Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Suzuki Ignis
Strona główna » Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | MAŁY, ALE WARIAT

Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | MAŁY, ALE WARIAT

Suzuki Ignis 4×4 2017 – opinie, test, dane techniczne | […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | MAŁY, ALE WARIAT

Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | MAŁY, ALE WARIAT

Suzuki Ignis 4×4 2017 – opinie, test, dane techniczne | […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | MAŁY, ALE WARIAT

Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | MAŁY, ALE WARIAT

Suzuki Ignis 4×4 2017 – opinie, test, dane techniczne | […]

Sebastian Mądrachowski

Suzuki Ignis 4×4 2017 – opinie, test, dane techniczne |

Rodzice chcą, by ich dziecko odziedziczyło po członkach rodziny najlepsze możliwe cechy. Urodę po mamie, inteligencję po tacie, poczucie humoru babci i najlepiej jeszcze smykałkę do interesów po dziadku. Takie dziecko zrobiło sobie właśnie Suzuki.

Tekst: Mateusz Mądrachowski, Foto: Artur Woszak

Z terenówkami Suzuki mamy do czynienia od lat.  Sprawdzone napędy, dobre właściwości jezdne, rozsądna cena. Tradycja jest, więc kiedy w ręce dostaliśmy najnowsze Suzuki Ignis 4×4 (model FF21S) apetyty były duże. Suzuki Ignis 4×4 2017 to „mini crossover SUV”. Łączy cechy małego miejskiego auta, kombi oraz pojazdu terenowego. Taki mały Leonardo da Vinci zabłąkany między segmentem A i B.

Suzuki Ignis

Suzuki Ignis 4×4 2017 w całej okazałości

Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | Napęd

Suzuki oferuje w tym maluchu napęd na cztery koła ALLGRIP. Pojedzie tam gdzie Vitara, czy Jimny III, byle bez przesady. Dołączanie napędu tylnej osi następuje poprzez sprzęgło wiskotyczne, a to nie przepada za długotrwałym obciążeniem.

Upraszczając: Suzuki Ignis 4×4 skutecznie grzeje gdzie chcemy z rozkładem momentu 50/50 na obie osie. Tylko nie za długo, bo przegrzejemy wiskozę.

Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | Wymiary

A Igniska kusi. Suzuki Ignis ma aż 18 cm prześwitu, czyli tyle co BMW X5 e70 i więcej niż nowa Kia Sportage. Do tego auto wyposażone jest w kontrolę zjazdu i wspomaganie ruszania pod górę, a wszystko to zamknięte w lekkiej, filigranowej budzie. Rozstaw osi to zaledwie 2435mm.

Pełne wymiary Suzuki Ignis 4×4 2017:

– długość 3,700 mm
– szerokość 1,660 mm
– wysokość 1,595 mm

Suzuki Ignis

Suzuki Ignis 4×4 2017 tył

Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | Silnik / masa, dane techniczne

Suzuki Ignis napędzany jest tylko jednym silnikiem – benzynowym 1.2 litra. Co prawda większą pojemność ma nawet butelka wody mineralnej, ale ten motor naprawdę daje radę. Przede wszystkim dlatego, że Ignis, w zależności od wyposażenia, waży tylko 810-920 kg. Silnik woli wyższe obroty, dzięki czemu możemy wyprzedzać kierowców z uśmiechem na ustach. Japończycy wracają do korzeni.

Suzuki Ignis 4×4 2017 – spalanie

Za zmianę biegów odpowiada 5-biegowy automat lub 5-biegowy manual. Jeździliśmy tym drugim i jest OK.

Przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym Suzuki Ignis spalał ok. 6,5 litra benzyny na 100km, a przy dobrym wietrze leciał 170 km/h.

Ładnie jak na pudełko zapałek na kołach. W środku mogłoby być nieco ciszej, ale taki już urok małych, lekkich samochodów. Wnętrze jest za to urządzone ciekawie.

Suzuki Ignis

Suzuki Ignis 4×4 2017 wnętrze

Suzuki Ignis opinie | Wnętrze

W środku jest… oryginalnie. Tu plastik biały, tam ciemny, gdzieniegdzie pomarańczowy, rączki a’la stal nierdzewna, a nad zegarami karbon, a co! Miejsca jest dużo. Suzuki Ignis to najmniejszy SUV na rynku, ale wciąż SUV – pojemności nie ma co porównywać z małymi autami miejskimi. Igniska jest wysoka, ma przestrzeń i z wewnątrz sprawia wrażenie większej niż jest. To duży plus, jeżeli oczekujemy od samochodu nieco więcej niż bycia zwykłym toczydłem. No i radio Kenwood gra naprawdę ładnie.

Suzuki Ignis 2017 | cena nowego

Ceny Suzuki Ignis mocno uzależnione są od wyposażenia.

Ignis z manualną skrzynią i napędem na przód kosztuje 49 900 zł.

Auto z automatem dostaniemy tylko łącznie z pakietem wyposażenia Premium i tu cena wynosi 58 900 zł (tak samo wyposażony Ignis z manualem kosztuje 54 900 zł).

Suzuki Ignis 4x4 2017 detal

Suzuki Ignis 4×4 2017 detale

Podobnie ma się sprawa z napędem 4×4. Czteronapęd dostępny jest tylko w Suzuki Ignis z pakietem wyposażenia Premium, a ceny zaczynają się od 61 900 zł. Dla porównania, najtańszy Fiat Panda 4×4 kosztuje 59 900 zł. Różnica w cenie bierze się z opłat importowych na samochody japońskie – od opłat celnych jeszcze nikt nie uciekł. Czy za japońską technologię warto dopłacić?

Suzuki Ignis opinie – 1.2 4×4 2017 podsumowanie

Podsumujmy. Suzuki zrobiło sobie dziecko, które odziedziczyło sporo po swoich przodkach. Czarne słupki przypominają te ze Swifta, kratka na boku maski z Vitary, znaczek adidasa na tylnych błotnikach z modelu Suzuki Fronte Coupe. Za kilka lat zobaczymy na kogo wyrośnie i jak będzie się spisywał. Poprzednie modele Ignisa są lubiane i chwalone za wytrzymałość, zobaczymy jak będzie teraz. Na razie wiemy, że to auto ma charakter i potrafi odgryźć się konkurencji. Być realną przeciwwagą dla dużych SUV-ów, które ledwo mieszczą się na miejskich parkingach? Naszym zdaniem to już naprawdę dużo.

Sprawdź go sam:
suzuki ignis

DANE TECHNICZNE Suzuki Ignis 4WD (4×4) 2016
Silnik / Pojemnośćbenzyna wolnossąca / 1242 cm³
Układ / Liczba zaworówR4 / 16
Moc maksymalna66 kW (90 KM) / 6000 obr/min
Moment obrotowy120 Nm / 4400 obr/min
Zawieszenie przódkolumny McPhersona
Zawieszenie tyłoś sztywna z wahaczami wleczonymi i sprężynami śrubowymi
Napęd4×4
Skrzynia biegówmanualna, 5 biegów
Prędkość maksymalna180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h12,2 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/mieszany)brak pomiarów własnych (według producenta 5,9 / 4,5 / 5,0)
Długość / Szerokość / Wysokość3700 / 1660 / 1595 mm
Rozstaw osi2435 mm
Masa własna / Dopuszczalna870 / 1330 kg
Bagażnik w standardzie204 l
Bagażnik po złożeniu siedzeń490l (do linii okien)
Pojemność zbiornika paliwa30 l (wersja 2WD ma 32 l)
EKSPLOATACJA I CENA
Gwarancja mechaniczna2 lata
Przeglądywedług wskazań komputera
Cena wersji podstawowej49 900 zł (2WD, Comfort)
Cena wersji testowanej61 900 zł (4WD, Premium)

 

Tags: 4x4, auto, autobroker, broker, crossover, ignis, mełgiewska, offroad, suv, suzuki, suzuki ignis, test

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

Suzuki Ignis 4×4 2017 – opinie, test, dane techniczne |

Rodzice chcą, by ich dziecko odziedziczyło po członkach rodziny najlepsze możliwe cechy. Urodę po mamie, inteligencję po tacie, poczucie humoru babci i najlepiej jeszcze smykałkę do interesów po dziadku. Takie dziecko zrobiło sobie właśnie Suzuki.

Tekst: Mateusz Mądrachowski, Foto: Artur Woszak

Z terenówkami Suzuki mamy do czynienia od lat.  Sprawdzone napędy, dobre właściwości jezdne, rozsądna cena. Tradycja jest, więc kiedy w ręce dostaliśmy najnowsze Suzuki Ignis 4×4 (model FF21S) apetyty były duże. Suzuki Ignis 4×4 2017 to „mini crossover SUV”. Łączy cechy małego miejskiego auta, kombi oraz pojazdu terenowego. Taki mały Leonardo da Vinci zabłąkany między segmentem A i B.

Suzuki Ignis

Suzuki Ignis 4×4 2017 w całej okazałości

Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | Napęd

Suzuki oferuje w tym maluchu napęd na cztery koła ALLGRIP. Pojedzie tam gdzie Vitara, czy Jimny III, byle bez przesady. Dołączanie napędu tylnej osi następuje poprzez sprzęgło wiskotyczne, a to nie przepada za długotrwałym obciążeniem.

Upraszczając: Suzuki Ignis 4×4 skutecznie grzeje gdzie chcemy z rozkładem momentu 50/50 na obie osie. Tylko nie za długo, bo przegrzejemy wiskozę.

Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | Wymiary

A Igniska kusi. Suzuki Ignis ma aż 18 cm prześwitu, czyli tyle co BMW X5 e70 i więcej niż nowa Kia Sportage. Do tego auto wyposażone jest w kontrolę zjazdu i wspomaganie ruszania pod górę, a wszystko to zamknięte w lekkiej, filigranowej budzie. Rozstaw osi to zaledwie 2435mm.

Pełne wymiary Suzuki Ignis 4×4 2017:

– długość 3,700 mm
– szerokość 1,660 mm
– wysokość 1,595 mm

Suzuki Ignis

Suzuki Ignis 4×4 2017 tył

Suzuki Ignis 4×4 2017 opinie | Silnik / masa, dane techniczne

Suzuki Ignis napędzany jest tylko jednym silnikiem – benzynowym 1.2 litra. Co prawda większą pojemność ma nawet butelka wody mineralnej, ale ten motor naprawdę daje radę. Przede wszystkim dlatego, że Ignis, w zależności od wyposażenia, waży tylko 810-920 kg. Silnik woli wyższe obroty, dzięki czemu możemy wyprzedzać kierowców z uśmiechem na ustach. Japończycy wracają do korzeni.

Suzuki Ignis 4×4 2017 – spalanie

Za zmianę biegów odpowiada 5-biegowy automat lub 5-biegowy manual. Jeździliśmy tym drugim i jest OK.

Przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym Suzuki Ignis spalał ok. 6,5 litra benzyny na 100km, a przy dobrym wietrze leciał 170 km/h.

Ładnie jak na pudełko zapałek na kołach. W środku mogłoby być nieco ciszej, ale taki już urok małych, lekkich samochodów. Wnętrze jest za to urządzone ciekawie.

Suzuki Ignis

Suzuki Ignis 4×4 2017 wnętrze

Suzuki Ignis opinie | Wnętrze

W środku jest… oryginalnie. Tu plastik biały, tam ciemny, gdzieniegdzie pomarańczowy, rączki a’la stal nierdzewna, a nad zegarami karbon, a co! Miejsca jest dużo. Suzuki Ignis to najmniejszy SUV na rynku, ale wciąż SUV – pojemności nie ma co porównywać z małymi autami miejskimi. Igniska jest wysoka, ma przestrzeń i z wewnątrz sprawia wrażenie większej niż jest. To duży plus, jeżeli oczekujemy od samochodu nieco więcej niż bycia zwykłym toczydłem. No i radio Kenwood gra naprawdę ładnie.

Suzuki Ignis 2017 | cena nowego

Ceny Suzuki Ignis mocno uzależnione są od wyposażenia.

Ignis z manualną skrzynią i napędem na przód kosztuje 49 900 zł.

Auto z automatem dostaniemy tylko łącznie z pakietem wyposażenia Premium i tu cena wynosi 58 900 zł (tak samo wyposażony Ignis z manualem kosztuje 54 900 zł).

Suzuki Ignis 4x4 2017 detal

Suzuki Ignis 4×4 2017 detale

Podobnie ma się sprawa z napędem 4×4. Czteronapęd dostępny jest tylko w Suzuki Ignis z pakietem wyposażenia Premium, a ceny zaczynają się od 61 900 zł. Dla porównania, najtańszy Fiat Panda 4×4 kosztuje 59 900 zł. Różnica w cenie bierze się z opłat importowych na samochody japońskie – od opłat celnych jeszcze nikt nie uciekł. Czy za japońską technologię warto dopłacić?

Suzuki Ignis opinie – 1.2 4×4 2017 podsumowanie

Podsumujmy. Suzuki zrobiło sobie dziecko, które odziedziczyło sporo po swoich przodkach. Czarne słupki przypominają te ze Swifta, kratka na boku maski z Vitary, znaczek adidasa na tylnych błotnikach z modelu Suzuki Fronte Coupe. Za kilka lat zobaczymy na kogo wyrośnie i jak będzie się spisywał. Poprzednie modele Ignisa są lubiane i chwalone za wytrzymałość, zobaczymy jak będzie teraz. Na razie wiemy, że to auto ma charakter i potrafi odgryźć się konkurencji. Być realną przeciwwagą dla dużych SUV-ów, które ledwo mieszczą się na miejskich parkingach? Naszym zdaniem to już naprawdę dużo.

Sprawdź go sam:
suzuki ignis

DANE TECHNICZNE Suzuki Ignis 4WD (4×4) 2016
Silnik / Pojemnośćbenzyna wolnossąca / 1242 cm³
Układ / Liczba zaworówR4 / 16
Moc maksymalna66 kW (90 KM) / 6000 obr/min
Moment obrotowy120 Nm / 4400 obr/min
Zawieszenie przódkolumny McPhersona
Zawieszenie tyłoś sztywna z wahaczami wleczonymi i sprężynami śrubowymi
Napęd4×4
Skrzynia biegówmanualna, 5 biegów
Prędkość maksymalna180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h12,2 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/mieszany)brak pomiarów własnych (według producenta 5,9 / 4,5 / 5,0)
Długość / Szerokość / Wysokość3700 / 1660 / 1595 mm
Rozstaw osi2435 mm
Masa własna / Dopuszczalna870 / 1330 kg
Bagażnik w standardzie204 l
Bagażnik po złożeniu siedzeń490l (do linii okien)
Pojemność zbiornika paliwa30 l (wersja 2WD ma 32 l)
EKSPLOATACJA I CENA
Gwarancja mechaniczna2 lata
Przeglądywedług wskazań komputera
Cena wersji podstawowej49 900 zł (2WD, Comfort)
Cena wersji testowanej61 900 zł (4WD, Premium)

 

Tags: 4x4, auto, autobroker, broker, crossover, ignis, mełgiewska, offroad, suv, suzuki, suzuki ignis, test
  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

OSTATNIO DODANE

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 911R

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Audi Quattro S1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • EKO Kolekcja Magazynu Motór

    Magazyn Motór
    150,00 zł 100,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry