Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
alfa romeo giulia test opinie wrażenia z jazdy
Strona główna » ALFA ROMEO GIULIA TEST | Czy to będzie auto kultowe?

ALFA ROMEO GIULIA TEST | Czy to będzie auto kultowe?

Alfa Romeo Giulia test / cena / opinie | Alfa […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » ALFA ROMEO GIULIA TEST | Czy to będzie auto kultowe?

ALFA ROMEO GIULIA TEST | Czy to będzie auto kultowe?

Alfa Romeo Giulia test / cena / opinie | Alfa […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » ALFA ROMEO GIULIA TEST | Czy to będzie auto kultowe?

ALFA ROMEO GIULIA TEST | Czy to będzie auto kultowe?

Alfa Romeo Giulia test / cena / opinie | Alfa […]

Sebastian Mądrachowski

Alfa Romeo Giulia test / cena / opinie |

Alfa Romeo Giulia (typ 952) do sprzedaży trafiła na początku 2016 roku. Po blisko pięciu latach, Alfa Romeo wreszcie ma do zaoferowania światu dużego, czterodrzwiowego sedana. Takiego samochodu brakowało od zakończenia w 2011 roku produkcji „policyjnego” modelu 159. Jaka jest nowa Giulia, pokażę na przykładzie testowanego przez nas egzemplarza ze 179-konnym silnikiem 2.2 Multijet.

Tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak, Michał Węgrzynek

Wszyscy emocjonujemy się modelem Quadrifoglio Verde, który powstał we współpracy z Ferrari, ale to właśnie najprawdopodobniej silnik 2.2 Multijet będzie najczęściej gościł pod maską nowej Giulii.

Proza życia, jak mawiają pradawni Eskimosi.

Alfa Romeo Giulia test i opinie

Alfa Romeo Giulia test | przód

Alfa Romeo Giulia test | historia

Na początek termin „nowa Giulia”. Nowa, bo Giulia już kiedyś była. Typ 105 produkowany był w latach 1962–1978. Stara i nowa Giulia są identyczne, zmieniły się tylko czasy. W latach 60. 106 KM z 16-zaworowego silnika 1.6 wystarczało, żeby być najszybszym samochodem w okolicy. Dziś, żeby pokazać konkurencji, że żartów nie ma, potrzeba 2.9 litra V6 bi-turbo i 506 KM w wersji Quadrifoglio Verde.

Alfa Romeo Giulia test opinie wygląd

Alfa Romeo Giulia test | tył

Alfa Romeo Giulia test | Silniki i napęd

Czasy się zmieniły, nie zmienił się fakt, że Alfa wciąż rozpala emocje. Po raz pierwszy od 20 lat Włosi zdecydowali się na wzdłużny układ silnika/skrzyni biegów i napęd na tylną oś. Do tego paleta mocnych silników i okazuje się, że nie będzie dało się kupić wolnej Giulii.

Najsłabsza oferowana benzyna – 2.0 turbo (197 KM/330 Nm) – to 6.6 s od 0 do 100 km/h. Ten sam silnik w mocniejszym wariancie: 276 KM/400 Nm do setki leci już w 5,5 s.

Topowa wersja: Quadrifoglio Verde pierwsze 100 km/h osiąga po niecałych 4 sekundach.

Alfa Romeo Giulia test | Czterodrzwiowe Ferrari z koniczynką na masce?

Z dieslami jest podobnie: naszą testówkę napędzał 2.2 Multijet (179 KM/380 Nm) i reakcja na gaz była fenomenalna. Maksymalny moment od 1750 obr./min daje frajdę, o którą nie podejrzewalibyście diesla. Za wszystkim stoi geometria Giulii.

Alfa Romeo Giulia opinie cena test środek

Alfa Romeo Giulia test | wnętrze

Alfa Romeo Giulia test | Masa, prowadzenie, system DNA

Giulia została zbudowana na płycie podłogowej wykorzystywanej do budowy aktualnych modeli Maserati. Brzmi ładnie, ale co to oznacza w praktyce? Auto waży 1374 kg, a prowadzi się jak gokart. Nie ma absolutnie żadnego opóźnienia w reakcji na ruch kierownicy, skręca ułamek sekundy po tym, jak tylko pomyślicie, że skręcić chcecie. Nie ma niepotrzebnego bujania nadwoziem, kręcenia kierownicą. Skręca i już. Jeżeli jeszcze dołożycie do tego błyskawiczną reakcję na gaz, to macie pełen obraz tego, jak tym autem da się skutecznie jeździć. Zwłaszcza, że Giulia wyposażona jest w znany z innych Alf system DNA, który pozwala na bardzo szybkie ustawienie preferowanego trybu jazdy:

  • tryb D – Dynamic – szybka reakcja na otwarcie przepustnicy, silniejsze wspomaganie siły hamowania, ograniczone działanie systemów kontrolii trakcji*
  • tryb N – Natural – komfort i ekonomiczniejsza mapa zapłonu
  • tryb A – Advanced Efficiency – apetyt na paliwo i emisja cząstek stałych na poziomie skutera Piaggio Vespa

To pierwszy duży sedan wyprodukowany w XXI wieku, który dał mi tyle radości. Były świetne samochody, ale w tym segmencie wszyscy są już otyli, ospali i o-jak-mi-się-nie-chce-jechać.

Prowadzenie i przyjemność z jazdy w Alfie Romeo Giulia w szkolnej skali: 6+.

alfa romeo giulia zawieszenie
Alfa Romeo Giulia test | pod maską
Alfa Romeo Giulia | rozpóra silnik
Alfa Romeo Giulia test | aluminiowe kielichy zawieszenia

Alfa Romeo Giulia | wnętrze i wyposażenie

Wnętrze Giulii mocno nastawione jest na ergonomię. Materiały w niektórych miejscach można poprawić, sporo zależy od wyposażenia dodatkowego, ale ogólnie jest dobrze. Prosto we włoskim wydaniu znaczy stylowo i z klasą. Miałem w pewnym momencie takie klasyczne zdziwienie: skoro ktoś tak dopracował ten element, to dlaczego nie zrobił tego ze skóry? Wszystko rozbija się o pozycję w katalogu – testowa Giulia 2.2 Multijet była elegancką, ale prostą dziewczyną.

Alfa Romeo Giulia test | silnik

Alfa Romeo Giulia | Silnik i fabryczna rozpóra kielichów

Alfa Romeo Giulia test | Cena, konkurencja, czyli czy warto…

Bazowa cena diesla 2.2 Multijet to 139 000 zł. Za benzynę 2.0 Turbo zapłacimy 10 000 więcej. Dla ciekawskich:

Alfa Romeo Quadrifoglio Verde (506 KM, V6 bi-turbo, 6-biegowy manual) kosztuje 359 000 zł.

Na początku wydawało się, że auto będzie rywalizowało z całą plejadą flagowców konkurencji: Superbem, Mondeo, Passatem. To są świetne auta, ale teraz wiem, że Giulia będzie brana pod uwagę w zestawieniu z innymi samochodami. Porównanie będzie takie: Lexus IS 300h kosztuje bazowo 155 000 zł, podobnie jak BMW serii 3.

Przejechać trzeba się każdym, żeby zobaczyć czy ma się temperament Japończyka, Niemca, czy Włocha.

Alfa Romeo Giulia cena opinie nocne zdjęcia

Alfa Romeo Giulia opinie | przód

Alfa Romeo Giulia | Opinie / podsumowanie

Wygląd i właściwości jezdne tego samochodu rzucają na kolana. Konstrukcyjne detale, jak choćby aluminiowe kielichy przedniego zawieszenia, pokazują, jak zaawansowana technologicznie jest Alfa.

To, jaki umiar zachował producent w ingerowaniu w przyjemność prowadzenia Giulii, zasługuje po prostu na szacunek.

Alfa Romeo Giulia | Opinie / spalanie

Nie napisałem ile Giulia pali, bo nie wiem. Jeździłem i nie do końca ogarniałem kilometrolitrażową matematykę. Wiem za to, że Alfa Romeo Giulia w perspektywie najbliższych dekad(!) będzie autem ważnym:

„tylny napęd, genialne prowadzenie, świetny wygląd i osiągi”

Brzmi jak opis kultowych samochodów sprzed lat, prawda? No właśnie.

Alfa Romeo Giulia opinie test 2.2 multijet cena

Alfa Romeo Giulia | tył

_________
Automobile Torino
, dzięki za możliwość spędzenia nocy z tą gorącą Włoszką. ;)

Tags: alfa, alfa romeo giulia, alfa romeo giulia opinie, automobiletorino, giulia, giulia test, qv, romeo, test

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Alfa Romeo Giulia test / cena / opinie |

Alfa Romeo Giulia (typ 952) do sprzedaży trafiła na początku 2016 roku. Po blisko pięciu latach, Alfa Romeo wreszcie ma do zaoferowania światu dużego, czterodrzwiowego sedana. Takiego samochodu brakowało od zakończenia w 2011 roku produkcji „policyjnego” modelu 159. Jaka jest nowa Giulia, pokażę na przykładzie testowanego przez nas egzemplarza ze 179-konnym silnikiem 2.2 Multijet.

Tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak, Michał Węgrzynek

Wszyscy emocjonujemy się modelem Quadrifoglio Verde, który powstał we współpracy z Ferrari, ale to właśnie najprawdopodobniej silnik 2.2 Multijet będzie najczęściej gościł pod maską nowej Giulii.

Proza życia, jak mawiają pradawni Eskimosi.

Alfa Romeo Giulia test i opinie

Alfa Romeo Giulia test | przód

Alfa Romeo Giulia test | historia

Na początek termin „nowa Giulia”. Nowa, bo Giulia już kiedyś była. Typ 105 produkowany był w latach 1962–1978. Stara i nowa Giulia są identyczne, zmieniły się tylko czasy. W latach 60. 106 KM z 16-zaworowego silnika 1.6 wystarczało, żeby być najszybszym samochodem w okolicy. Dziś, żeby pokazać konkurencji, że żartów nie ma, potrzeba 2.9 litra V6 bi-turbo i 506 KM w wersji Quadrifoglio Verde.

Alfa Romeo Giulia test opinie wygląd

Alfa Romeo Giulia test | tył

Alfa Romeo Giulia test | Silniki i napęd

Czasy się zmieniły, nie zmienił się fakt, że Alfa wciąż rozpala emocje. Po raz pierwszy od 20 lat Włosi zdecydowali się na wzdłużny układ silnika/skrzyni biegów i napęd na tylną oś. Do tego paleta mocnych silników i okazuje się, że nie będzie dało się kupić wolnej Giulii.

Najsłabsza oferowana benzyna – 2.0 turbo (197 KM/330 Nm) – to 6.6 s od 0 do 100 km/h. Ten sam silnik w mocniejszym wariancie: 276 KM/400 Nm do setki leci już w 5,5 s.

Topowa wersja: Quadrifoglio Verde pierwsze 100 km/h osiąga po niecałych 4 sekundach.

Alfa Romeo Giulia test | Czterodrzwiowe Ferrari z koniczynką na masce?

Z dieslami jest podobnie: naszą testówkę napędzał 2.2 Multijet (179 KM/380 Nm) i reakcja na gaz była fenomenalna. Maksymalny moment od 1750 obr./min daje frajdę, o którą nie podejrzewalibyście diesla. Za wszystkim stoi geometria Giulii.

Alfa Romeo Giulia opinie cena test środek

Alfa Romeo Giulia test | wnętrze

Alfa Romeo Giulia test | Masa, prowadzenie, system DNA

Giulia została zbudowana na płycie podłogowej wykorzystywanej do budowy aktualnych modeli Maserati. Brzmi ładnie, ale co to oznacza w praktyce? Auto waży 1374 kg, a prowadzi się jak gokart. Nie ma absolutnie żadnego opóźnienia w reakcji na ruch kierownicy, skręca ułamek sekundy po tym, jak tylko pomyślicie, że skręcić chcecie. Nie ma niepotrzebnego bujania nadwoziem, kręcenia kierownicą. Skręca i już. Jeżeli jeszcze dołożycie do tego błyskawiczną reakcję na gaz, to macie pełen obraz tego, jak tym autem da się skutecznie jeździć. Zwłaszcza, że Giulia wyposażona jest w znany z innych Alf system DNA, który pozwala na bardzo szybkie ustawienie preferowanego trybu jazdy:

  • tryb D – Dynamic – szybka reakcja na otwarcie przepustnicy, silniejsze wspomaganie siły hamowania, ograniczone działanie systemów kontrolii trakcji*
  • tryb N – Natural – komfort i ekonomiczniejsza mapa zapłonu
  • tryb A – Advanced Efficiency – apetyt na paliwo i emisja cząstek stałych na poziomie skutera Piaggio Vespa

To pierwszy duży sedan wyprodukowany w XXI wieku, który dał mi tyle radości. Były świetne samochody, ale w tym segmencie wszyscy są już otyli, ospali i o-jak-mi-się-nie-chce-jechać.

Prowadzenie i przyjemność z jazdy w Alfie Romeo Giulia w szkolnej skali: 6+.

alfa romeo giulia zawieszenie
Alfa Romeo Giulia test | pod maską
Alfa Romeo Giulia | rozpóra silnik
Alfa Romeo Giulia test | aluminiowe kielichy zawieszenia

Alfa Romeo Giulia | wnętrze i wyposażenie

Wnętrze Giulii mocno nastawione jest na ergonomię. Materiały w niektórych miejscach można poprawić, sporo zależy od wyposażenia dodatkowego, ale ogólnie jest dobrze. Prosto we włoskim wydaniu znaczy stylowo i z klasą. Miałem w pewnym momencie takie klasyczne zdziwienie: skoro ktoś tak dopracował ten element, to dlaczego nie zrobił tego ze skóry? Wszystko rozbija się o pozycję w katalogu – testowa Giulia 2.2 Multijet była elegancką, ale prostą dziewczyną.

Alfa Romeo Giulia test | silnik

Alfa Romeo Giulia | Silnik i fabryczna rozpóra kielichów

Alfa Romeo Giulia test | Cena, konkurencja, czyli czy warto…

Bazowa cena diesla 2.2 Multijet to 139 000 zł. Za benzynę 2.0 Turbo zapłacimy 10 000 więcej. Dla ciekawskich:

Alfa Romeo Quadrifoglio Verde (506 KM, V6 bi-turbo, 6-biegowy manual) kosztuje 359 000 zł.

Na początku wydawało się, że auto będzie rywalizowało z całą plejadą flagowców konkurencji: Superbem, Mondeo, Passatem. To są świetne auta, ale teraz wiem, że Giulia będzie brana pod uwagę w zestawieniu z innymi samochodami. Porównanie będzie takie: Lexus IS 300h kosztuje bazowo 155 000 zł, podobnie jak BMW serii 3.

Przejechać trzeba się każdym, żeby zobaczyć czy ma się temperament Japończyka, Niemca, czy Włocha.

Alfa Romeo Giulia cena opinie nocne zdjęcia

Alfa Romeo Giulia opinie | przód

Alfa Romeo Giulia | Opinie / podsumowanie

Wygląd i właściwości jezdne tego samochodu rzucają na kolana. Konstrukcyjne detale, jak choćby aluminiowe kielichy przedniego zawieszenia, pokazują, jak zaawansowana technologicznie jest Alfa.

To, jaki umiar zachował producent w ingerowaniu w przyjemność prowadzenia Giulii, zasługuje po prostu na szacunek.

Alfa Romeo Giulia | Opinie / spalanie

Nie napisałem ile Giulia pali, bo nie wiem. Jeździłem i nie do końca ogarniałem kilometrolitrażową matematykę. Wiem za to, że Alfa Romeo Giulia w perspektywie najbliższych dekad(!) będzie autem ważnym:

„tylny napęd, genialne prowadzenie, świetny wygląd i osiągi”

Brzmi jak opis kultowych samochodów sprzed lat, prawda? No właśnie.

Alfa Romeo Giulia opinie test 2.2 multijet cena

Alfa Romeo Giulia | tył

_________
Automobile Torino
, dzięki za możliwość spędzenia nocy z tą gorącą Włoszką. ;)

Tags: alfa, alfa romeo giulia, alfa romeo giulia opinie, automobiletorino, giulia, giulia test, qv, romeo, test

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry