce w głowie.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte opinie | Mata poślizgowa

Maserati Quattroporte S Q4 – napęd na cztery koła

Domyślnie napędzana jest tylna oś, a przód dołącza się w sytuacjach kryzysowych. Płynnie, bez szarpnięć, moment rozkłada się pomiędzy osiami zależnie od potrzeb. Dodając agresywnie gazu w zakręcie i wylatując na zewnętrzną wystarczy trzymać gaz i poczekać, aż przód pociągnie w stronę założonego toru jazdy. Później znika. Wszystko dzieje się spokojnie, bez nerwów i trochę w oderwaniu od wskazań prędkościomierza. Łatwo zaufać na tyle, żeby poprosić dziewczynę o potrzymanie kierownicy.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte – ODTJ

Tytułowe „Nie lubię w nim wyłączać silnika…” to słowa właściciela GranTurismo, które towarzyszyło nam podczas testu.

2 miesiące, przejechane 20 tys. kilometrów i wciąż błysk w oku, kiedy opowiada o samochodzie.

Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo udzielają się emocje, kiedy rozmawia się z człowiekiem, który spełnił swoje marzenie. Co więcej – dobrze rozmawiać z nim po czasie, kiedy już proza życia miałaby okazję ściągnąć go na ziemię, a tak nie jest. Czas na małe podsumowanie.

maserati quattroporte maserati ganturismo porównanie black

Maserati Quattroporte i Maserati GranTurismo – ODTJ Lublin

Maserati Quattroporte – test, opinie, podsumowanie

W grudniu 2015 Maserati skończyło 100 lat. Nie zawsze w zdrowiu, nie zawsze szczęśliwie, a i o pomyślności można by dyskutować. Przetrwało w segmencie, gdzie nikt nie ma lekkiego życia, a o byt walczy się z Jaguarem, Astonem Martinem, czy choćby Porsche.

100 lat to wystarczająco dużo, żeby zebrać sporo doświadczeń, obrosnąć legendą, albo… stracić wigor. Dobrze wiedzieć, że akurat ta marka ma się lepiej niż kiedykolwiek. Dziwi tylko fakt, że Maserati nie pojawia się w głowie, kiedy myślimy „supersamochód”. Jeżeli Włosi będą nadal tak bardzo się starać, to jest spora szansa, że niedługo to się zmieni.

Maserati Quattroporte opinie / cena

Na koniec zostawiłem najlepsze. Przy kursie euro w dniu pisania tego tekstu, w pełni wyposażony egzemplarz Maserati Quattroporte S Q4 kosztuje nieco ponad 600tys. zł. Nazwa Maserati brzmi jak słowo „milion”, a okazuje się, że te samochody wycenianie są bardzo racjonalnie.

Żart, że „kupując Maserati płacisz za legendę, a samochód dostajesz gratis” nabiera nowego sensu.

maserati quattroporte opinie rear wheel black

Maserati Quattroporte trochę bardziej bokiem…

Tags: a8, bmw 7, granturismo, lublin, maserati, nowego, odtj, polska, quattroporte, quattroporte opinie, s klasa, samochodu, sebastian mądrachowski, test

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 934 Vaillant

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry