Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
KIA xCeed 1.6 T-GDI opinie
Strona główna » KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie, test

KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie, test

Mówisz KIA Ceed, myślisz wóz przedstawiciela. Przynajmniej tak było jeszcze do niedawna. KIA odczarowała swoją linię modelową, a wprowadzając XCeeda do sprzedaży, wspięła się na nieznane sobie dotąd wyżyny.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie, test

KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie, test

Mówisz KIA Ceed, myślisz wóz przedstawiciela. Przynajmniej tak było jeszcze do niedawna. KIA odczarowała swoją linię modelową, a wprowadzając XCeeda do sprzedaży, wspięła się na nieznane sobie dotąd wyżyny.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie, test

KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie, test

Mówisz KIA Ceed, myślisz wóz przedstawiciela. Przynajmniej tak było jeszcze do niedawna. KIA odczarowała swoją linię modelową, a wprowadzając XCeeda do sprzedaży, wspięła się na nieznane sobie dotąd wyżyny.

Magazyn Motór

KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie, test – marzenie handlowca

I wcale nie chodzi o to, że Kii czegoś brakowało. XCeed po prostu wyznacza nieco nowe standardy. Mocno uogólniając, można by powiedzieć, że to auto bazujące na Ceedzie (bo to prawda), tylko delikatnie podniesione i przestylizowane (a tu już ciężko się zgodzić). Prawda jest jednak taka, że oprócz wspomnianych zabiegów, XCeed jest samochodem zupełnie innym niż to, do czego przyzwyczaił nas segment uterenowionych hatchbacków czy kombi.

KIA xCeed 1.6 T-GDI opinie

KIA XCeed z tyłu

Obecnie gama Ceeda jest więcej niż kompletna. W ofercie wciąż pozostają Ceed Kombi, jest bardziej zawadiacka stylistycznie wersja ProCeed oraz usportowiona odmiana hatchbacka – Ceed GT. XCeed zdaje się być jednak czymś przełomowym, bo przy zachowaniu korzystnych cech bazowego modelu, prezentuje niezwykle atrakcyjną linię oraz dodatkowy atrybut w postaci podniesionego zawieszenia. Być może nie jest to diametralny przeskok, a nawet w opcji nie ma napędu obu osi (chyba do tego producenci nas już przyzwyczaili), ale mimo wszystko szutrowa droga staje się mniej przerażająca. No chyba że jeździcie autem wyposażonym w duże koła, jak w prezentowanym egzemplarzu, ale do tego już też przywykliśmy (pamiętacie Mercedesa GLA? Podniesiono bazową A-klasę, by później obniżyć auto w wersji AMG). Prawda jest taka, że XCeed to auto zbudowane stylistycznie od początku – różnią się lampy, zderzaki, przetłoczenia i cała linia auta. Samochód jest ponadto nieco dłuższy, przez co ma też większy bagażnik niż podstawowy model (426 vs. 395 litrów). Na minus za to dość wysoki próg załadunku.

KIA xCeed 1.6 T-GDI
KIA xCeed

KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie | wnętrze

Wnętrze to również coś, czego po Kii byście się nie spodziewali. Kokpit różni się nieco od tego, który spotkacie w innych Ceedach, ale wrażenie robi przede wszystkim atrakcyjny design – tak daleki od innych azjatyckich aut, komfortowe fotele i naprawdę solidna jakość wykonania. Co więcej, żółte przeszycia zdobiące boczki drzwiowe i fotele (dodatkowo dekorowane rombami niczym z Lamborghini) rozświetlają ciemną tonację wnętrza, do pary z opcjonalnym szklanym dachem.

KIA xCeed zegary

KIA XCeed zegary

Wnętrze wydaje się ciekawsze przez technologiczne zabiegi – 10,25-calowy dotykowy wyświetlacz centralny oraz designem podobne do tych z BMW, cyfrowe zegary przed oczyma kierowcy. Początkowo ciężko przyzwyczaić się do dotykowych klawiszy pod środkowym ekranem, ale po czasie sprawiają wrażenie funkcjonalnych. Kończąc opowieść o wnętrzu, pora na wygodę. Zarówno jeśli chodzi o przestrzeń na nogi czy głowę, jak i ilość schowków, KIA stanęła na wysokości zadania i może śmiało walczyć z niemieckimi rywalami.

Kia xCeed nawigacja
Kia xCeed nawigacja
Kia xCeed skrzynia biegów
Kia xCeed skrzynia biegów

Kia xCeed miejsce z tyłu
Kia XCeed miejsce z tyłu
KIA szklany dach
KIA XCeed szklany dach

KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie | Silnik

Auto rzecz jasna nie może tylko wyglądać. Pod maską XCeeda pracuje jeden z 5 silników. Do wyboru hybryda, diesel oraz jeden z trzech benzyniaków (1.0, 1.4 oraz 1.6, wszystkie z turbo). W testowanym aucie znalazł się najmocniejszy z grupy tych ostatnich. Jednostka T-GDI, zwłaszcza w zestawie z 7-stopniowym automatem to bardzo skuteczny gracz. 204 KM i 265 Nm to już noty rezerwowane najczęściej dla usportowionych wersji podstawowych modeli. W XCeedzie absolutnie nie brakuje dynamiki, zarówno w miejskiej bitwie (7,5 s do setki), jak i przy nabieraniu autostradowych prędkości. Silnik sam w sobie brzmi dużo lepiej niż żyłowane ostatnimi czasy jednostki o 4 cylindrach. Ponadto to jeden z lepiej prowadzących się crossoverów. Poza tym, że auto w chłodniejsze dni i na mokrej nawierzchni gubi trakcję jak szalone, nawet przy pozamiejskiej prędkości, to pod kątem przyjemności z jazdy KIA postawiła poprzeczkę naprawdę wysoko. Układ kierowniczy jest bezpośredni, a ponadto samochód w ruchu miejskim jest zwrotny bardziej, niż można by się tego spodziewać. Hamulce są łatwe do wyczucia i naprawdę wydajne, skrzyni biegów nie trzeba pomagać z przełożeniami, choć łopatki za kierownicą działają sprawnie i szybko. Mankamentem może być jeszcze spalanie, bowiem w mieście raczej trzeba zawsze liczyć się z wartościami dwucyfrowymi, a nawet w trasie, przy 140 km/h spalanie dochodzi do 10 litrów. Jazda z prędkością 90 km/h daje rezultat w granicach 6-7 litrów, więc akceptowalnie, tylko czy do ekologicznej jazdy potrzeba nam aż 204 KM?

Więcej danych technicznych znajdziesz tutaj.

xCeed wydech

XCeed wydech

Zobacz również: Citroen C4 Cactus

Najtańszy XCeed to wydatek niespełna 80 000 zł. Najczęściej crossover w równoległym zestawieniu do zwykłego Ceeda jest droższy o około 5000 zł – to dobrze skalkulowana różnica. Tym bardziej, że zwłaszcza wersja otwierająca cennik jest z automatu wyższa niż bazowy Ceed. Testowane auto to wariant wyposażenia XL, a więc najwyższy, do tego z najdroższym silnikiem i automatem. Nie dziwi więc konieczność wydatku niemal 130 000 zł (z dodatkami), choć z drugiej strony rywale kosztują podobnie, i to nie tylko z Azji. Auto konkurować ma m.in. z Volkswagenem T-Roc, Mazdą CX-30, Fordem Pumą czy Toyotą C-HR. W dobie crossoverów różnice segmentowe się jednak zacierają, wobec czego można tu przyrównywać nawet kilka modeli innej marki, a co odważniejsi próbują XCeeda zestawiać nawet z BMW X2. 

KIA xCeed 1.6 T-GDI opinie
KIA XCeed jest świetnym samochodem dla osób szukających sprawdzonych rozwiązań, niezawodności oraz czegoś z polotem, co ciężko spotkać u większości europejskich producentów w tym segmencie. Crossover Kii wygląda znakomicie, jest wygodny, dynamiczny i dobrze wyposażony. Zwróci uwagę sąsiada, a póki jest nowy – nawet sporej części ludzi stojących z Tobą w korku. Niestety warto zastanowić się nad sensownością kupowania najmocniejszego silnika. Nie jest tani i pomimo znakomitych właściwości, okazuje się paliwożerny, szczególnie ze świetnym automatem. Pomimo mojego przekonania, że mocy nigdy za wiele, osobiście postawiłbym chyba jednak na 140-konną benzynę, która pozwoli bardziej optymalnie wykorzystać moc i zaoszczędzić trochę zarówno przy zakupie, jak i eksploatacji. Poza tym KIA XCeed to według mnie topowa czołówka grupy aut tego typu.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: Ceed, crossover, kia, Kia xCeed, KIA xCeed 1.6 T-GDI opinie, KIA xCeed cena, Kia xCeed opinie, Kia xCeed spalanie, opinie, suv, test, xCeed

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie, test – marzenie handlowca

I wcale nie chodzi o to, że Kii czegoś brakowało. XCeed po prostu wyznacza nieco nowe standardy. Mocno uogólniając, można by powiedzieć, że to auto bazujące na Ceedzie (bo to prawda), tylko delikatnie podniesione i przestylizowane (a tu już ciężko się zgodzić). Prawda jest jednak taka, że oprócz wspomnianych zabiegów, XCeed jest samochodem zupełnie innym niż to, do czego przyzwyczaił nas segment uterenowionych hatchbacków czy kombi.

KIA xCeed 1.6 T-GDI opinie

KIA XCeed z tyłu

Obecnie gama Ceeda jest więcej niż kompletna. W ofercie wciąż pozostają Ceed Kombi, jest bardziej zawadiacka stylistycznie wersja ProCeed oraz usportowiona odmiana hatchbacka – Ceed GT. XCeed zdaje się być jednak czymś przełomowym, bo przy zachowaniu korzystnych cech bazowego modelu, prezentuje niezwykle atrakcyjną linię oraz dodatkowy atrybut w postaci podniesionego zawieszenia. Być może nie jest to diametralny przeskok, a nawet w opcji nie ma napędu obu osi (chyba do tego producenci nas już przyzwyczaili), ale mimo wszystko szutrowa droga staje się mniej przerażająca. No chyba że jeździcie autem wyposażonym w duże koła, jak w prezentowanym egzemplarzu, ale do tego już też przywykliśmy (pamiętacie Mercedesa GLA? Podniesiono bazową A-klasę, by później obniżyć auto w wersji AMG). Prawda jest taka, że XCeed to auto zbudowane stylistycznie od początku – różnią się lampy, zderzaki, przetłoczenia i cała linia auta. Samochód jest ponadto nieco dłuższy, przez co ma też większy bagażnik niż podstawowy model (426 vs. 395 litrów). Na minus za to dość wysoki próg załadunku.

KIA xCeed 1.6 T-GDI
KIA xCeed

KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie | wnętrze

Wnętrze to również coś, czego po Kii byście się nie spodziewali. Kokpit różni się nieco od tego, który spotkacie w innych Ceedach, ale wrażenie robi przede wszystkim atrakcyjny design – tak daleki od innych azjatyckich aut, komfortowe fotele i naprawdę solidna jakość wykonania. Co więcej, żółte przeszycia zdobiące boczki drzwiowe i fotele (dodatkowo dekorowane rombami niczym z Lamborghini) rozświetlają ciemną tonację wnętrza, do pary z opcjonalnym szklanym dachem.

KIA xCeed zegary

KIA XCeed zegary

Wnętrze wydaje się ciekawsze przez technologiczne zabiegi – 10,25-calowy dotykowy wyświetlacz centralny oraz designem podobne do tych z BMW, cyfrowe zegary przed oczyma kierowcy. Początkowo ciężko przyzwyczaić się do dotykowych klawiszy pod środkowym ekranem, ale po czasie sprawiają wrażenie funkcjonalnych. Kończąc opowieść o wnętrzu, pora na wygodę. Zarówno jeśli chodzi o przestrzeń na nogi czy głowę, jak i ilość schowków, KIA stanęła na wysokości zadania i może śmiało walczyć z niemieckimi rywalami.

Kia xCeed nawigacja
Kia xCeed nawigacja
Kia xCeed skrzynia biegów
Kia xCeed skrzynia biegów

Kia xCeed miejsce z tyłu
Kia XCeed miejsce z tyłu
KIA szklany dach
KIA XCeed szklany dach

KIA XCeed 1.6 T-GDI opinie | Silnik

Auto rzecz jasna nie może tylko wyglądać. Pod maską XCeeda pracuje jeden z 5 silników. Do wyboru hybryda, diesel oraz jeden z trzech benzyniaków (1.0, 1.4 oraz 1.6, wszystkie z turbo). W testowanym aucie znalazł się najmocniejszy z grupy tych ostatnich. Jednostka T-GDI, zwłaszcza w zestawie z 7-stopniowym automatem to bardzo skuteczny gracz. 204 KM i 265 Nm to już noty rezerwowane najczęściej dla usportowionych wersji podstawowych modeli. W XCeedzie absolutnie nie brakuje dynamiki, zarówno w miejskiej bitwie (7,5 s do setki), jak i przy nabieraniu autostradowych prędkości. Silnik sam w sobie brzmi dużo lepiej niż żyłowane ostatnimi czasy jednostki o 4 cylindrach. Ponadto to jeden z lepiej prowadzących się crossoverów. Poza tym, że auto w chłodniejsze dni i na mokrej nawierzchni gubi trakcję jak szalone, nawet przy pozamiejskiej prędkości, to pod kątem przyjemności z jazdy KIA postawiła poprzeczkę naprawdę wysoko. Układ kierowniczy jest bezpośredni, a ponadto samochód w ruchu miejskim jest zwrotny bardziej, niż można by się tego spodziewać. Hamulce są łatwe do wyczucia i naprawdę wydajne, skrzyni biegów nie trzeba pomagać z przełożeniami, choć łopatki za kierownicą działają sprawnie i szybko. Mankamentem może być jeszcze spalanie, bowiem w mieście raczej trzeba zawsze liczyć się z wartościami dwucyfrowymi, a nawet w trasie, przy 140 km/h spalanie dochodzi do 10 litrów. Jazda z prędkością 90 km/h daje rezultat w granicach 6-7 litrów, więc akceptowalnie, tylko czy do ekologicznej jazdy potrzeba nam aż 204 KM?

Więcej danych technicznych znajdziesz tutaj.

xCeed wydech

XCeed wydech

Zobacz również: Citroen C4 Cactus

Najtańszy XCeed to wydatek niespełna 80 000 zł. Najczęściej crossover w równoległym zestawieniu do zwykłego Ceeda jest droższy o około 5000 zł – to dobrze skalkulowana różnica. Tym bardziej, że zwłaszcza wersja otwierająca cennik jest z automatu wyższa niż bazowy Ceed. Testowane auto to wariant wyposażenia XL, a więc najwyższy, do tego z najdroższym silnikiem i automatem. Nie dziwi więc konieczność wydatku niemal 130 000 zł (z dodatkami), choć z drugiej strony rywale kosztują podobnie, i to nie tylko z Azji. Auto konkurować ma m.in. z Volkswagenem T-Roc, Mazdą CX-30, Fordem Pumą czy Toyotą C-HR. W dobie crossoverów różnice segmentowe się jednak zacierają, wobec czego można tu przyrównywać nawet kilka modeli innej marki, a co odważniejsi próbują XCeeda zestawiać nawet z BMW X2. 

KIA xCeed 1.6 T-GDI opinie
KIA XCeed jest świetnym samochodem dla osób szukających sprawdzonych rozwiązań, niezawodności oraz czegoś z polotem, co ciężko spotkać u większości europejskich producentów w tym segmencie. Crossover Kii wygląda znakomicie, jest wygodny, dynamiczny i dobrze wyposażony. Zwróci uwagę sąsiada, a póki jest nowy – nawet sporej części ludzi stojących z Tobą w korku. Niestety warto zastanowić się nad sensownością kupowania najmocniejszego silnika. Nie jest tani i pomimo znakomitych właściwości, okazuje się paliwożerny, szczególnie ze świetnym automatem. Pomimo mojego przekonania, że mocy nigdy za wiele, osobiście postawiłbym chyba jednak na 140-konną benzynę, która pozwoli bardziej optymalnie wykorzystać moc i zaoszczędzić trochę zarówno przy zakupie, jak i eksploatacji. Poza tym KIA XCeed to według mnie topowa czołówka grupy aut tego typu.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: Ceed, crossover, kia, Kia xCeed, KIA xCeed 1.6 T-GDI opinie, KIA xCeed cena, Kia xCeed opinie, Kia xCeed spalanie, opinie, suv, test, xCeed
  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

OSTATNIO DODANE

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 911R

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Audi Quattro S1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • EKO Kolekcja Magazynu Motór

    Magazyn Motór
    150,00 zł 100,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26
  • HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

    10:23

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry