Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
s max
Strona główna » Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 | „Jak myślisz, […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 | „Jak myślisz, […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 | „Jak myślisz, […]

Sebastian Mądrachowski

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 |

„Jak myślisz, jak prezentuje się nowy Ford S-Max w rankingu najlepszych supersamochodów świata?” – zapytał nas szef sprzedaży Ford Carrara i zaproponował, by na test Dodge’a Vipera wybrać się rodzinnym Fordem. „Ok, przynajmniej zmieści się cały sprzęt” – rzuciliśmy na do widzenia i ruszyliśmy w kierunku hrubieszowskiego 74 Garage.

Tekst: Mateusz Cieślak, Sebastian Mądrachowski, foto: Michał Węgrzynek

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie pierwsze: prowadzenie

Po raz pierwszy Ford S-Max zdziwił nas jeszcze zanim wyjechaliśmy z Lublina. Wiedzieliśmy, że jest zbudowany na płycie lubianego przez nas Mondeo, ale nie spodziewaliśmy się, że jadąc, w ogóle nie poczujemy gabarytów tego samochodu. Jest zaskakująco sztywny i bardzo precyzyjnie reaguje na polecenia kierowcy. Łatwo się zapomnieć i jechać nim jak zwykłym sedanem, co zapewnia sporo atrakcji pasażerom na wszystkich siedmiu fotelach. Duży plus.

Ford S-Max 2.0 TDCi II generacja

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie drugie: pojemność

Drugie zaskoczenie przyszło w momencie pakowania sprzętu fotograficznego i całej reszty bałaganu, potrzebnego trzem osobom do przeżycia weekendu przy wschodniej granicy. Do wykonania zdjęć w ruchu, tzw. Rig Shot’ów, potrzeba trzech dwumetrowych rurek. Do tego statywy, torba z aparatami, plecaki, to wszystko musiało jechać z nami. Zmieściło się bez problemu i to z zachowaniem pełnego komfortu. Ruszyliśmy po krótkiej walce o miejsca.

Ford S-Max 2.0 TDCi II gen, design

W trasie docenia się urok „wożenia powietrza”. Nigdy nie rozumieliśmy dlaczego ludzi boli to, ile pustej przestrzeni mamy w samochodzie, nawet jadąc w pojedynkę. W Fordzie S-Max II powietrza jest dużo, ale napiszemy to jeszcze raz: gabaryty zupełnie nie przeszkadzają w prowadzeniu.

nowy Ford S-Max 2.0 TDCi generacja II podróż

Ford dołożył dużą cegiełkę do tego, żeby współczesne vany dobrze wyglądały. Już poprzedni model miał bardzo agresywny design. Nowy wygląda stylowo jak na na rodzinne, użytkowe auto. Dodatkowo, Ford S-Max 2.0 TDCi II, może być wyposażony w pakiet ST-line: z dodatkowym ospojlerowaniem, dokładkami i 19-calowymi felgami. Miodzio.

Ford S-Max II 2016 2.0 TDCi

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie trzecie: silnik

Pod maską pracował dobrze nam znany diesel 2.0 TDCi 184 KM, którego ciężko nie lubić. Spokój podczas wyprzedzania, spokój podczas wizyty na stacji benzynowej, czyli dokładnie tak jak to powinno wyglądać. Dla Matiego był nawet za szybki, co widać na zdjęciu poniżej. Duży plus dla automatycznej skrzyni: zmiana biegów niezauważalna, silnik szybko reaguje na gaz i jest całkiem ekonomiczny. 2.0 TDCi w manualu jest trochę męczące. Do tego zestawu można zamówić jeszcze napęd 4×4 i oprócz walorów praktycznych, dojdzie jeszcze spokój zimą.

Ford S-Max 2.0 TDCi 2016

Ford S-Max 2.0 TDCi – zdziwienie czwarte: wnętrze

Każde siedzenie to oddzielna historia. Zakres regulacji jest duży, jak to w vanie, ale też w Fordzie dużo łatwiejszy do opanowania niż u konkurencji. Kolejny plus to płaska podłoga. Rozwiązanie z którego wielu producentów zaczyna powoli rezygnować jest podstawą, jeśli mówimy o użyteczności dużego rodzinnego samochodu.

w podróży Ford S-Max 2.0 TDCi 2016

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie ostatnie: komfort

Ostatnie zaskoczenie i wisienka na torcie jeżeli chodzi o naszą kilkudniową znajomość z Fordem S-Maxem 2.0 TDCi. Kiedy Mateusz wysiadł z Dodge’a Vipera, z wielkim bananem na twarzy, drżącymi z podniecenia rękami, trzeba było praktycznie z marszu zbierać się do domu. Wsiadł do S-Maxa, przejechał kilka kilometrów i zaczął się ekscytować jak komfortowy jest Ford: „Nie słyszałem silnika, nie czułem przyspieszania czy hamowania. Leciałem. Supersamochody zachwycają, ale są cudowne tylko na chwilę. Na co dzień trzeba myśleć rozsądnie”.

„Jak prezentuje się nowy Ford S-Max w rankingu najlepszych supersamochodów świata?”

Odpowiedź: W rankingu najlepszych supersamochodów świata Ford S-Max znajduje się na każdej pozycji ex-aequo. Mając dowolny supersamochód wypada mieć też auto, które nadaje się do codziennego użytkowania. Ford S-Max się nadaje aż nadto.

Ford Carrara, dzięki za udany weekend! :)

rodzinny Ford S-Max 2.0 TDCi

ford carrara

Tags: ford carrara, ford carrara lublin, ford s-max 2.0 tdci, ford s-max 2016, ford s-max ii, s-max 2.0 tdci, s-max ii, sebastian mądrachowski

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 |

„Jak myślisz, jak prezentuje się nowy Ford S-Max w rankingu najlepszych supersamochodów świata?” – zapytał nas szef sprzedaży Ford Carrara i zaproponował, by na test Dodge’a Vipera wybrać się rodzinnym Fordem. „Ok, przynajmniej zmieści się cały sprzęt” – rzuciliśmy na do widzenia i ruszyliśmy w kierunku hrubieszowskiego 74 Garage.

Tekst: Mateusz Cieślak, Sebastian Mądrachowski, foto: Michał Węgrzynek

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie pierwsze: prowadzenie

Po raz pierwszy Ford S-Max zdziwił nas jeszcze zanim wyjechaliśmy z Lublina. Wiedzieliśmy, że jest zbudowany na płycie lubianego przez nas Mondeo, ale nie spodziewaliśmy się, że jadąc, w ogóle nie poczujemy gabarytów tego samochodu. Jest zaskakująco sztywny i bardzo precyzyjnie reaguje na polecenia kierowcy. Łatwo się zapomnieć i jechać nim jak zwykłym sedanem, co zapewnia sporo atrakcji pasażerom na wszystkich siedmiu fotelach. Duży plus.

Ford S-Max 2.0 TDCi II generacja

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie drugie: pojemność

Drugie zaskoczenie przyszło w momencie pakowania sprzętu fotograficznego i całej reszty bałaganu, potrzebnego trzem osobom do przeżycia weekendu przy wschodniej granicy. Do wykonania zdjęć w ruchu, tzw. Rig Shot’ów, potrzeba trzech dwumetrowych rurek. Do tego statywy, torba z aparatami, plecaki, to wszystko musiało jechać z nami. Zmieściło się bez problemu i to z zachowaniem pełnego komfortu. Ruszyliśmy po krótkiej walce o miejsca.

Ford S-Max 2.0 TDCi II gen, design

W trasie docenia się urok „wożenia powietrza”. Nigdy nie rozumieliśmy dlaczego ludzi boli to, ile pustej przestrzeni mamy w samochodzie, nawet jadąc w pojedynkę. W Fordzie S-Max II powietrza jest dużo, ale napiszemy to jeszcze raz: gabaryty zupełnie nie przeszkadzają w prowadzeniu.

nowy Ford S-Max 2.0 TDCi generacja II podróż

Ford dołożył dużą cegiełkę do tego, żeby współczesne vany dobrze wyglądały. Już poprzedni model miał bardzo agresywny design. Nowy wygląda stylowo jak na na rodzinne, użytkowe auto. Dodatkowo, Ford S-Max 2.0 TDCi II, może być wyposażony w pakiet ST-line: z dodatkowym ospojlerowaniem, dokładkami i 19-calowymi felgami. Miodzio.

Ford S-Max II 2016 2.0 TDCi

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie trzecie: silnik

Pod maską pracował dobrze nam znany diesel 2.0 TDCi 184 KM, którego ciężko nie lubić. Spokój podczas wyprzedzania, spokój podczas wizyty na stacji benzynowej, czyli dokładnie tak jak to powinno wyglądać. Dla Matiego był nawet za szybki, co widać na zdjęciu poniżej. Duży plus dla automatycznej skrzyni: zmiana biegów niezauważalna, silnik szybko reaguje na gaz i jest całkiem ekonomiczny. 2.0 TDCi w manualu jest trochę męczące. Do tego zestawu można zamówić jeszcze napęd 4×4 i oprócz walorów praktycznych, dojdzie jeszcze spokój zimą.

Ford S-Max 2.0 TDCi 2016

Ford S-Max 2.0 TDCi – zdziwienie czwarte: wnętrze

Każde siedzenie to oddzielna historia. Zakres regulacji jest duży, jak to w vanie, ale też w Fordzie dużo łatwiejszy do opanowania niż u konkurencji. Kolejny plus to płaska podłoga. Rozwiązanie z którego wielu producentów zaczyna powoli rezygnować jest podstawą, jeśli mówimy o użyteczności dużego rodzinnego samochodu.

w podróży Ford S-Max 2.0 TDCi 2016

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie ostatnie: komfort

Ostatnie zaskoczenie i wisienka na torcie jeżeli chodzi o naszą kilkudniową znajomość z Fordem S-Maxem 2.0 TDCi. Kiedy Mateusz wysiadł z Dodge’a Vipera, z wielkim bananem na twarzy, drżącymi z podniecenia rękami, trzeba było praktycznie z marszu zbierać się do domu. Wsiadł do S-Maxa, przejechał kilka kilometrów i zaczął się ekscytować jak komfortowy jest Ford: „Nie słyszałem silnika, nie czułem przyspieszania czy hamowania. Leciałem. Supersamochody zachwycają, ale są cudowne tylko na chwilę. Na co dzień trzeba myśleć rozsądnie”.

„Jak prezentuje się nowy Ford S-Max w rankingu najlepszych supersamochodów świata?”

Odpowiedź: W rankingu najlepszych supersamochodów świata Ford S-Max znajduje się na każdej pozycji ex-aequo. Mając dowolny supersamochód wypada mieć też auto, które nadaje się do codziennego użytkowania. Ford S-Max się nadaje aż nadto.

Ford Carrara, dzięki za udany weekend! :)

rodzinny Ford S-Max 2.0 TDCi

ford carrara

Tags: ford carrara, ford carrara lublin, ford s-max 2.0 tdci, ford s-max 2016, ford s-max ii, s-max 2.0 tdci, s-max ii, sebastian mądrachowski

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry