Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
s max
Strona główna » Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 | „Jak myślisz, […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 | „Jak myślisz, […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016: family supercar?

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 | „Jak myślisz, […]

Sebastian Mądrachowski

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 |

„Jak myślisz, jak prezentuje się nowy Ford S-Max w rankingu najlepszych supersamochodów świata?” – zapytał nas szef sprzedaży Ford Carrara i zaproponował, by na test Dodge’a Vipera wybrać się rodzinnym Fordem. „Ok, przynajmniej zmieści się cały sprzęt” – rzuciliśmy na do widzenia i ruszyliśmy w kierunku hrubieszowskiego 74 Garage.

Tekst: Mateusz Cieślak, Sebastian Mądrachowski, foto: Michał Węgrzynek

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie pierwsze: prowadzenie

Po raz pierwszy Ford S-Max zdziwił nas jeszcze zanim wyjechaliśmy z Lublina. Wiedzieliśmy, że jest zbudowany na płycie lubianego przez nas Mondeo, ale nie spodziewaliśmy się, że jadąc, w ogóle nie poczujemy gabarytów tego samochodu. Jest zaskakująco sztywny i bardzo precyzyjnie reaguje na polecenia kierowcy. Łatwo się zapomnieć i jechać nim jak zwykłym sedanem, co zapewnia sporo atrakcji pasażerom na wszystkich siedmiu fotelach. Duży plus.

Ford S-Max 2.0 TDCi II generacja

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie drugie: pojemność

Drugie zaskoczenie przyszło w momencie pakowania sprzętu fotograficznego i całej reszty bałaganu, potrzebnego trzem osobom do przeżycia weekendu przy wschodniej granicy. Do wykonania zdjęć w ruchu, tzw. Rig Shot’ów, potrzeba trzech dwumetrowych rurek. Do tego statywy, torba z aparatami, plecaki, to wszystko musiało jechać z nami. Zmieściło się bez problemu i to z zachowaniem pełnego komfortu. Ruszyliśmy po krótkiej walce o miejsca.

Ford S-Max 2.0 TDCi II gen, design

W trasie docenia się urok „wożenia powietrza”. Nigdy nie rozumieliśmy dlaczego ludzi boli to, ile pustej przestrzeni mamy w samochodzie, nawet jadąc w pojedynkę. W Fordzie S-Max II powietrza jest dużo, ale napiszemy to jeszcze raz: gabaryty zupełnie nie przeszkadzają w prowadzeniu.

nowy Ford S-Max 2.0 TDCi generacja II podróż

Ford dołożył dużą cegiełkę do tego, żeby współczesne vany dobrze wyglądały. Już poprzedni model miał bardzo agresywny design. Nowy wygląda stylowo jak na na rodzinne, użytkowe auto. Dodatkowo, Ford S-Max 2.0 TDCi II, może być wyposażony w pakiet ST-line: z dodatkowym ospojlerowaniem, dokładkami i 19-calowymi felgami. Miodzio.

Ford S-Max II 2016 2.0 TDCi

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie trzecie: silnik

Pod maską pracował dobrze nam znany diesel 2.0 TDCi 184 KM, którego ciężko nie lubić. Spokój podczas wyprzedzania, spokój podczas wizyty na stacji benzynowej, czyli dokładnie tak jak to powinno wyglądać. Dla Matiego był nawet za szybki, co widać na zdjęciu poniżej. Duży plus dla automatycznej skrzyni: zmiana biegów niezauważalna, silnik szybko reaguje na gaz i jest całkiem ekonomiczny. 2.0 TDCi w manualu jest trochę męczące. Do tego zestawu można zamówić jeszcze napęd 4×4 i oprócz walorów praktycznych, dojdzie jeszcze spokój zimą.

Ford S-Max 2.0 TDCi 2016

Ford S-Max 2.0 TDCi – zdziwienie czwarte: wnętrze

Każde siedzenie to oddzielna historia. Zakres regulacji jest duży, jak to w vanie, ale też w Fordzie dużo łatwiejszy do opanowania niż u konkurencji. Kolejny plus to płaska podłoga. Rozwiązanie z którego wielu producentów zaczyna powoli rezygnować jest podstawą, jeśli mówimy o użyteczności dużego rodzinnego samochodu.

w podróży Ford S-Max 2.0 TDCi 2016

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie ostatnie: komfort

Ostatnie zaskoczenie i wisienka na torcie jeżeli chodzi o naszą kilkudniową znajomość z Fordem S-Maxem 2.0 TDCi. Kiedy Mateusz wysiadł z Dodge’a Vipera, z wielkim bananem na twarzy, drżącymi z podniecenia rękami, trzeba było praktycznie z marszu zbierać się do domu. Wsiadł do S-Maxa, przejechał kilka kilometrów i zaczął się ekscytować jak komfortowy jest Ford: „Nie słyszałem silnika, nie czułem przyspieszania czy hamowania. Leciałem. Supersamochody zachwycają, ale są cudowne tylko na chwilę. Na co dzień trzeba myśleć rozsądnie”.

„Jak prezentuje się nowy Ford S-Max w rankingu najlepszych supersamochodów świata?”

Odpowiedź: W rankingu najlepszych supersamochodów świata Ford S-Max znajduje się na każdej pozycji ex-aequo. Mając dowolny supersamochód wypada mieć też auto, które nadaje się do codziennego użytkowania. Ford S-Max się nadaje aż nadto.

Ford Carrara, dzięki za udany weekend! :)

rodzinny Ford S-Max 2.0 TDCi

ford carrara

Tags: ford carrara, ford carrara lublin, ford s-max 2.0 tdci, ford s-max 2016, ford s-max ii, s-max 2.0 tdci, s-max ii, sebastian mądrachowski

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 |

„Jak myślisz, jak prezentuje się nowy Ford S-Max w rankingu najlepszych supersamochodów świata?” – zapytał nas szef sprzedaży Ford Carrara i zaproponował, by na test Dodge’a Vipera wybrać się rodzinnym Fordem. „Ok, przynajmniej zmieści się cały sprzęt” – rzuciliśmy na do widzenia i ruszyliśmy w kierunku hrubieszowskiego 74 Garage.

Tekst: Mateusz Cieślak, Sebastian Mądrachowski, foto: Michał Węgrzynek

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie pierwsze: prowadzenie

Po raz pierwszy Ford S-Max zdziwił nas jeszcze zanim wyjechaliśmy z Lublina. Wiedzieliśmy, że jest zbudowany na płycie lubianego przez nas Mondeo, ale nie spodziewaliśmy się, że jadąc, w ogóle nie poczujemy gabarytów tego samochodu. Jest zaskakująco sztywny i bardzo precyzyjnie reaguje na polecenia kierowcy. Łatwo się zapomnieć i jechać nim jak zwykłym sedanem, co zapewnia sporo atrakcji pasażerom na wszystkich siedmiu fotelach. Duży plus.

Ford S-Max 2.0 TDCi II generacja

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie drugie: pojemność

Drugie zaskoczenie przyszło w momencie pakowania sprzętu fotograficznego i całej reszty bałaganu, potrzebnego trzem osobom do przeżycia weekendu przy wschodniej granicy. Do wykonania zdjęć w ruchu, tzw. Rig Shot’ów, potrzeba trzech dwumetrowych rurek. Do tego statywy, torba z aparatami, plecaki, to wszystko musiało jechać z nami. Zmieściło się bez problemu i to z zachowaniem pełnego komfortu. Ruszyliśmy po krótkiej walce o miejsca.

Ford S-Max 2.0 TDCi II gen, design

W trasie docenia się urok „wożenia powietrza”. Nigdy nie rozumieliśmy dlaczego ludzi boli to, ile pustej przestrzeni mamy w samochodzie, nawet jadąc w pojedynkę. W Fordzie S-Max II powietrza jest dużo, ale napiszemy to jeszcze raz: gabaryty zupełnie nie przeszkadzają w prowadzeniu.

nowy Ford S-Max 2.0 TDCi generacja II podróż

Ford dołożył dużą cegiełkę do tego, żeby współczesne vany dobrze wyglądały. Już poprzedni model miał bardzo agresywny design. Nowy wygląda stylowo jak na na rodzinne, użytkowe auto. Dodatkowo, Ford S-Max 2.0 TDCi II, może być wyposażony w pakiet ST-line: z dodatkowym ospojlerowaniem, dokładkami i 19-calowymi felgami. Miodzio.

Ford S-Max II 2016 2.0 TDCi

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie trzecie: silnik

Pod maską pracował dobrze nam znany diesel 2.0 TDCi 184 KM, którego ciężko nie lubić. Spokój podczas wyprzedzania, spokój podczas wizyty na stacji benzynowej, czyli dokładnie tak jak to powinno wyglądać. Dla Matiego był nawet za szybki, co widać na zdjęciu poniżej. Duży plus dla automatycznej skrzyni: zmiana biegów niezauważalna, silnik szybko reaguje na gaz i jest całkiem ekonomiczny. 2.0 TDCi w manualu jest trochę męczące. Do tego zestawu można zamówić jeszcze napęd 4×4 i oprócz walorów praktycznych, dojdzie jeszcze spokój zimą.

Ford S-Max 2.0 TDCi 2016

Ford S-Max 2.0 TDCi – zdziwienie czwarte: wnętrze

Każde siedzenie to oddzielna historia. Zakres regulacji jest duży, jak to w vanie, ale też w Fordzie dużo łatwiejszy do opanowania niż u konkurencji. Kolejny plus to płaska podłoga. Rozwiązanie z którego wielu producentów zaczyna powoli rezygnować jest podstawą, jeśli mówimy o użyteczności dużego rodzinnego samochodu.

w podróży Ford S-Max 2.0 TDCi 2016

Ford S-Max 2.0 TDCi, II gen., 2016 – zdziwienie ostatnie: komfort

Ostatnie zaskoczenie i wisienka na torcie jeżeli chodzi o naszą kilkudniową znajomość z Fordem S-Maxem 2.0 TDCi. Kiedy Mateusz wysiadł z Dodge’a Vipera, z wielkim bananem na twarzy, drżącymi z podniecenia rękami, trzeba było praktycznie z marszu zbierać się do domu. Wsiadł do S-Maxa, przejechał kilka kilometrów i zaczął się ekscytować jak komfortowy jest Ford: „Nie słyszałem silnika, nie czułem przyspieszania czy hamowania. Leciałem. Supersamochody zachwycają, ale są cudowne tylko na chwilę. Na co dzień trzeba myśleć rozsądnie”.

„Jak prezentuje się nowy Ford S-Max w rankingu najlepszych supersamochodów świata?”

Odpowiedź: W rankingu najlepszych supersamochodów świata Ford S-Max znajduje się na każdej pozycji ex-aequo. Mając dowolny supersamochód wypada mieć też auto, które nadaje się do codziennego użytkowania. Ford S-Max się nadaje aż nadto.

Ford Carrara, dzięki za udany weekend! :)

rodzinny Ford S-Max 2.0 TDCi

ford carrara

Tags: ford carrara, ford carrara lublin, ford s-max 2.0 tdci, ford s-max 2016, ford s-max ii, s-max 2.0 tdci, s-max ii, sebastian mądrachowski

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Rysunki

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
- 20%
jaguar e-type rysunek plakat

Rysunek Jaguar E-Type tryptyk

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%

Pakiet 3 wybranych rysunków

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%
motoryzacyjne rysunki obrazy plakaty

Pakiet 5 wybranych rysunków

Rysunki
200,00 zł – 280,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry