Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Honda Civic Type R FK2 | Hot hatch? Mega hatch!

Honda Civic Type R FK2 | Hot hatch? Mega hatch!

Honda Civic Type R FK2: 310 KM, 400 Nm, pierwsza […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Honda Civic Type R FK2 | Hot hatch? Mega hatch!

Honda Civic Type R FK2 | Hot hatch? Mega hatch!

Honda Civic Type R FK2: 310 KM, 400 Nm, pierwsza […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Honda Civic Type R FK2 | Hot hatch? Mega hatch!

Honda Civic Type R FK2 | Hot hatch? Mega hatch!

Honda Civic Type R FK2: 310 KM, 400 Nm, pierwsza […]

Sebastian Mądrachowski

Honda Civic Type R FK2: 310 KM, 400 Nm, pierwsza „setka” w 5.7 sek. i V-max ponad 270 km/h. Wszyscy czekali, kiedy Honda zaprzyjaźni się z turbo i nikt nie spodziewał się, że efekt tej znajomości będzie tak spektakularny. Najmocniejsza w historii, czwarta generacja Civic Type R. Auto, które burzy moje przeświadczenie, że >250 KM w samochodzie z napędem na przód nie ma sensu.

Tekst: Sebastian Mądrachowski, Foto: Monika Kania, Michał Węgrzynek, Artur Woszak

Honda Civic Type R FK2 2016 – silnik i napęd

Na początku było 185 KM (pierwszy Type R – model EK9, lata 1997–2000), później 200 KM (EP3, lata 2001–2006) i 201 KM (FD2, lata 2007–2011) – tak rosła moc małej wyścigówki Hondy. To już przeszłość. Dziś Civic Type R FK2 to 310 KM dostępnych już przy 6500 obr./min i 400 NM, które mamy pod gazem zaraz po przekroczeniu 2500 obr./min. Za te parametry odpowiada silnik K20C1 – czterocylindrowe 2.0 turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem zmiennych faz rozrządu V-tec. Mam nadzieję, że na potrzeby polskiego rynku Honda rozważy wprowadzenie dla tego motoru nazwy handlowej Fabryka adrenaliny© – pasowałaby idealnie. Wyobraźcie sobie handlowca w salonie:

„To jest nasza nowa Honda Civic Type R. Widzą Państwo: piękne auto. Proszę zajrzeć pod maskę… Mamy tutaj taką małą Fabrykę adrenaliny© – mówię Państwu: mózg staje, samochód jedzie dalej!”

Turbokonie gryzą. Moc i moment, który uzyskuje się dzięki turbinie, zawsze oddawany jest agresywniej niż w silnikach zasilanych powietrzem atmosferycznym. W nowym Type R daje to niesamowitą frajdę – najpierw opony walczą o trakcję w okolicach 2500 obrotów, później wskakuje jeszcze V-tec i mamy drugie uderzenie mocy. Na niskim biegu lot z niskich obrotów do odciny jest tak szybki, że gdyby nie shift-light, nie dałoby się nadążyć ze zmianą przełożenia. Po chwili jazdy już nawet nie patrzymy na obrotomierz, tylko czekamy na sygnał wskaźnika zmiany biegu.

"Honda

Honda Civic Type R FK2 – skrzynia biegów

Skrzynia to 6-biegowy manual z bardzo krótkim skokiem aluminiowego lewarka. Przesuwamy 4 cm, czujemy charakterystyczne, mocne zapięcie biegu, wtedy możemy puszczać sprzęgło i wciskać z powrotem gaz. Szybko, precyzyjnie i bardzo pewnie. Przeniesienie 310 KM/400 NM na asfalt to spore wyzwanie, zwłaszcza jeżeli nie chce się kastrować momentu obrotowego kontrolą trakcji. Honda zrobiła to dobrze.

"Honda

Honda Civic Type R FK2 – adaptacyjne zawieszenie

My wciskamy gaz, a samochód walczy. Na pierwszy ogień idzie szpera i praktycznie od razu z pomocą przychodzi układ aktywnego zawieszenia. Utwardza tylne amortyzatory, żeby zmniejszyć inercyjne przeniesienie masy na tył i utrzymać jak największy docisk na przednich kołach. Jeżeli mimo wszystko koła zaczną mielić, a przód zrobi się „lekki”, to i tak efekt ten jest mizerny w porównaniu z innymi przednionapędówkami. Bierze się to ze zmienionej konstrukcji wahaczy i zwrotnic. Układ amortyzator-sprężyna mocowany jest oddzielnym sworzniem i odpowiada tylko za wybieranie nierówności. Zwrotnica natomiast pracuje jedynie z kolumną kierowniczą. Taki układ pozwolił na zmniejszenie o połowę efektu „ciągnięcia” samochodu przez mielące koła – całość, nawet przy trakcji zerwanej w zakręcie, daje świetną pewność prowadzenia.

Przyjemnie jest wiedzieć, że mimo zbyt ostrego obchodzenia się z gazem, nadal mamy kontrolę nad samochodem. Inne tak łatwo nie wybaczają i w efekcie… są wolniejsze. W Hondzie Civic Type R FK2 nie boisz się jechać na maksa. To ważne zwłaszcza z włączonym trybem R, który utwardza nastawy zawieszenia, zwiększa reakcję na otwarcie przepustnicy, opóźnia reakcję kontroli trakcji i… z niesamowicie mocnego samochodu robi jeszcze mocniejszy.

"Honda

Honda Civic Type R FK2 2016 – BCC19, czyli Brembo Continental Combo na 19-calowych felgach

Przednie tarcze o średnicy 350 mm, na to nałożone czterotłoczkowe zaciski Brembo, a całość schowana w 19-calowej feldze ubranej w opony Continental SportContact 6 w rozmiarze 235/35R19. Opony te są modelem dedykowanym właśnie nowej Type R, niestety – najtańsze, jakie znalazłem w momencie pisania tego tekstu, kosztują 728 zł. W promocji. „Niestety”, bo Honda Civic Type R FK2 zjada opony w trybie ekspresowym – niech nikogo nie zdziwi dwukrotna wymiana gum w sezonie. Zwłaszcza jeżeli wybierzemy się tam, gdzie ten samochód czuje się najlepiej, czyli na tor.

Hamulce są dębowe – podczas hamowania włosy, czas i Type R stają dęba. Do tej pory myślałem, że najmocniejszy seryjny układ hamulcowy w autach klasy GTI włożono do Seata Leona Cupra R… Może i tak było, ale teraz to Honda rządzi. Hamowanie Civica Type R to efekt połączenia dużego nacisku aerodynamicznego (te spojlery naprawdę robią robotę), niskiej masy i mocnego układu hamulcowego. Wszystko razem składa się na potężne przeciążenia przy wciśnięciu hamulca. Muszę dodawać, że przy hamowaniu adaptacyjne zawieszenie utwardza przód i samochód w ogóle nie „nurkuje”?

Honda Civic Type R FK2 2016 – wyposażenie

Civic Type R FK2 wyposażony jest we wszystkie drogowe pomoce, których możemy potrzebować na co dzień, zaczynając od kontroli pasa ruchu i systemu rozpoznawania znaków, na kamerze cofania kończąc. Jedyne, z czym musimy się pogodzić w codziennej jeździe Type R, to twarde zawieszenie i dźwięk silnika, który często słychać w środku. Pod każdym innym względem nie ustępuje normalnym drogowym samochodom. Jeżeli tylko odpowiada wam patrzenie na świat z perspektywy kubełkowych foteli to polubicie to auto.

"Honda

Honda Civic Type R FK2 2016 – cena/konkurencja, czyli: CZY WARTO?

Cena zaczyna się od 144 000 zł. W normalnych warunkach, żeby zbudować tak szybki samochód, potrzebowalibyśmy 80 000 zł na nową bazę i +/- 50 000 zł na uzbrojenie jej w fanty dające te osiągi i pozwalające tak hamować. Po tym wszystkim mielibyśmy bardzo szybki samochód bez gwarancji.

Honda Civic Type R blue Lublin

Możemy też przejrzeć konkurencję – w tym przedziale cenowym i osiągach trafilibyśmy na nieco wolniejsze Renault Megane RS 275 KM, VW Golfa R 300 KM 4×4, Forda Focusa RS 350 KM 4×4. Tańsze jest tylko Renault, a Type R FK2 jest aktualnym rekordzistą na północnej pętli toru Nürburgring. Golf R jest może nieco szybszy na drodze, ale jest też rodzinnym samochodem, po którym nie widać jego możliwości. Ostentacyjność Type R bardzo mi się spodobała.

Honda Civic Type R fk2 blue Lublin

Honda Civic Type R FK2 2016 – opinie/podsumowania

Nowy Type R FK2 technologicznie nie mógłby być lepszy i nie mogłoby się nim jeździć przyjemniej. Czy warto? Jeżeli tylko podoba wam się design żywcem zaczerpnięty z japońskiej kreskówki, to zdecydowanie tak. Honda Civic Type R FK2 wyskakuje z segmentu hot hatchy, tworząc swoją niszę – Mega Hatchy. Patrząc na to w którą stronę ewoluują miejskie, sportowe hatchback’i możemy być spokojni o najbliższą dekadę w motoryzacji – będzie mocno, będzie agresywnie i przede wszystkim: będzie szybko.

Honda Civic Type R fk2 blue Lublin

Honda Civic Type R FK2

 

Tags: civic, civic fk2, civic type r, civic type r fk2, CTR, honda civic type r 2015, honda civic type r 2016, honda turbo, k20, k20c1, sebastian mądrachowski, turbo, typeR, vtec

POPRZEDNI

NASTĘPNY

To koniec Magazynu Motór… ale początek czegoś NOWEGO. Bardzo mi zależy, żebyś to przeczytał(a)

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Honda Civic Type R FK2: 310 KM, 400 Nm, pierwsza „setka” w 5.7 sek. i V-max ponad 270 km/h. Wszyscy czekali, kiedy Honda zaprzyjaźni się z turbo i nikt nie spodziewał się, że efekt tej znajomości będzie tak spektakularny. Najmocniejsza w historii, czwarta generacja Civic Type R. Auto, które burzy moje przeświadczenie, że >250 KM w samochodzie z napędem na przód nie ma sensu.

Tekst: Sebastian Mądrachowski, Foto: Monika Kania, Michał Węgrzynek, Artur Woszak

Honda Civic Type R FK2 2016 – silnik i napęd

Na początku było 185 KM (pierwszy Type R – model EK9, lata 1997–2000), później 200 KM (EP3, lata 2001–2006) i 201 KM (FD2, lata 2007–2011) – tak rosła moc małej wyścigówki Hondy. To już przeszłość. Dziś Civic Type R FK2 to 310 KM dostępnych już przy 6500 obr./min i 400 NM, które mamy pod gazem zaraz po przekroczeniu 2500 obr./min. Za te parametry odpowiada silnik K20C1 – czterocylindrowe 2.0 turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem zmiennych faz rozrządu V-tec. Mam nadzieję, że na potrzeby polskiego rynku Honda rozważy wprowadzenie dla tego motoru nazwy handlowej Fabryka adrenaliny© – pasowałaby idealnie. Wyobraźcie sobie handlowca w salonie:

„To jest nasza nowa Honda Civic Type R. Widzą Państwo: piękne auto. Proszę zajrzeć pod maskę… Mamy tutaj taką małą Fabrykę adrenaliny© – mówię Państwu: mózg staje, samochód jedzie dalej!”

Turbokonie gryzą. Moc i moment, który uzyskuje się dzięki turbinie, zawsze oddawany jest agresywniej niż w silnikach zasilanych powietrzem atmosferycznym. W nowym Type R daje to niesamowitą frajdę – najpierw opony walczą o trakcję w okolicach 2500 obrotów, później wskakuje jeszcze V-tec i mamy drugie uderzenie mocy. Na niskim biegu lot z niskich obrotów do odciny jest tak szybki, że gdyby nie shift-light, nie dałoby się nadążyć ze zmianą przełożenia. Po chwili jazdy już nawet nie patrzymy na obrotomierz, tylko czekamy na sygnał wskaźnika zmiany biegu.

"Honda

Honda Civic Type R FK2 – skrzynia biegów

Skrzynia to 6-biegowy manual z bardzo krótkim skokiem aluminiowego lewarka. Przesuwamy 4 cm, czujemy charakterystyczne, mocne zapięcie biegu, wtedy możemy puszczać sprzęgło i wciskać z powrotem gaz. Szybko, precyzyjnie i bardzo pewnie. Przeniesienie 310 KM/400 NM na asfalt to spore wyzwanie, zwłaszcza jeżeli nie chce się kastrować momentu obrotowego kontrolą trakcji. Honda zrobiła to dobrze.

"Honda

Honda Civic Type R FK2 – adaptacyjne zawieszenie

My wciskamy gaz, a samochód walczy. Na pierwszy ogień idzie szpera i praktycznie od razu z pomocą przychodzi układ aktywnego zawieszenia. Utwardza tylne amortyzatory, żeby zmniejszyć inercyjne przeniesienie masy na tył i utrzymać jak największy docisk na przednich kołach. Jeżeli mimo wszystko koła zaczną mielić, a przód zrobi się „lekki”, to i tak efekt ten jest mizerny w porównaniu z innymi przednionapędówkami. Bierze się to ze zmienionej konstrukcji wahaczy i zwrotnic. Układ amortyzator-sprężyna mocowany jest oddzielnym sworzniem i odpowiada tylko za wybieranie nierówności. Zwrotnica natomiast pracuje jedynie z kolumną kierowniczą. Taki układ pozwolił na zmniejszenie o połowę efektu „ciągnięcia” samochodu przez mielące koła – całość, nawet przy trakcji zerwanej w zakręcie, daje świetną pewność prowadzenia.

Przyjemnie jest wiedzieć, że mimo zbyt ostrego obchodzenia się z gazem, nadal mamy kontrolę nad samochodem. Inne tak łatwo nie wybaczają i w efekcie… są wolniejsze. W Hondzie Civic Type R FK2 nie boisz się jechać na maksa. To ważne zwłaszcza z włączonym trybem R, który utwardza nastawy zawieszenia, zwiększa reakcję na otwarcie przepustnicy, opóźnia reakcję kontroli trakcji i… z niesamowicie mocnego samochodu robi jeszcze mocniejszy.

"Honda

Honda Civic Type R FK2 2016 – BCC19, czyli Brembo Continental Combo na 19-calowych felgach

Przednie tarcze o średnicy 350 mm, na to nałożone czterotłoczkowe zaciski Brembo, a całość schowana w 19-calowej feldze ubranej w opony Continental SportContact 6 w rozmiarze 235/35R19. Opony te są modelem dedykowanym właśnie nowej Type R, niestety – najtańsze, jakie znalazłem w momencie pisania tego tekstu, kosztują 728 zł. W promocji. „Niestety”, bo Honda Civic Type R FK2 zjada opony w trybie ekspresowym – niech nikogo nie zdziwi dwukrotna wymiana gum w sezonie. Zwłaszcza jeżeli wybierzemy się tam, gdzie ten samochód czuje się najlepiej, czyli na tor.

Hamulce są dębowe – podczas hamowania włosy, czas i Type R stają dęba. Do tej pory myślałem, że najmocniejszy seryjny układ hamulcowy w autach klasy GTI włożono do Seata Leona Cupra R… Może i tak było, ale teraz to Honda rządzi. Hamowanie Civica Type R to efekt połączenia dużego nacisku aerodynamicznego (te spojlery naprawdę robią robotę), niskiej masy i mocnego układu hamulcowego. Wszystko razem składa się na potężne przeciążenia przy wciśnięciu hamulca. Muszę dodawać, że przy hamowaniu adaptacyjne zawieszenie utwardza przód i samochód w ogóle nie „nurkuje”?

Honda Civic Type R FK2 2016 – wyposażenie

Civic Type R FK2 wyposażony jest we wszystkie drogowe pomoce, których możemy potrzebować na co dzień, zaczynając od kontroli pasa ruchu i systemu rozpoznawania znaków, na kamerze cofania kończąc. Jedyne, z czym musimy się pogodzić w codziennej jeździe Type R, to twarde zawieszenie i dźwięk silnika, który często słychać w środku. Pod każdym innym względem nie ustępuje normalnym drogowym samochodom. Jeżeli tylko odpowiada wam patrzenie na świat z perspektywy kubełkowych foteli to polubicie to auto.

"Honda

Honda Civic Type R FK2 2016 – cena/konkurencja, czyli: CZY WARTO?

Cena zaczyna się od 144 000 zł. W normalnych warunkach, żeby zbudować tak szybki samochód, potrzebowalibyśmy 80 000 zł na nową bazę i +/- 50 000 zł na uzbrojenie jej w fanty dające te osiągi i pozwalające tak hamować. Po tym wszystkim mielibyśmy bardzo szybki samochód bez gwarancji.

Honda Civic Type R blue Lublin

Możemy też przejrzeć konkurencję – w tym przedziale cenowym i osiągach trafilibyśmy na nieco wolniejsze Renault Megane RS 275 KM, VW Golfa R 300 KM 4×4, Forda Focusa RS 350 KM 4×4. Tańsze jest tylko Renault, a Type R FK2 jest aktualnym rekordzistą na północnej pętli toru Nürburgring. Golf R jest może nieco szybszy na drodze, ale jest też rodzinnym samochodem, po którym nie widać jego możliwości. Ostentacyjność Type R bardzo mi się spodobała.

Honda Civic Type R fk2 blue Lublin

Honda Civic Type R FK2 2016 – opinie/podsumowania

Nowy Type R FK2 technologicznie nie mógłby być lepszy i nie mogłoby się nim jeździć przyjemniej. Czy warto? Jeżeli tylko podoba wam się design żywcem zaczerpnięty z japońskiej kreskówki, to zdecydowanie tak. Honda Civic Type R FK2 wyskakuje z segmentu hot hatchy, tworząc swoją niszę – Mega Hatchy. Patrząc na to w którą stronę ewoluują miejskie, sportowe hatchback’i możemy być spokojni o najbliższą dekadę w motoryzacji – będzie mocno, będzie agresywnie i przede wszystkim: będzie szybko.

Honda Civic Type R fk2 blue Lublin

Honda Civic Type R FK2

 

Tags: civic, civic fk2, civic type r, civic type r fk2, CTR, honda civic type r 2015, honda civic type r 2016, honda turbo, k20, k20c1, sebastian mądrachowski, turbo, typeR, vtec

To koniec Magazynu Motór… ale początek czegoś NOWEGO. Bardzo mi zależy, żebyś to przeczytał(a)

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry