Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ile naprawdę kosztuje drift?

Ile naprawdę kosztuje drift?

Samochód jadący w kontrolowanym poślizgu to jeden z piękniejszych widoków […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ile naprawdę kosztuje drift?

Ile naprawdę kosztuje drift?

Samochód jadący w kontrolowanym poślizgu to jeden z piękniejszych widoków […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ile naprawdę kosztuje drift?

Ile naprawdę kosztuje drift?

Samochód jadący w kontrolowanym poślizgu to jeden z piękniejszych widoków […]

Magazyn Motór

Samochód jadący w kontrolowanym poślizgu to jeden z piękniejszych widoków w motoryzacyjnym świecie. Niestety, towarzyszące temu chmury dymu, pisk opon oraz ryk silników sunących bokiem aut mają swoją cenę.

Tekst / foto: Marek Jachorek

Ile naprawdę kosztuje drift? Zacznijmy od tego, że nie ma żadnych ograniczeń w doborze samochodu oraz jego parametrów. Najlepiej, gdyby był tylnonapędowy, ale nie jest wymóg. Na świecie powstają projekty oparte np. o Toyotę Auris, Hondę Civic czy VW Passata…

DRIFT koszty | Na poważnie

Dużo prościej jest jednak zaadaptować auto z tylnym napędęm (RWD). Wiele osób, zaczynających swoją przygodę z driftem, wybiera jedną z popularniejszych marek jak np. BMW. Koszt zakupu bazy zależy głównie od jej stanu technicznego. Ceny modeli E36 i E46 oscylują w granicach kilku tysięcy złotych.

Niestety, jeżeli chodzi o samochody z Japonii – kraju, z którego wywodzi się drifting, sprawa nie wygląda już tak dobrze.

Większość z nich nie była masowo importowana do Europy, przez co ich ceny zaczynają się od 30 tys. zł. Kolejnym krokiem w naszej cenowej wyliczance jest hamulec ręczny oraz zaspawany dyferencjał. Koszt hydrołapy to ok. 350-500 zł. Do zaadaptowania dyferencjału wystarczy spawarka oraz trochę umiejętności technicznych. Tak przygotowanym samochodem można stawiać swoje pierwsze kroki.

drift koszty bmw e30 yellow

Ile naprawdę kosztuje drift? | Ceny BMW zaczynają się od kilku tys. zł…

Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia. Jeśli zdecydujemy się wystartować w ligach driftingowych, należy spełnić wymogi bezpieczeństwa, które są głównym kryterium dopuszczenia samochodu do rywalizacji. Tam panuje istny wyścig zbrojeń, dlatego jeśli chcemy mieć konkurencyjny samochód, musimy liczyć się z kosztami.

Ile naprawdę kosztuje drift? | Karoseria

Każdy samochód musi posiadać pełną klatkę bezpieczeństwa. Jej cena wynosi od 3 do 7 tys. zł. W celu zredukowania masy pojazdu, stosuje się poszycie karoserii z włókna szklanego – koszt ok. 5 tys. Można też spotkać elementy wykonane z włókna węglowego, które windują poziom wydatków jeszcze bardziej.

Ile naprawdę kosztuje drift? | Bezpieczeństwo

Na bezpieczeństwie nie można oszczędzać. Kask i kombinezon to ok. 1,5 tys. zł. Wyposażenie auta w fotele kubełkowe oraz pasy szelkowe to wydatek zaczynający się od 3 tys. zł. Wielu zawodników inwestuje również w system gaśniczy – cena 1,5-16 tys. zł. W układach hamulcowych panuje duża dowolność, powszechnie stosowane są seryjne elementy np. z Nissana czy Porsche oraz wyczynowe konstrukcje takich producentów jak Brembo. Koszt ok. 4 tys. zł.

Ile naprawdę kosztuje drift wnętrze driftowozu

Ile naprawdę kosztuje drift? | Wnętrze driftowozu

Ile naprawdę kosztuje drift? | Silnik

Do profesjonalnego uprawiania driftu potrzeba dużej mocy silnika. Jeszcze kilka lat temu wystarczało ok. 250-300  KM. Obecnie auta najlepszych zawodników legitymują się mocą na poziomie 500-1000 KM i ok. 1000 Nm momentu obrotowego. Podczas doboru jednostki napędowej można pójść dwiema drogami. Pierwsza z nich to rzędowe silniki wzmacniane turbosprężarkami. Wśród nich prym wiedzie sławny 2JZ ze stajni Toyoty. Kosztuje ok. 3 tys. złotych, a jego moc oscyluje w granicach 200-250 KM. Jednak, aby wydobyć z 2JZ moc rzędu 1000 KM, trzeba poddać go profesjonalnemu tuningowi. Tak przygotowana jednostka może być warta nawet 100 tys. zł.

Druga droga to postawienie na moc i charyzmę silnika V8. Wśród obecnie jeżdżących samochodów możemy spotkać motory BMW z rodziny M60 i M62, dysponujące mocą od 300 do 400 KM. Coraz częściej wykorzystuje się także jednostki zza oceanu, z rodziny LS, których ceny wahają się w granicach 30-60 tys. zł. Do tych wydatków należy doliczyć jeszcze koszt instalacji elektrycznej oraz układu paliwowego.

Ile naprawdę kosztuje drift driftowozy start

Ile naprawdę kosztuje drift? | Przeniesienie napędu

Jeśli temat silnika jest już zamknięty, to pora zająć się skrzynią biegów. Wielu zawodników używa przekładni BMW, oryginalnie montowanych w autach z silnikiem diesla. Topowi zawodnicy posiadają w swoich wozach zamontowane skrzynie sekwencyjne, których koszt to ok. 40 tys. zł. Kupno dyferencjału ze zmiennymi przełożeniami to wydatek ponad 13 tys. zł. Montować można też seryjne, lekko zmodyfikowane dyfry np. od Nissana 370Z. Półosie najczęściej pochodzą z mocnych samochodów sportowych jak Nissan GTR czy BMW M Power (ok. 1 tys. zł).

Ile naprawdę kosztuje drift? | Zawieszenie

Wartość kompletu amortyzatorów może wynieść nawet 10 tys. zł. Charakteryzują się dużą możliwością regulacji, dzięki czemu łatwiej jest je zaadaptować do różnych torów. Zestaw renomowanych wahaczy z regulacją kątów to ok. 10 tys. zł. Na rynku dostępne są też zamienniki oraz własne projekty, które od podstaw są wytwarzane w Polsce.

Do powyższych wydatków dochodzi jeszcze koszt robocizny i części wykonywanych na specjalne zamówienie. Drobne elementy wyposażenia oraz niezbędne akcesoria to kolejne kilka tysięcy złotych.

Ile naprawdę kosztuje drift? | Nowy czy używany

Jak więc widzimy, budżet na zbudowanie auta do driftu lepiej mieć większy niż mniejszy, ponieważ lista zakupów jest naprawdę długa, a minimalny wydatek to kilkadziesiąt tysięcy złotych. Górna granica nie istnieje, choćby dlatego, że za bazę może posłużyć najdroższy samochód świata.

Dla osób, które nie chcą przechodzić długiego i trudnego procesu budowy pojazdu, pozostaje opcja kupna gotowego samochodu, którym wcześniej startował inny zawodnik. Jego wartość jest uzależniona od tego, na jakich podzespołach był zbudowany. Ceny wahają się od ok. 50 do 150 tys. zł.

Ile naprawdę kosztuje drift nissan skyline drift budmat drift team

Nissan Skyline – Budmat Drift Team

Ile naprawdę kosztuje drift? | Rywalizacja

Start w zawodach to kolejne koszty, z którymi zawodnicy muszą się liczyć. Transport i paliwo do samochodów, wpisowe oraz mechanicy obsługujący auto w czasie trwania zawodów kosztują ok. 12 tys. zł. Kolejnym dużym wydatkiem dla drifterów są opony, nazywane przez wielu czarnym złotem. W zależności od zawodów i trasy można zużyć nawet 40 par! Koszt jednej gumy waha się od 200 do 500 zł.

Co więcej, drift potrafi być sportem kontaktowym, więc zdarzają się awarie oraz kolizje, po których potrzebna jest szybka odbudowa samochodu. To oznacza konieczność posiadania dużej ilości części zamiennych.

Ile naprawdę kosztuje drift? | Serwis

Każda dyscyplina motosportu wiąże się z koniecznością częstych przeglądów i wymian eksploatacyjnych. Nawet jeżeli, auto dobrze znosi trudy zawodów to przygotowanie samochodu do kolejnego startu to wydatek ok. 1 tys. zł.

Patrząc na powyższą litanię kosztów, jest to już najmniejsze zmartwienie.

Tags: cennik, drift, drift ceny, driftowóz, ile kosztuje, ile naprawdę kosztuje drift, koszty, koszty driftingu

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

Samochód jadący w kontrolowanym poślizgu to jeden z piękniejszych widoków w motoryzacyjnym świecie. Niestety, towarzyszące temu chmury dymu, pisk opon oraz ryk silników sunących bokiem aut mają swoją cenę.

Tekst / foto: Marek Jachorek

Ile naprawdę kosztuje drift? Zacznijmy od tego, że nie ma żadnych ograniczeń w doborze samochodu oraz jego parametrów. Najlepiej, gdyby był tylnonapędowy, ale nie jest wymóg. Na świecie powstają projekty oparte np. o Toyotę Auris, Hondę Civic czy VW Passata…

DRIFT koszty | Na poważnie

Dużo prościej jest jednak zaadaptować auto z tylnym napędęm (RWD). Wiele osób, zaczynających swoją przygodę z driftem, wybiera jedną z popularniejszych marek jak np. BMW. Koszt zakupu bazy zależy głównie od jej stanu technicznego. Ceny modeli E36 i E46 oscylują w granicach kilku tysięcy złotych.

Niestety, jeżeli chodzi o samochody z Japonii – kraju, z którego wywodzi się drifting, sprawa nie wygląda już tak dobrze.

Większość z nich nie była masowo importowana do Europy, przez co ich ceny zaczynają się od 30 tys. zł. Kolejnym krokiem w naszej cenowej wyliczance jest hamulec ręczny oraz zaspawany dyferencjał. Koszt hydrołapy to ok. 350-500 zł. Do zaadaptowania dyferencjału wystarczy spawarka oraz trochę umiejętności technicznych. Tak przygotowanym samochodem można stawiać swoje pierwsze kroki.

drift koszty bmw e30 yellow

Ile naprawdę kosztuje drift? | Ceny BMW zaczynają się od kilku tys. zł…

Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia. Jeśli zdecydujemy się wystartować w ligach driftingowych, należy spełnić wymogi bezpieczeństwa, które są głównym kryterium dopuszczenia samochodu do rywalizacji. Tam panuje istny wyścig zbrojeń, dlatego jeśli chcemy mieć konkurencyjny samochód, musimy liczyć się z kosztami.

Ile naprawdę kosztuje drift? | Karoseria

Każdy samochód musi posiadać pełną klatkę bezpieczeństwa. Jej cena wynosi od 3 do 7 tys. zł. W celu zredukowania masy pojazdu, stosuje się poszycie karoserii z włókna szklanego – koszt ok. 5 tys. Można też spotkać elementy wykonane z włókna węglowego, które windują poziom wydatków jeszcze bardziej.

Ile naprawdę kosztuje drift? | Bezpieczeństwo

Na bezpieczeństwie nie można oszczędzać. Kask i kombinezon to ok. 1,5 tys. zł. Wyposażenie auta w fotele kubełkowe oraz pasy szelkowe to wydatek zaczynający się od 3 tys. zł. Wielu zawodników inwestuje również w system gaśniczy – cena 1,5-16 tys. zł. W układach hamulcowych panuje duża dowolność, powszechnie stosowane są seryjne elementy np. z Nissana czy Porsche oraz wyczynowe konstrukcje takich producentów jak Brembo. Koszt ok. 4 tys. zł.

Ile naprawdę kosztuje drift wnętrze driftowozu

Ile naprawdę kosztuje drift? | Wnętrze driftowozu

Ile naprawdę kosztuje drift? | Silnik

Do profesjonalnego uprawiania driftu potrzeba dużej mocy silnika. Jeszcze kilka lat temu wystarczało ok. 250-300  KM. Obecnie auta najlepszych zawodników legitymują się mocą na poziomie 500-1000 KM i ok. 1000 Nm momentu obrotowego. Podczas doboru jednostki napędowej można pójść dwiema drogami. Pierwsza z nich to rzędowe silniki wzmacniane turbosprężarkami. Wśród nich prym wiedzie sławny 2JZ ze stajni Toyoty. Kosztuje ok. 3 tys. złotych, a jego moc oscyluje w granicach 200-250 KM. Jednak, aby wydobyć z 2JZ moc rzędu 1000 KM, trzeba poddać go profesjonalnemu tuningowi. Tak przygotowana jednostka może być warta nawet 100 tys. zł.

Druga droga to postawienie na moc i charyzmę silnika V8. Wśród obecnie jeżdżących samochodów możemy spotkać motory BMW z rodziny M60 i M62, dysponujące mocą od 300 do 400 KM. Coraz częściej wykorzystuje się także jednostki zza oceanu, z rodziny LS, których ceny wahają się w granicach 30-60 tys. zł. Do tych wydatków należy doliczyć jeszcze koszt instalacji elektrycznej oraz układu paliwowego.

Ile naprawdę kosztuje drift driftowozy start

Ile naprawdę kosztuje drift? | Przeniesienie napędu

Jeśli temat silnika jest już zamknięty, to pora zająć się skrzynią biegów. Wielu zawodników używa przekładni BMW, oryginalnie montowanych w autach z silnikiem diesla. Topowi zawodnicy posiadają w swoich wozach zamontowane skrzynie sekwencyjne, których koszt to ok. 40 tys. zł. Kupno dyferencjału ze zmiennymi przełożeniami to wydatek ponad 13 tys. zł. Montować można też seryjne, lekko zmodyfikowane dyfry np. od Nissana 370Z. Półosie najczęściej pochodzą z mocnych samochodów sportowych jak Nissan GTR czy BMW M Power (ok. 1 tys. zł).

Ile naprawdę kosztuje drift? | Zawieszenie

Wartość kompletu amortyzatorów może wynieść nawet 10 tys. zł. Charakteryzują się dużą możliwością regulacji, dzięki czemu łatwiej jest je zaadaptować do różnych torów. Zestaw renomowanych wahaczy z regulacją kątów to ok. 10 tys. zł. Na rynku dostępne są też zamienniki oraz własne projekty, które od podstaw są wytwarzane w Polsce.

Do powyższych wydatków dochodzi jeszcze koszt robocizny i części wykonywanych na specjalne zamówienie. Drobne elementy wyposażenia oraz niezbędne akcesoria to kolejne kilka tysięcy złotych.

Ile naprawdę kosztuje drift? | Nowy czy używany

Jak więc widzimy, budżet na zbudowanie auta do driftu lepiej mieć większy niż mniejszy, ponieważ lista zakupów jest naprawdę długa, a minimalny wydatek to kilkadziesiąt tysięcy złotych. Górna granica nie istnieje, choćby dlatego, że za bazę może posłużyć najdroższy samochód świata.

Dla osób, które nie chcą przechodzić długiego i trudnego procesu budowy pojazdu, pozostaje opcja kupna gotowego samochodu, którym wcześniej startował inny zawodnik. Jego wartość jest uzależniona od tego, na jakich podzespołach był zbudowany. Ceny wahają się od ok. 50 do 150 tys. zł.

Ile naprawdę kosztuje drift nissan skyline drift budmat drift team

Nissan Skyline – Budmat Drift Team

Ile naprawdę kosztuje drift? | Rywalizacja

Start w zawodach to kolejne koszty, z którymi zawodnicy muszą się liczyć. Transport i paliwo do samochodów, wpisowe oraz mechanicy obsługujący auto w czasie trwania zawodów kosztują ok. 12 tys. zł. Kolejnym dużym wydatkiem dla drifterów są opony, nazywane przez wielu czarnym złotem. W zależności od zawodów i trasy można zużyć nawet 40 par! Koszt jednej gumy waha się od 200 do 500 zł.

Co więcej, drift potrafi być sportem kontaktowym, więc zdarzają się awarie oraz kolizje, po których potrzebna jest szybka odbudowa samochodu. To oznacza konieczność posiadania dużej ilości części zamiennych.

Ile naprawdę kosztuje drift? | Serwis

Każda dyscyplina motosportu wiąże się z koniecznością częstych przeglądów i wymian eksploatacyjnych. Nawet jeżeli, auto dobrze znosi trudy zawodów to przygotowanie samochodu do kolejnego startu to wydatek ok. 1 tys. zł.

Patrząc na powyższą litanię kosztów, jest to już najmniejsze zmartwienie.

Tags: cennik, drift, drift ceny, driftowóz, ile kosztuje, ile naprawdę kosztuje drift, koszty, koszty driftingu
  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

OSTATNIO DODANE

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 911R

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Audi Quattro S1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • EKO Kolekcja Magazynu Motór

    Magazyn Motór
    150,00 zł 100,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    12:52
  • Obecność Yokohamy w motosporcie

    Obecność Yokohamy w motosporcie

    10:15
  • Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    08:22
  • Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    14:11
  • Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    08:51
  • Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    20:37
  • Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    09:07
  • Bolid F1 kontra myśliwiec

    Bolid F1 kontra myśliwiec

    13:20
  • Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    16:15
  • Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    13:07

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    12:52
  • Obecność Yokohamy w motosporcie

    Obecność Yokohamy w motosporcie

    10:15
  • Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    08:22
  • Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    14:11
  • Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    08:51
  • Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    20:37
  • Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    09:07
  • Bolid F1 kontra myśliwiec

    Bolid F1 kontra myśliwiec

    13:20
  • Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    16:15
  • Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    13:07

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry