Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

M A S E R A T I to jedno z tych słów, które w słownikach wyrazów bliskoznacznych pojawia się obok haseł: triumf, wygrana, sukces. Brzmi lepiej niż cokolwiek innego, prawda?

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

M A S E R A T I to jedno z tych słów, które w słownikach wyrazów bliskoznacznych pojawia się obok haseł: triumf, wygrana, sukces. Brzmi lepiej niż cokolwiek innego, prawda?

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

Maserati Quattroporte opinie | „Nie lubię w nim wyłączać silnika…”

M A S E R A T I to jedno z tych słów, które w słownikach wyrazów bliskoznacznych pojawia się obok haseł: triumf, wygrana, sukces. Brzmi lepiej niż cokolwiek innego, prawda?

Sebastian Mądrachowski

Maserati Quattroporte opieni / test |

Czekając na odbiór testówki miałem czas zastanowić się nad tym samochodem… Ile luksusu i ile sportowych emocji można skutecznie skumulować w jednym aucie?

Maserati Quattroporte to ponad 5-metrowa, 410-konna limuzyna, większa od Mercedesa klasy S.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte opinie – przód

Do tego dołóżmy fakty: 0-100km/h w niecałe 5 sekund i prędkość maksymalna prawie 300km/h. Papier przyjmie wszystko, sprawdźmy jak jest.

Maserati Quattroporte – wymiary

Pierwsze zdziwienie przychodzi szybko. Maserati Quattroporte nie wygląda tak ociężale, jak topowe limuzyny konkurencji. Wydaje się niższe i szersze niż A8 Long, ma w sobie więcej finezji niż seria 7 Bmw i nawet na parkingu sprawia wrażenie szybszego niż S-klasa. Linijka nie kłamie: Bmw 7 Long – krótsze o 5cm, S-klasa W222 Long – krótsza o prawie 2cm. Szaleństwo.

Projektował je Włoch i jeszcze dużo czasu minie, zanim reszta świata dogoni projektantów z Modeny. Wisienką na torcie jest gigantyczny, 530-litrowy, bagażnik. Wygląd rzuca na kolana, ale zabawa zaczyna się w środku.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte – to jest piękne!

Maserati Quattroporte S Q4 – wnętrze

O jakości wykonania samochodów tej klasy można pisać wypracowania, albo można nie pisać w ogóle bo i tak wiemy, że zbudowane są z najlepszych rzeczy jakie do samochodu da się włożyć. Z dystansem patrzyłem jedynie na detale, pamiętając, że auto budowali Włosi, a Ci nie słyną z przywiązania do drobiazgów. Jeżeli przywołalibyśmy wszystkie stereotypy o Włochach to Maserati Quattroporte jest fajną maszyną do ich obalania.

Ściegi na skórze idealnie równe, aluminium świetnie spasowane. Jest dobrze.

Wnętrze bardziej doceni osoba, która będzie tym samochodem wożona. Z tyłu zakładamy nogę na nogę i do przednich foteli jest jeszcze tak dużo miejsca, że osoby przyzwyczajone do mniejszych samochodów czują się nieswojo. Z perspektywy kierowcy ważniejszy okazuje się fakt, że wszystko znajduje się „tam gdzie zawsze”.

Maserati Quattroporte S Q4 – przesiadka z GranTurismo S

Mała dygresja. Do Quatrroporte przesiadłem się z małego, sportowego GranTurismo S. Jadąc po oblodzonej drodze 440-konnym samochodem z napędem na tył nie chce się, żeby cokolwiek nas zaskakiwało. I nie zaskakuje, może poza tym jak jest przewidywalne:

Dwójka na małym rondzie, samochód idzie równo bokiem, grzecznie za kierownicą skręca w zjazd, trójka i.. mieląc kołami jedzie prosto.

To wszystko przy wyłączonej kontroli trakcji i ustawieniu skrzyni w tryb ‘sport’. Zero zaskoczeń, zero stresu i cały czas ze świadomością, że tylko minimalnie dotykamy gazu.

maserati quattroporte black

Maserati GranTurismo i Maserati Quattroporte – face to face

Po przeskoczeniu do Quattroporte nie zmienia się nic poza ilością miejsca. Kwadrans i czujemy się swobodnie – gabaryty samochodu są niewyczuwalne, prowadzi się podobnie do małego, ultrasportowego GranTurismo.

Maserati Quattroporte S Q4 na torze

Samochód testowaliśmy na matach poślizgowych i torze ODTJ. W takich warunkach można przy 120km/h szarpnąć kierownicą i poczekać na rozwój wydarzeń. Test Łosia to zabawa, a “kółko”, czyli zakręt wyłożony matą i podlewany wodą, dało się przejechać szybciej niż pozwalały na to hamulce w głowie.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte opinie | Mata poślizgowa

Maserati Quattroporte S Q4 – napęd na cztery koła

Domyślnie napędzana jest tylna oś, a przód dołącza się w sytuacjach kryzysowych. Płynnie, bez szarpnięć, moment rozkłada się pomiędzy osiami zależnie od potrzeb. Dodając agresywnie gazu w zakręcie i wylatując na zewnętrzną wystarczy trzymać gaz i poczekać, aż przód pociągnie w stronę założonego toru jazdy. Później znika. Wszystko dzieje się spokojnie, bez nerwów i trochę w oderwaniu od wskazań prędkościomierza. Łatwo zaufać na tyle, żeby poprosić dziewczynę o potrzymanie kierownicy.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte – ODTJ

Tytułowe „Nie lubię w nim wyłączać silnika…” to słowa właściciela GranTurismo, które towarzyszyło nam podczas testu.

2 miesiące, przejechane 20 tys. kilometrów i wciąż błysk w oku, kiedy opowiada o samochodzie.

Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo udzielają się emocje, kiedy rozmawia się z człowiekiem, który spełnił swoje marzenie. Co więcej – dobrze rozmawiać z nim po czasie, kiedy już proza życia miałaby okazję ściągnąć go na ziemię, a tak nie jest. Czas na małe podsumowanie.

maserati quattroporte maserati ganturismo porównanie black

Maserati Quattroporte i Maserati GranTurismo – ODTJ Lublin

Maserati Quattroporte – test, opinie, podsumowanie

W grudniu 2015 Maserati skończyło 100 lat. Nie zawsze w zdrowiu, nie zawsze szczęśliwie, a i o pomyślności można by dyskutować. Przetrwało w segmencie, gdzie nikt nie ma lekkiego życia, a o byt walczy się z Jaguarem, Astonem Martinem, czy choćby Porsche.

100 lat to wystarczająco dużo, żeby zebrać sporo doświadczeń, obrosnąć legendą, albo… stracić wigor. Dobrze wiedzieć, że akurat ta marka ma się lepiej niż kiedykolwiek. Dziwi tylko fakt, że Maserati nie pojawia się w głowie, kiedy myślimy „supersamochód”. Jeżeli Włosi będą nadal tak bardzo się starać, to jest spora szansa, że niedługo to się zmieni.

Maserati Quattroporte opinie / cena

Na koniec zostawiłem najlepsze. Przy kursie euro w dniu pisania tego tekstu, w pełni wyposażony egzemplarz Maserati Quattroporte S Q4 kosztuje nieco ponad 600tys. zł. Nazwa Maserati brzmi jak słowo „milion”, a okazuje się, że te samochody wycenianie są bardzo racjonalnie.

Żart, że „kupując Maserati płacisz za legendę, a samochód dostajesz gratis” nabiera nowego sensu.

maserati quattroporte opinie rear wheel black

Maserati Quattroporte trochę bardziej bokiem…

Tags: a8, bmw 7, granturismo, lublin, maserati, nowego, odtj, polska, quattroporte, quattroporte opinie, s klasa, samochodu, sebastian mądrachowski, test

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Maserati Quattroporte opieni / test |

Czekając na odbiór testówki miałem czas zastanowić się nad tym samochodem… Ile luksusu i ile sportowych emocji można skutecznie skumulować w jednym aucie?

Maserati Quattroporte to ponad 5-metrowa, 410-konna limuzyna, większa od Mercedesa klasy S.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte opinie – przód

Do tego dołóżmy fakty: 0-100km/h w niecałe 5 sekund i prędkość maksymalna prawie 300km/h. Papier przyjmie wszystko, sprawdźmy jak jest.

Maserati Quattroporte – wymiary

Pierwsze zdziwienie przychodzi szybko. Maserati Quattroporte nie wygląda tak ociężale, jak topowe limuzyny konkurencji. Wydaje się niższe i szersze niż A8 Long, ma w sobie więcej finezji niż seria 7 Bmw i nawet na parkingu sprawia wrażenie szybszego niż S-klasa. Linijka nie kłamie: Bmw 7 Long – krótsze o 5cm, S-klasa W222 Long – krótsza o prawie 2cm. Szaleństwo.

Projektował je Włoch i jeszcze dużo czasu minie, zanim reszta świata dogoni projektantów z Modeny. Wisienką na torcie jest gigantyczny, 530-litrowy, bagażnik. Wygląd rzuca na kolana, ale zabawa zaczyna się w środku.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte – to jest piękne!

Maserati Quattroporte S Q4 – wnętrze

O jakości wykonania samochodów tej klasy można pisać wypracowania, albo można nie pisać w ogóle bo i tak wiemy, że zbudowane są z najlepszych rzeczy jakie do samochodu da się włożyć. Z dystansem patrzyłem jedynie na detale, pamiętając, że auto budowali Włosi, a Ci nie słyną z przywiązania do drobiazgów. Jeżeli przywołalibyśmy wszystkie stereotypy o Włochach to Maserati Quattroporte jest fajną maszyną do ich obalania.

Ściegi na skórze idealnie równe, aluminium świetnie spasowane. Jest dobrze.

Wnętrze bardziej doceni osoba, która będzie tym samochodem wożona. Z tyłu zakładamy nogę na nogę i do przednich foteli jest jeszcze tak dużo miejsca, że osoby przyzwyczajone do mniejszych samochodów czują się nieswojo. Z perspektywy kierowcy ważniejszy okazuje się fakt, że wszystko znajduje się „tam gdzie zawsze”.

Maserati Quattroporte S Q4 – przesiadka z GranTurismo S

Mała dygresja. Do Quatrroporte przesiadłem się z małego, sportowego GranTurismo S. Jadąc po oblodzonej drodze 440-konnym samochodem z napędem na tył nie chce się, żeby cokolwiek nas zaskakiwało. I nie zaskakuje, może poza tym jak jest przewidywalne:

Dwójka na małym rondzie, samochód idzie równo bokiem, grzecznie za kierownicą skręca w zjazd, trójka i.. mieląc kołami jedzie prosto.

To wszystko przy wyłączonej kontroli trakcji i ustawieniu skrzyni w tryb ‘sport’. Zero zaskoczeń, zero stresu i cały czas ze świadomością, że tylko minimalnie dotykamy gazu.

maserati quattroporte black

Maserati GranTurismo i Maserati Quattroporte – face to face

Po przeskoczeniu do Quattroporte nie zmienia się nic poza ilością miejsca. Kwadrans i czujemy się swobodnie – gabaryty samochodu są niewyczuwalne, prowadzi się podobnie do małego, ultrasportowego GranTurismo.

Maserati Quattroporte S Q4 na torze

Samochód testowaliśmy na matach poślizgowych i torze ODTJ. W takich warunkach można przy 120km/h szarpnąć kierownicą i poczekać na rozwój wydarzeń. Test Łosia to zabawa, a “kółko”, czyli zakręt wyłożony matą i podlewany wodą, dało się przejechać szybciej niż pozwalały na to hamulce w głowie.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte opinie | Mata poślizgowa

Maserati Quattroporte S Q4 – napęd na cztery koła

Domyślnie napędzana jest tylna oś, a przód dołącza się w sytuacjach kryzysowych. Płynnie, bez szarpnięć, moment rozkłada się pomiędzy osiami zależnie od potrzeb. Dodając agresywnie gazu w zakręcie i wylatując na zewnętrzną wystarczy trzymać gaz i poczekać, aż przód pociągnie w stronę założonego toru jazdy. Później znika. Wszystko dzieje się spokojnie, bez nerwów i trochę w oderwaniu od wskazań prędkościomierza. Łatwo zaufać na tyle, żeby poprosić dziewczynę o potrzymanie kierownicy.

maserati quattroporte black

Maserati Quattroporte – ODTJ

Tytułowe „Nie lubię w nim wyłączać silnika…” to słowa właściciela GranTurismo, które towarzyszyło nam podczas testu.

2 miesiące, przejechane 20 tys. kilometrów i wciąż błysk w oku, kiedy opowiada o samochodzie.

Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo udzielają się emocje, kiedy rozmawia się z człowiekiem, który spełnił swoje marzenie. Co więcej – dobrze rozmawiać z nim po czasie, kiedy już proza życia miałaby okazję ściągnąć go na ziemię, a tak nie jest. Czas na małe podsumowanie.

maserati quattroporte maserati ganturismo porównanie black

Maserati Quattroporte i Maserati GranTurismo – ODTJ Lublin

Maserati Quattroporte – test, opinie, podsumowanie

W grudniu 2015 Maserati skończyło 100 lat. Nie zawsze w zdrowiu, nie zawsze szczęśliwie, a i o pomyślności można by dyskutować. Przetrwało w segmencie, gdzie nikt nie ma lekkiego życia, a o byt walczy się z Jaguarem, Astonem Martinem, czy choćby Porsche.

100 lat to wystarczająco dużo, żeby zebrać sporo doświadczeń, obrosnąć legendą, albo… stracić wigor. Dobrze wiedzieć, że akurat ta marka ma się lepiej niż kiedykolwiek. Dziwi tylko fakt, że Maserati nie pojawia się w głowie, kiedy myślimy „supersamochód”. Jeżeli Włosi będą nadal tak bardzo się starać, to jest spora szansa, że niedługo to się zmieni.

Maserati Quattroporte opinie / cena

Na koniec zostawiłem najlepsze. Przy kursie euro w dniu pisania tego tekstu, w pełni wyposażony egzemplarz Maserati Quattroporte S Q4 kosztuje nieco ponad 600tys. zł. Nazwa Maserati brzmi jak słowo „milion”, a okazuje się, że te samochody wycenianie są bardzo racjonalnie.

Żart, że „kupując Maserati płacisz za legendę, a samochód dostajesz gratis” nabiera nowego sensu.

maserati quattroporte opinie rear wheel black

Maserati Quattroporte trochę bardziej bokiem…

Tags: a8, bmw 7, granturismo, lublin, maserati, nowego, odtj, polska, quattroporte, quattroporte opinie, s klasa, samochodu, sebastian mądrachowski, test
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry